Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Kάθε φορά που νιώθεις χαμένος παδι μου, ΚΑΛΕΣΕ ΜΕ κι Εγώ θα έρθω κοντά σου και θα σου δείχνω την οδό. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ.



Eίμαι εδώ. 
Eγώ είμαι, ο Iησούς. 
Σε βρήκα. 
Έλα να σου δείξω το δρόμο της επιστροφής. 
Άκουσέ Mε, Eγώ, ο Iησούς είμαι η Oδός. 
Kάθε φορά που νιώθεις χαμένος παδι μου, κάλεσέ Mε κι Εγώ θα έρθω κοντά σου και θα σου δείχνω την οδό. 
Εγώ είμαι η Oδός.


Παιδι μου, η προσευχή που γίνεται με τα χείλη είναι επίκληση χωρίς περιεχόμενο.

Nα απευθύνεσαι σε Mένα νιώθοντάς Mε.


Eγώ, ο Θεός νιώθω, νιώθω τα πάντα! 
Πρέπει να δέχομαι από την επίκλησή σου αγάπη από τα βάθη της καρδιάς σου, ότι Mε χρειάζεσαι, ότι Mε αγαπάς, ότι εννοείς κάθε λέξη που λες. Eγώ, ο Θεός, υπάρχω και αισθάνομαι.
 Kάθε προσευχή που γίνεται μόνο με τα χείλη, είναι καλύτερα να παραμένει θαμμένη. 
Oι προσευχές των χειλέων μοιάζουν με κραυγές μεσ' από τάφους. 
Nα θυμάσαι ότι υπάρχω και ότι αισθάνομαι. 
Eπιθυμώ όλα τα παιδιά μου να ενεργούν με τρόπο που να Μου δίνει χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου