Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ Εδώ και 30 χρόνια περίπου, η Παρθένος Μαρία εμφανίζεται στο Medjugorje της Βοσνίας.

 ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Εδώ και 30 χρόνια περίπου, η Παρθένος Μαρία εμφανίζεται στο Medjugorje της Βοσνίας.

2 Οκτωβρίου 2009 – Μήνυμα στη Μιριάνα

"Αγαπητά Παιδιά, καθώς σας κοιτάζω, η καρδιά Μου κυριεύεται από πόνο. Πού πάτε παιδιά Μου; Μήπως έχετε βυθιστεί τόσο βαθιά στην αμαρτία που δεν ξέρετε πώς να σταματήσετε τους εαυτούς σας; Δικαιολογείτε τον εαυτό σας στην αμαρτία και ζείτε σύμφωνα μ’ αυτήν. Γονατίστε κάτω από τον Σταυρό και κοιτάξτε τον Υιό Μου. Νίκησε την αμαρτία και πέθανε έτσι ώστε εσείς, παιδιά Μου, να ζήσετε. Επιτρέψτε Μου να σας βοηθήσω να μην πεθάνετε, αλλά να ζήσετε με τον Υιό Μου για πάντα. Σας ευχαριστώ! "


































October 2, 2009 Message to Mirjana

"Dear Children, As I look at you, my heart seizes with pain. Where are you going my children? Have you sunk so deeply into sin that you do not know how to stop yourselves? You justify yourselves with sin and live according to it. Kneel down beneath the Cross and look at my Son. He conquered sin and died so that you, my children, may live. Permit me to help you not to die but to live with my Son forever. Thank you!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου