Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Όταν κάποιος εργάζεται ή έχει αποφασίσει να εργαστεί για Μένα, θα πρέπει να ακολουθήσει τα βήματά Μου και να σηκώσει τον Σταυρό Μου ολόκαρδα και με τιμή και με χαρά. Όταν το κάνει αυτό με καλή διάθεση, θα ανταμειφθεί όπως πρέπει για όλο το έργο που έγινε σωστά στο Όνομά Μου.

Ο Κύριος μου έδωσε ένα όραμα: είδα μερικά αγοράκια 8-10 ετών να παίζουν με τρόπο πολύ επικίνδυνο και τρελό. Περπατούσαν στην άκρη της μαρκίζας που τριγύριζε ένα επταόροφο ψηλό κτίριο.
Μερικά από τα αγοράκια κρύβονταν πίσω από ένα νεροσωλήνα σα να έπαιζαν κρυφτό. Όλα αυτά τα παιχνίδια γίνονταν έξω από το κτίριο, από κάτω υπήρχε κενό πολλών μέτρων. Μάλιστα ένα άλλο αγόρι κατάφερε να πηδήξει από το παράθυρό του στο απέναντι παράθυρο γειτονικού κτιρίου. Έκλεισα τα μάτια μου γιατί δεν άντεχα στη σκέψη ότι μπορεί να έβλεπα κάποιο να παραπατήσει, να γλιστρήσει και να πέσει. Από τόσο ψηλά, η πτώση θα ήταν θανατηφόρα. Φοβόμουν πολύ γι'αυτά και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί διακινδύνευαν τόσο πολύ τη ζωή τους παίζοντας τόσο επικίνδυνα. Τότε κατάλαβα γιατί ήταν τόσο άφοβα: ήταν γιατί ούτε έβλεπαν, ούτε καταλάβαιναν, ούτε συνειδητοποιούσαν τον κίνδυνο.

Βασούλα, σου δίνω την ειρήνη Μου, την εβδομάδα αυτή της ενότητας. Εγώ ο Θεός, σας κάλεσα σε μια ζωή ειρηνική. Τι είδες λοιπόν, κόρη Μου; Τι παρατήρησες; Με έχεις ακούσει να ξαναλέω τα λόγια αυτά: "μη φοβηθείτε αυτούς που σκοτώνουν το σώμα αλλά δεν μπορούν να σκοτώσουν την ψυχή. 
Αντίθετα, να φοβηθείτε όποιον μπορεί νακαταστρέψει ψυχή και σώμα στην κόλαση." Θα σου αποκαλύψω το όραμα αυτό: Τα αγόρια που είδες είναι ορισμένοι από εκείνους που βρίσκονται κοντά σου και που κάποτε παρακινήθηκαν από το Πνεύμα να ακολουθήσουν τα Μηνύματά Μου και έχουν μάλιστα προσφέρει και τη βοήθειά τους. Σήμερα, ο Σατανάς τους κοσκινίζει όπως το σιτάρι και χωρίς να το συνειδητοποιήσουν τους έχει παρασύρει σε επικίνδυνα παιχνίδια. 
Αν πέσουν, η ψυχή τους θα τραυματιστεί θανάσιμα. 
Αν όμως ακούσουν το Πνεύμα Μου, θα βάλουν ένα τέλος στις κακές τους πράξεις και θα ζήσουν.
Λοιπόν; 
Ποιος ήταν ο υπέρτατος νόμος που σας έδωσα στις Γραφές; 
Δεν ήταν: "Αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν;"
Μέχρι σήμερα, όλοι αυτοί ( Ο Κύριος μου τους φανέρωσε με το όνομά τους.) που είδες στο όραμα που σου έδωσα, νομίζουν ότι είναι δίκαιοι, αν είναι όμως δίκαιοι ας το αποδείξουν με την καλή τους διάθεση, με ταπείνωση και έμπρακτη καλοσύνη και με αγάπη μεταξύ τους.
Μερικοί απ' αυτούς δεν έδειξαν σεβασμό για εκείνους που είναι φτωχοί, ούτε έδειξαν σεβασμό για εκείνη που διάλεξα να μεταφέρει τα Λόγια Μου (Η Αληθινή εν Θεώ Ζωή.)  και τα Συμφέροντά Μου. 
Και ναι! Όπως και στο όραμα, ακόμη κι αν τους προειδοποιούσες δεν θα άκουγαν...
Και εν τω μεταξύ, όπως κι εσύ στο όραμά σου, κι Εγώ επίσης τρέμω από φόβο επειδή η πτώση τους θα μπορούσε να είναι μοιραία!
Τα παιδιά Μου, που έχουν κληθεί και παρακινηθεί από το Πνεύμα, τώρα ενδίδουν σε πειρασμούς. 
Κι όμως, αν επιτρέψουν στο Άγιο Πνεύμα Μου να γίνει ο οδηγός τους, δεν θα κινδυνεύουν. 
Γι' αυτό λοιπόν, θα πρέπει να έρθουν σε Μένα και να μετανοήσουν. 
Δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύονται την καλοσύνη Μου και την επιείκειά Μου.
 Αντίθετα, θα πρέπει να οδηγηθούν από αυτές σε μετάνοια, και τότε θα συγχωρηθούν και δεν θα χάσουν την Καρδιά Μου.
Υπόσχομαι ότι όποιος αποφασίσει να πράξει το καλό, τιμώντας Με, και συμφιλιωθεί μαζί Μου και με τον πλησίον, θα κερδίσει την ειρήνη και θα συνειδητοποιήσει ότι μέσα στην αδυναμία του και στον ύπνο του παρασύρθηκε. 
Δεν θέλω άλλη φασαρία από κανένα. 
Και κανείς να μην ξεγελαστεί νομίζοντας ότι είναι δίκαιος. 
Επαναλαμβάνω την προειδοποίησή Μου, μην ξεγελιέστε νομίζοντας ότι εσείς είστε δίκαιοι. 
Όταν κάποιος εργάζεται ή έχει αποφασίσει να εργαστεί για Μένα, θα πρέπει να ακολουθήσει τα βήματά Μου και να σηκώσει τον Σταυρό Μου ολόκαρδα και με τιμή και με χαρά. Όταν το κάνει αυτό με καλή διάθεση, θα ανταμειφθεί όπως πρέπει για όλο το έργο που έγινε σωστά στο Όνομά Μου.
Κανείς δεν είναι αφεντικό κανενός. (Με άλλα λόγια, ο Ιησούς εννοεί ότι δεν θα πρέπει κάποιος σε μια ομάδα που εργάζεται για το Θεό να γίνει δικτάτορας και να διατάζει τους άλλους γύρω του και να "ελέγχει" τα πάντα.).
 Εγώ είμαι ο μόνος Κύριος. 
Τους παροτρύνω να μετανοήσουν, να στραφούν σε Μένα και να Μου αποδείξουν την καλή τους διάθεση.
Να Με συμβουλεύεσαι όποτε θέλεις, Βασούλα, κι Εγώ θα σου απαντώ. 
Σε ευλογώ, προσκολλήσου στην Ελπίδα.(Εννοεί "προσκολλήσου σε Μένα." )
Θάρρος, κόρη Μου. IC

(Αυτό το μήνυμα δόθηκε για δυο από τους συλλόγους της ΑΕΘΖ. Εγώ προσωπικά δεν ήξερα ότι υπήρχαν διαφωνίες και έριδες. Έμαθα για ποιους συλλόγους επρόκειτο μετά το όραμα, όταν ο Κύριός μας μου έδωσε να καταλάβω ποιοι ήταν.
Υπήρχε ειδικά κάποιος που έκανε "το αφεντικό" σε όλους γύρω του. Ο Ιησούς δεν ήταν ευχαριστημένος, αλλά ούτε και με τους άλλους ήταν ευχαριστημένος. Κινδύνευαν από μοιραία πτώση και γι' αυτό επενέβη ο Θεός μέσα στην άπειρη Αγάπη Του).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου