Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΤΗ ΓΗ. Η υπέρτατη Εξουσία, Εκείνος που οι περισσότεροι τον έχετε ξεχάσει, σας λέει, γενεά: ΘΑ ΠΩ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.

Σε όλους αυτούς που αγαπούν την Καρδιά Σου,
δίνε τους συνεχώς αιτία να λένε:
"Η Καρδιά του Κυρίου θα θριαμβεύσει τελικά.
Η Καρδιά του Κυρίου μοιάζει με θεία Λειτουργία,
φέρνει στο λαό του την ειρήνη.
Η Καρδιά του Κυρίου είναι σταθερή,
βασιλεύει στα ύψη.
Ελάτε, ελάτε όλοι εσείς που αμφιβάλλετε
πάντα για το σωστό και το δίκαιο,
ελάτε στον Κύριό μας και θα ανθίσετε
μες στην Καρδιά Του, σκεφθείτε το καλά και
μάθετε ότι το καταφύγιό σας είναι η Καρδιά Του..."

Ειρήνη σε σένα, λουλούδι Μου.
Πες Μου, υπάρχει στη γη μεγαλύτερη χαρά ή δόξα από τη γνώση και κατανόηση της Καρδιάς Μου; 
Τι ικανότητες έχει ο άνθρωπος αν δεν φωτίσω Εγώ το νου του με το θεϊκό Μου φως της κατανόησης; 
Ο Άγιος Θεός που σου μιλάει τώρα και κυριαρχεί σε όλα, χορταίνει τη δίψα σου με τη μελωδία της φωνής Του για να μεταδώσεις τα λόγια Tου σε όλα τα έθνη. 
Τι είναι τα λόγια Μου;
 Τα λόγια Μου είναι μυστική περισυλλογή, ώστε ο νους σας να φωτιστεί με το Άγιο Πνεύμα και να εισδύσει στη θαυμαστή γνώση του Θεού.
Σε λίγο, θα επισκεφθώ τη γη. 
Η υπέρτατη Εξουσία, Εκείνος που οι περισσότεροι τον έχετε ξεχάσει, σας λέει, γενεά: Θα πω τον τελευταίο λόγο πάνω στη γη.
Πολλοί από σας ρωτούν: "Πώς θα έρθει;" 
Στην ερώτηση αυτή, απαντώ: "Δεν το ξέρετε ότι από παλιά, από τότε που δημιουργήθηκε ο άνθρωπος στη γη, ο θρίαμβος των κακών δεν διαρκεί πολύ; 
Ο θρίαμβος των κακών έχει σχεδόν τελειώσει τώρα γιατί θα τον καταπιεί ο θρίαμβός Μου. 
Όπως το ραβδί του Ααρών που το μετέβαλα σε φίδι και κατάπιε τα φίδια του Φαραώ, με τον ίδιο τρόπο ο θρίαμβός Μου θα πλήξει και θα καταπιεί τον θρίαμβο των κακών, ώστε με το θρίαμβο αυτόν θα εξυμνήσετε όλοι το Άγιο Όνομά Μου!
Και τότε, θα βρεθώ ανάμεσα στους δικούς Μου...
 Κι εσείς θα συμπορευθείτε με Μένα, τον Θεό σας, θα βαδίσετε μαζί Μου. 
Θα βαδίσετε μαζί με Εκείνον που κάποτε θεωρούσατε απρόσιτο... 
Θα συνομιλείτε  Άκουσα συγχρόνως "συνδιαλέγεστε") με Εκείνον που κάποτε είχατε βγάλει από το νου σας, θα συνδιαλέγεστε με τη Θεότητά Μου, αφού Εγώ, ο Θεός, θα είμαι παρών στην καρδιά σας και θα σας φανερώνω, σαν καλός σύμβουλος, το δρόμο της Ζωής. 
Θα δώσω στην ψυχή σας εγκράτεια, σύνεση και δικαιοσύνη, καρτερία και ό,τι χρειάζεται για να στολιστεί η ψυχή, για να πορεύεται ανάμεσα στους αγγέλους Μου και μαζί Μου.
 Και τότε, θα αποκατασταθεί η Βασιλεία Μου στη γη.(Στο Πάτερ Ημών, ""ελθέτω η βασιλεία Σου, γεννηθήτω το θέλημά Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης", βρίσκεται η εξήγηση της φράσης που είπε ο Χριστός: "και τότε, θα αποκατασταθεί η Βασιλεία Μου επί της γης...")
Ναι, μπορείτε να δείτε τον Θεό και σε τούτη τη ζωή. 
Μπορείτε να Με ατενίσετε ενώ είστε ακόμη εδώ στη γη. 
Ναι! 
Μπορείτε να εισδύσετε στα βάθη Εμού, του Θεού σας και Θεού όλων, και να Με κατέχετε ενώ είστε ακόμη εδώ στη γη.
Αυτή θα είναι η αρχή της νέας σας ζωής (Άκουσα επίσης "πορεία"...), αφού δεν θα Με γνωρίζετε μόνο εξ ακοής ή από λόγια και βιβλία αλλά πραγματικά και μέσω μιας μετάνοιας που θα σας δοθεί με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος. 
Η ενατένισή Μου είναι η ίδια η ζωή, αφού σας προσφέρει την αθανασία... 
Με τον τρόπο αυτό θα επισκεφθώ τη γη, παιδιά Μου.
Αντιληφθήκατε τώρα το μυστήριό Μου;
 IC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου