Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Εγώ παρέχω θεραπεία, ζωή και ευλογίες. Είμαι τα Πάντα. Ελάτε κοντά Μου και μιλήστε Μου απ’ την καρδιά σας, και θα σας ακούσω.

(Μήνυμα για την Κύπρο)

"Εγώ είμαι η Πύλη της Ελπίδας
όπου υπάρχει απελπισία, της Χαράς όπου υπάρχει θλίψη, της Παρηγορίας όπου υπάρχουν βάσανα.
 Εγώ είμαι η Θύρα της Ζωής όπου υπάρχει ο θάνατος. 
Θα μιλήσω στην καρδιά τους, οδηγώντας τους έξω από την έρημό τους και με μεγάλη στοργή θα φροντίσω τα πρόβατά Μου. 
Δεν θα τους φερθώ με σκληρότητα και θα ακούσω τους ταπεινούς όταν θα Μου ζητήσουν να τους συγχωρήσω.
Είναι αλήθεια ότι πολλοί από σας λησμόνησαν τη διδασκαλία Μου, λησμόνησαν και Μένα, όμως, Εγώ ποτέ δεν σας λησμόνησα, παρόλο που, αχ, πολλοί από σας αμάρτησαν απέναντί Μου… 
Ελάτε κοντά Μου και μάθετε πως Εγώ είμαι ο Καλός Ποιμένας. 
Είμαι η ισχυρή σας προστασία, το δυνατό σας στήριγμα που ζωοποιεί το πνεύμα σας και φωτίζει τα μάτια σας. 
Εγώ παρέχω θεραπεία, ζωή και ευλογίες. 
Είμαι τα Πάντα.
Ελάτε κοντά Μου και μιλήστε Μου απ’ την καρδιά σας, και θα σας ακούσω. 
Μετατρέψτε τη ζωή σας σε μια αδιάλειπτη προσευχή και δώστε Μου χαρά. 
Προσεύχεστε, προσεύχεστε, προσεύχεστε και διορθώστε τον τρόπο της ζωής σας. Εξαγνισθείτε με τη μετάνοια και μη σπαταλάτε άλλο το χρόνο σας με γήινα πράγματα που φθείρονται, στρέψτε αντίθετα, τα μάτια σας στο δικό Μου Πλούτο που δίνει ζωή. Κάνετε ό,τι μπορείτε για να ζείτε άγια και ειρηνικά με όλους.
 Να είστε τέλειοι όπως ο Ουράνιος Πατέρας σας είναι τέλειος, και οι αμαρτίες σας δεν θα κυριαρχούν πια στη ζωή σας. 
Να ζείτε με τη χάρη μια Αληθινή Ζωή με Μένα, τον Θεό σας, κι Εγώ θα σβήσω τη δίψα σας.
 Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, ευλογώ τον καθένα σας. 
IC»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου