Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ να σας πλημμυρίσω, θα σας κάνω να κατανοήσετε όλα αυτά που είναι για σας αόρατα, ώστε να οδηγήσω την ψυχή σας στην πλήρη μετάνοια.

Σε δίδαξα αυτό τον καιρό με μεγάλη χαρά πως όλοι οι γιοι και οι κόρες Μου μπορούν να γίνουν συμμέτοχοι στη θέωση, αν Μου επιτρέψουν να τους πλημμυρίσω με τη Θεϊκή Μου Αγάπη. 
Επιθυμώ να στερεώσω μέσα τους τη Βασιλεία Μου και να τους κάνω κτήμα Μου όπως θέλω και αυτοί να Με κάνουν κτήμα τους.
Αν δεν φέρουν αντίρρηση στο Άγιο Πνεύμα Μου, θα τους κάνει κτήμα Του και θα τους μετατρέψει σε ανθισμένο κήπο. 
Θα τους γεμίσει με αρετές και θα επιτελέσει σ' αυτούς θαυμαστά έργα για να οικοδομηθεί μέσα τους το πλήρωμα του Χριστού.
 Αν Μου επιτρέψουν να τους πλημμυρίσω σαν ποτάμι θα τους υιοθετήσω και θα τους κάνω γιους και κόρες Μου.
Τη Χάρη Μου σας την αποκαλύπτω και η Σωτηρία σάς δόθηκε μέσω του Υιού Μου, του Ιησού Χριστού. 
Για να σας ελευθερώσει, θυσιάστηκε για χάρη σας. 
Για να σας κάνει μέτοχους της Θεϊκής Ζωής, καθιέρωσε την Θεία Ευχαριστία που σας αγιάζει και σας κάνει κοινωνούς του Σώματος και του Αίματός Του.
 Δεν κοινωνείτε απλό άρτο και οίνο, κοινωνείτε τον Ίδιο το Θεό. 
Είθε να συλλογιζόσαστε τούτο το Μυστήριο και να το κατανοούσατε πλήρως!
Ο Απρόσιτος Θεός γίνεται προσιτός για σας, ο Αόρατος Θεός γίνεται ορατός για σας και έτοιμος να σας οδηγήσει στη θέωση.
 Εκείνος του οποίου το μεγαλείο υπερβαίνει όλες τις αγγελικές δυνάμεις και όλα τα όντα και όλα τα κτίσματα βρίσκεται στη διάθεσή σας, δημιουργία! 
Ο Θεός σας προσφέρει ο ίδιος τον εαυτό Του για να σας δώσει πίσω τη θεϊκή σας υπόσταση, θεοποιώντας την ψυχή σας, για να κερδίσετε την Αιώνια Ζωή.
Αν Μου επιτρέψετε να σας πλημμυρίσω, θα σας κάνω να κατανοήσετε όλα αυτά που είναι για σας αόρατα, ώστε να οδηγήσω την ψυχή σας στην πλήρη μετάνοια. 
Αυτή η μετάνοια θα μετατρέψει την τόσο αξιολύπητη, αμαυρωμένη σας εικόνα σε καθαρή, εξευγενισμένη μεταμόρφωση σώματος και ψυχής, και τότε θα είστε έτοιμοι να γίνετε συμμέτοχοι Εκείνου τον οποίο θεωρείτε Απρόσιτο και Απροσπέλαστο.
Εκείνος που δοξάζεται στα δεξιά Μου, Εκείνος που Τον αποκαλείς, κόρη Μου, "Λειτουργία Μου!", προσφέρει τον εαυτό Του σε σένα για να φας τη Σάρκα Του και να πιεις το Αίμα Του, ώστε να γίνεις σάρκα από τη Σάρκα Του και οστό από τα Οστά Του. Θα πραγματοποιήσω οποιαδήποτε στιγμή και σε όποιον το επιθυμεί το αγαπητικό Μου Έργο, αν Μου φωνάξει:
"Έλα και κάνε Με κτήμα Σου και υιοθετημένο Σου παιδί!"
Και πριν προλάβει κανείς να κινηθεί στον Ουρανό, θα ακουστεί απ' όλους η Φωνή Μου:
"αθώος!"
Τότε κι εσύ, παιδί Μου, θα βλαστήσεις από τις πηγές Μου και θα γίνεις συμμέτοχος στη θέωση.
Δεν θα είμαι σαν το πλοίο που σκίζει τα φουσκωμένα κύματα χωρίς να αφήσει ίχνη που να δείχνουν το πέρασμά του, όχι, όλοι θα σε ακούσουν και θα μάθουν ότι ο Τριαδικός Θεός ζει τώρα σε σένα και είναι κρυμμένος μέσα σου. 
Το ζωογόνο πέρασμά Μας από το εσωτερικό σου δεν θα μείνει απαρατήρητο, επειδή θα Με υμνείς με τα λόγια αυτά:
"Έμαθα από τον Πατέρα μου πώς να κατέχω το Θεό. 
Ο Θεός είναι Πατέρας Μου, Εκείνος με γέννησε και με έκανε να Τον γνωρίσω χωρίς να χάσει ωστόσο την υπερβατικότητά Του.
 Αυτός του οποίου η Μεγαλοσύνη δοξάζεται σε όλη την πλάση Του, με γέμισε με τη Γνώση Του. 
Ο Τριαδικός Θεός που περικλείει όλα τα όντα, που γεμίζει τα σύμπαντα με τη λαμπρότητά Του χωρίς να περιορίζεται από τα όριά τους, πρόσφερε τον Εαυτό Του σε μένα και όλα μέσα μου τα κυβερνά με καλοσύνη. 
Και τώρα, η ψυχή μου είναι ευχαριστημένη και ικανοποιημένη επειδή γεμίζει, παρά την αθλιότητά μου, με το Θεό."
Ναι, ευτύχησε! Ευτυχήστε όλοι εσείς που ακούτε τη μελωδία της Φωνής Μου και χορτάστε από Μένα.

Αχ, Κύριέ Μου, το βαπτιστικό Σου φίλημα
έβαλε τέλος στην αποστασία μου,
ο Κύριός μου δείχνει τη μεγαλοσύνη Του
καθώς την έχει δείξει από τον παλιό καιρό.
Τα αμπάρια Του είναι ανοιχτά και οι θησαυροί Του
ξεπετιούνται από τον ουρανό σαν πουλιά, καθώς
φανερώνει τα θαυμαστά σημάδια Του στον ουρανό.
Από τη μια άκρη του ουρανού στην άλλη,
οι θησαυροί αυτοί σχηματίζουν ένα θέαμα λαμπρό.
Δεν έχουμε παρά να τους ζητήσουμε και ο Πατέρας μας,
με το ίδιο Του το Χέρι, θα τους βγάλει από
τον ουρανό και θα τους βάλει μέσα στην καρδιά μας,
ώστε στο εξής να είμαστε ικανοί
να εκφράζουμε σκέψεις αντάξιες των δώρων Του.

Κι Εγώ θα βάλω μέσα σου τη Γνώση για να Με γνωρίσεις ως Τρισάγιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου