Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Αν τούτο το θαύμα - ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΜΙΛΩ - καθόλου δεν σας άγγιξε και δεν το βλέπετε, πώς λοιπόν εσείς που λάβατε τόσα πολλά, περιμένετε να μπείτε με άδεια χέρια στον Ουρανό;


Κύριε,
είναι μεγάλες οι ανομίες μας,
όμως συγχώρησέ μας, βοήθησέ μας
για να ανθίσει και πάλι η σάρκα μας!
Βγάλε όλες τις ψυχές από την παγίδα
που άπλωσε πάνω τους ο εχθρός,
γιατί Εσύ είσαι το καταφύγιό μας,
ο Βράχος μας, το φρούριο και η ζωή μας.
Το θανατικό που απλώνεται αμείλικτα
στον κόσμο μας και δρα μόνο τη νύχτα
στο ζοφερό σκοτάδι, αφανίζει όμως με
το μαστίγιό του στο άπλετο φως,
παραμονεύει τώρα το Ποίμνιό Σου.
Θα αναλάβεις να σώσεις το λαό Σου
από τη λάσπη των πονηρών ανθρώπων;
Η Γραφή λέει:
"ο Κύριος ο Θεός αγαπά
όσους αποστρέφονται το κακό,
φυλάει των αφοσιωμένων του τις ψυχές,
τους λευτερώνει από την εξουσία των ασεβών."
Ο ισχυρός Σου βραχίονας ας έρθει σε βοήθειά μας,
ας τρέμει ο εχθρός μπρος στη Μεγαλοσύνη Σου,
ας μην πει ο εχθρός:
"Πόσο αναξιόπιστος είναι ο Θεός σας..."
Ο εχθρός Σε προκαλεί, σε δοκιμάζει,
Θεέ μου, για να δει τι θα κάνεις.
Γι΄αυτό, Γιαχβέ μου, Εσύ που
από ευσπλαχνία με ζωοποίησες,
δείξε το Μεγαλείο Σου,
ότι πράγματι είσαι η Σωτηρία μας,
ο βράχος μας και στο πλευρό μας.
Δείξε τη δόξα Σου και τη δύναμή Σου,θυμήσου τους εκλεκτούς Σου, το λαό Σου,
κι όλους αυτούς που σε υπηρέτησαν με πάθος.

Πότε λοιπόν από τον ουρανό
θα αφήσεις να ακουστεί η κρίση Σου;
Πότε θα σηκωθείς να χτυπήσεις τη γη
με το σκήπτρο Σου για να επιβάλεις τη σιωπή;
Μια Σου επιτιμητική ματιά κι όλα τα στοιχεία
της φύσης μπορούν να αρπάξουν φωτιά.
Μια Σου κίνηση και η γη θα ερημωθεί.
Ένας Σου οργισμένος λόγος και τ΄ αστέρια
από τον ουρανό, θα κατρακυλήσουν
και θα πέσουν πάνω μας.
Κύριε, είμαι έργο των χεριών Σου
κι έχεις βάλει μέσα μου μια σπίθα
για να με κρατάει ζωντανή.
Αν τώρα φλέγομαι από πάθος για τους ενάρετους,
για το λαό Σου και για τους δίκαιους,
να βρουν το δίκιο τους σε Σένα,
αυτό είναι από τη δική Σου φλόγα.
Αξίωσέ με να δω δικαιωμένους τους οσίους Σου,
δείξε τη δύναμή Σου προστάζοντας
όλα να βγούνε σε καλό.
Ας έρθει ο Θρίαμβος Σου!

Σου είπα κάποτε, Βασούλα, ότι ο λαός Μου, το ποίμνιο, περιπλανιέται εδώ κι εκεί. 
Γι' αυτόν το λόγο, όρισα μια περίοδο χάριτος. 
Στην περίοδο αυτή της χάριτος, θέλησα να φανερώσω την αγιότητα του Ονόματός Μου, ώστε όποιος μολύνθηκε να έχει την ευκαιρία να επιστρέψει.
Έρχομαι, στην περίοδο αυτή της χάριτος, για να σας ενθαρρύνω όλους να ζείτε άγια και να ακολουθείτε τις εντολές Μου. 
Το Όνομά Μου ακούστηκε σε χώρες πολλές κι απόμακρα νησιά. 
Με το κάλεσμά Μου γύρισα τη γη, όπως σου είχα πει, ώστε όλοι να Με ακούσουν και να έχουν την ευκαιρία να Με ανακαλύψουν. 
Για την απροσπέλαστη καρδιά, της έδωσα ιδιαίτερες χάρες για να ανοίξει με τις ακτίνες του θείου Μου Φωτός και, σαν λάμψη φωτεινή, φώτισα κι αυτές ακόμη τις καρδιές.
Τι μπορώ να πω σήμερα; 
Μήπως παρέβλεψα να βοσκήσω το ποίμνιο; 
Μήπως απομάκρυνα ποτέ το βλέμμα Μου από τους αρρώστους σας και τους μοναχικούς; Δεν ίσιωσα το μονοπάτι για χάρη σας, για να μη σκοντάφτετε όταν βαδίζετε; 
Δεν έδειξα σε όλους σας τα βάθη του Ελέους Μου; 
Όταν είδα πολλούς από σας να κατηφορίζουν την κοιλάδα του θανάτου και να είναι τόσο απομακρυσμένοι από την οδό της ζωής, δεν παρενέβην; 
Αλλά, δυστυχώς, πολλοί από σας επαναστατούν ακόμη εναντίον Μου...
Όπως είπα προηγουμένως για τους καλούς και τους κακούς, δεν σου είπα, κόρη Μου, να πας και να πεις σε όλους, καλούς και κακούς, αυτά τα λόγια:
"Κάνω τη Φωνή Μου να ακουστεί από τον ουρανό. 
Φωνάζω δυνατά για να ακούσουν όλοι, καλοί και κακοί. 
Πράγματι, η Φωνή Μου έφτασε στα πέρατα του κόσμου.
 Καλοί και κακοί χρειάζεται το ίδιο να μετανοήσουν. 
Οι καλοί, επειδή δεν κάνουν ακριβώς το θέλημά Μου και δεν προσεύχονται με τον σωστό τρόπο. 
Πολλοί Με πλησιάζουν μόνο με τα χείλη.
 Οι κακοί, επειδή αδιάκοπα διαπράττουν θανάσιμα αμαρτήματα εξαιτίας της σκληροκαρδίας τους και της αδιαφορίας τους απέναντί Μου."
Θα σου πω όμως τι γίνεται και τι εννοώ. 
Η Γραφή σας διδάσκει όλους ότι όποιος βάζει το χέρι του στο αλέτρι και κοιτάζει προς τα πίσω, δεν είναι κατάλληλος για τη Βασιλεία του Θεού."
Όταν ήσαστε δούλοι της αμαρτίας, δεν νιώθατε υποχρεωμένοι να υπηρετείτε το καλό και το δίκαιο, και ποιο ήταν το κέρδος σας από τη διαγωγή σας εκείνη;
 Ντρέπεστε τώρα γι' αυτήν, γιατί οδηγούσε τελικά στο θάνατο. 
Τώρα, όμως, σας έδειξα άλλη μια φορά το δρόμο και είστε πια ελεύθεροι από τη λάσπη που είναι η αμαρτία και η ενοχή σας. 
Γίνατε δούλοι του Θεού και καρπός της νέας σας ζωής είναι η αγιοσύνη, και το τέλος της πορείας σας είναι το ουράνιο σπίτι σας. 
Από μια ζωή φυλακισμένη στην αμαρτία, σε έκανα ελεύθερο άνθρωπο, Βασιλική, ελεύθερη να βαδίζεις την οδό των αρετών που ετοίμασα για όλους σας.
 Με τη χάρη, σας έκανα να δείτε την ουράνια πραγματικότητα την οποία αγνοούσατε εντελώς.
 Στην περίοδο αυτή της χάριτος, έδειξα σε όλους σας τη λαμπρότητά Μου, αφού όμως πολλούς από σας τους κατέκλυσα με όλες αυτές τις χάρες, παρ' όλα αυτά, πολλοί παραμένουν απομακρυσμένοι από Μένα.
Όταν έκανα γνωστά σε τούτη τη γενεά τα μηνύματά Μου, ακούστηκε δυνατά σα σάλπιγγα: "ελάτε να ακούσετε τον θείο Λόγο!" 
Ο κόσμος έτρεξε αθρόα. 
Μαζεύτηκαν γύρω από την απεσταλμένη Μου για να ακούσουν τα λόγια Μου. 
Άκουγαν αλλά ποτέ δεν κατάλαβαν πλήρως τα λόγια Μου, και αυτοί οι ίδιοι ακούνε πάντα, διαβάζουν, αλλά ο Λόγος δεν εισδύει στην καρδιά τους και εξακολουθούν να διαβάζουν, αλλά οι καρδιές τους είναι απομακρυσμένες από Μένα. 
Δεν ενεργούν σύμφωνα με τα λόγια Μου. 
Προτιμούν να ψάχνουν για σημάδια στον ουρανό, επειδή οι καρδιές τους δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για Μένα. 
Ναι, ακούνε τα λόγια Μου με αδιαφορία και γι' αυτό δεν τα θέτουν σε εφαρμογή. 
Η Βασιλεία του Θεού βρίσκεται ανάμεσά σας, αλλά εσείς δεν τη βλέπετε επειδή δεν μετανιώσατε και δεν κενώσατε τον εαυτό σας για χάρη Μου.
Αν τούτο το θαύμα - γιατί πρόκειται για θαύμα όταν Εγώ μιλώ - καθόλου δεν σας άγγιξε και δεν το βλέπετε, πώς λοιπόν εσείς που λάβατε τόσα πολλά, περιμένετε να μπείτε με άδεια χέρια στον Ουρανό; 
Ο Θεός είναι πολύ κοντά σας, κι όμως, πώς γίνεται και δεν Τον βλέπετε; 
Δεν ακούσατε την αγγελική πρόσκληση στο συμπόσιό Μου; 
Δεν είδατε τη γενναιοδωρία του Χεριού Μου; 
Όταν Εγώ φωνάζω, ο κόσμος διαλύεται και πολλά βασίλεια κλονίζονται.
Με ρώτησες, κόρη Μου, πότε θα βροντοφωνάξω την κρίση Μου από τον Ουρανό; 
Σε διαβεβαιώνω: όταν τελειώσει ο καιρός αυτός του Ελέους και της Χάριτος...
Ύστερα, Μου ζήτησες να αφήσω το δυνατό Μου Χέρι να έρθει να σας γλιτώσει από τον εχθρό. 
Δεν ήμουν μαζί σας όλο αυτόν τον καιρό, κι εσείς ακόμη δεν είδατε το δυνατό Μου Χέρι; Σας βεβαιώνω, όποιος σπεύδει να μετανοήσει και αγωνίζεται να επιστρέψει σε Μένα, Εγώ, με τη σειρά Μου, θα τον βαπτίσω με το Άγιο Πνεύμα για να γίνει πεντακάθαρος και σύμφωνα με ό,τι Μου είναι αρεστό.
Λες ότι ο εχθρός Με προκαλεί.
 Ναι, πάντα Με προκαλούσε, δεν σας έμαθα όμως να τον αποκηρύσσετε;(Κατάλαβα ότι ο διάβολος προκαλεί το Θεό μέσα από εμάς!)
Δεν έπαιρνα πάντα θέση για να σώσω το Ποίμνιο από τη λάσπη του πονηρού; 
Ο διάβολος δεν έχει καμιά δύναμη πάνω σε όποιον είναι καλά ριζωμένος σε Μένα.
Όσο γι' αυτούς που οι καρδιές τους βρίσκονται πάντα μέσα στη λάσπη, την ημέρα που θα φωνάξουν σε Μένα, θα δουν στο πρόσωπό Μου τον κριτή τους.
 Στους καιρούς όμως αυτούς της Χάριτος, έρχομαι με Έλεος και σας απευθύνομαι με ποίηση. 
Τα λόγια που προφέρω είναι θρησκεία και αρετή.
 Με έλαιο αγαλλιάσεως μυρώνω όλους όσους Με πλησιάζουν και τους σφραγίζω το μέτωπο.
 Με αυτό τον τρόπο σας πλησιάζω όλους σ' αυτούς τους καιρούς. 
Το πλησίασμά Μου είναι Λύτρωση, σωτήρια Βοήθεια, Έλεος. 
Αν μονάχα συνειδητοποιούσατε τι σας προσφέρω, δεν θα μένατε έτσι, θα ανοίγατε την πόρτα της καρδιάς σας για να Με υποδεχθείτε. 
Σας κατακλύζω όλους με θαύματα για να ντύσω την ψυχή σας και να την κάνω άξια της Βασιλείας Μου.
Κι εσύ, κόρη Μου, που διαμένεις στον κήπο Μου, μείνε γαλήνια για να μπορείς να ακούς τη Φωνή Μου. Σε ευλογώ καθώς κι εκείνους που σου έδωσα να σε βοηθήσουν να σηκώσεις τον Σταυρό της Ενότητας που σου εμπιστεύθηκε ο Υιός Μου. Μη δίνεις σημασία σε όσους επιβλέπουν το καλό που παράγει το Έργο Μου και δεν πιστεύουν. 
Τα περήφανα κύματά τους θα συντριβούν. 
Θα δεις τη Δύναμή Μου όταν το έργο Μου θα πληθύνει και θα επηρεάσει τον κόσμο που είναι βουτηγμένος στην αμαρτία.
Έλα, συγκεντρώσου στην Παρουσία Μου. Είμαι μαζί σου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου