Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΜΟΝΑΧΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΒΡΕΣ ΤΗ ΓΑΛΗΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΟΥ.

Ειρήνη σε σένα.
Πες Μου, αγαπημένη Μου, αυτά τα λόγια στην εορτή Μου.
"Σύρε με, Αγαπημένε μου, στα βήματά Σου
που αναδίδουν γλυκιά ευωδία μύρου.
Οδήγησέ με από το χέρι στο δώμα Σου
 (Η Ιερή Του Καρδιά.) , Βασιλιά μου,
όπου θα ακούσω ιδιαιτέρως τη βασιλική φωνή Σου.
Λάμπρυνέ μου το πρόσωπο, ω Φιλάνθρωπε,
με το χαμόγελό Σου.
Η γεμάτη αγάπη τρυφερή ματιά Σου,
μια ασύγκριτη ματιά
που υπερβαίνει κάθε αίσθηση,
ας πέσει επάνω μου.
Αν σε απογοήτευσα ποτέ ή αν έστω
και για μια στιγμή σε έκανα,
εξαιτίας της αδυναμίας μου,
να σηκώσεις το φρύδι, ικετεύω
την πανίερη Καρδιά Σου
να μου δείξει συμπόνια.
Εξουσιάζεις τη ζωή και το θάνατο,
και τώρα έρχομαι σε Σένα για να βρω
καταφύγιο στην Ιερή Σου Καρδιά,
εκεί που βρίσκεται η Ζωή
και η παντοτινή ανάπαυση. "
Να, αυτή είναι η Καρδιά που μάτωσε για σένα και για όλη την ανθρωπότητα. 
Αυτή είναι η Καρδιά της παρηγορίας και του ελέους. 
Αυτή είναι η Καρδιά που σου χάρισε το έλεός Της. 
Όποιος από σας λατρεύει τούτη την Καρδιά, θα καλυφθεί με το πέπλο της Σοφίας που θα λαμπρύνει την ψυχή σας, για να προσχωρήσει έτσι, στολισμένη, στη δική Μου μορφή.
Μπορείς να Μου πεις, κόρη Μου, πού γεννήθηκες;

Γεννήθηκα στην Ιερή Σου Καρδιά. ( Τα λόγια αυτά μου τα ενέπνευσε το Πνεύμα του Κυρίου...)

Ναι! Γεννήθηκες στην Ιερή Μου Καρδιά. 
Όσοι ανήκουν σε Μένα γεννήθηκαν στην Καρδιά Μου.
Δεν διάβασες: "θα Μου φωνάξει: Εσύ είσαι ο Πατέρας μου, ο Θεός μου, ο Βράχος της Σωτηρίας μου! 
Κι εγώ σ' αυτόν προνόμια πρωτότοκου θα δώσω, θα τον κάνω υπέρτατον στους βασιλείς της γης" αφού η ευγένειά του θα προέρχεται από τον Βασιλέα των βασιλέων, κι αφού θα ζει στα ύψη, ανάμεσα σε εκείνους που τους οδήγησα στη θέωση με τη θεότητά Μου. 
Οι κοσμικοί βασιλείς ανήκουν στα κοσμικά στοιχεία, όσοι όμως γεννιούνται από Μένα θα έχουν ανώτερη εξουσία στον ουρανό. 
Πνοή του ανέμου (Ψαλμ. 62, 10) οι επιφανείς και σαν καπνός οι άσημοι. 
Στις ζυγαριάς το δίσκο όλοι μαζί λιγότερο θα ζύγιζαν από την πνοή του ανέμου. 
Γι' αυτό λοιπόν, πέστε στην ψυχή σας, αγαπημένοι Μου:
"Μονάχα στο Θεό βρες τη γαλήνη, γιατί Αυτός σου δίνει την ελπίδα σου."
Ας αναγαλλιάσει η καρδιά σας και η ψυχή σας ας ξανανιώσει γιατί σ' αυτούς τους καιρούς, σκορπίζω πλούσιες τις χάρες Μου στην ανθρωπότητα, όπως δεν ξανάγινε ποτέ στην ιστορία. IC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου