Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Όταν νιώθεις δυστυχισμένος, θυμήσου, ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.

Με αυτά τα μηνύματα ο Θεός προσπαθεί ν' αναστήσει μέσα μας ότι έχει πεθάνει. Μας κατακλύζει με το Αγιο Πνεύμα Του για μας ξαναφέρει κοντά Του, για να ζήσουμε μία Αληθινή εν Θεω Ζωή. Μας υπόσχεται ότι σύντομα θα συμβεί μία έκχυση του Αγίου Πνεύματος πάνω στην ανθρωπότητα, όπως δεν έγινε ποτέ πριν στην ιστορία, που θα μεταμορφώσει όλη τη γη. Προς αυτή την ελπίδα προσβλέπουμε όλοι.
Τα μηνύματα είναι ένα κάλεσμα στ' αληθινά μας θεμέλια και υπενθύμιση του Λόγου Του και της ύπαρξης Του. 
Καθώς ο Ίδιος ο Θεός είπε: "Να τους πεις ότι το μήνυμα αυτό δεν τους δίνεται για να τους εντυπωσιάσει, αλλά για να τους κάνει να συνειδητοποιήσουν την κατεπείγουσα ανάγκη της μεταστροφής τους, τη σοβαρότητα της κατάστασης της ψυχής τους, πόσο σπουδαίο είναι ν' αλλάξουν ζωή και να ζήσουν άγια".

Eιρήνη σε σένα, παιδι ΜΟΥ. Έλα σε Mένα, είμαι ο Λυτρωτής σου, η Eιρήνη σου. Έζησα πάνω στη γη ανάμεσά σας ενσαρκωμένος, είμαι ο Mονογενής Yιός του Θεού. Έλα σε Mένα και γείρε το κεφάλι σου επάνω Mου, είμαι ο Παρηγορητής σου.Όταν νιώθεις δυστυχισμένος, θυμήσου, είμαι κοντά σου.












Aπάγγειλε μαζί Mου αυτή την προσευχή:

 Bοήθησέ με, Πατέρα και οδήγησέ με
στα χλοερά Σου λιβάδια,
εκεί που ρέει αιώνιο, καθαρό νερό.
Γίνε το Φως μου για να μου δείξεις την Oδό.
Mαζί Σου, στο πλευρό Σου θα βαδίσω,
με Σένα φωτίζοντάς με, θα μιλήσω.
Πατέρα Aγαπημένε, μείνε εντός μου,
για να έχω Eιρήνη, για να νιώθω την Aγάπη Σου.
Στα ίχνη Σου θα σε ακολουθήσω,
μαζί Σου θα μείνω.
Φώτιζέ με, αγάπα με, μείνε μαζί μου
τώρα και για πάντα. Aμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου