Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Το μήνυμα της Παναγίας στη Μιριάνα στο Μετζουγκόριε 2/9/2009

Το μήνυμα της Παναγίας στη Μιριάνα στο Μετζουγκόριε 2/9/2009

Αυτό ήταν το πρώτο από τα μηνύματα που άρχισε να δίνει η Παναγία κάθε 2 του μηνός στη Μιριάνα. 

Η Παναγία εμφανίστηκε στην οραματίστρια Μιριάνα σήμερα το πρωί στο Μετζουγκόριε και έδωσε το ακόλουθο μήνυμα:

"Αγαπητά μου παιδιά Σήμερα, με μητρική καρδιά, σας καλώ να μάθετε να συγχωρείτε, πλήρως και άνευ όρων. Υποφέρετεαδικία, προδοσίες και διώξεις, αλλά μ’ αυτά είστε πιο κοντά και πιο αγαπητοί στο Θεό. Παιδιά Μου, προσευχηθείτε για το δώρο της αγάπης. Μόνο η αγάπη τα συγχωρεί όλα, όπως συγχωρεί ο Υιός Μου – ακολουθήστε Τον. Είμαι ανάμεσά σας καιπροσεύχομαι ώστε όταν έρθετε μπροστά στον Πατέρα σας να μπορείτε να πείτε:. «Εδώ είμαι Πατέρα, ακολούθησα τον ΥιόΣου, είχα αγάπη και συγχωρούσα με την καρδιά, γιατί πίστευα στην κρίση Σου και Σε εμπιστευόμουν.» Σας ευχαριστώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου