Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Εγώ, ο Κύριος στέκομαι στην πόρτα σου και χτυπώ, θα Με ακούσεις που φωνάζω. Θα ανοίξεις την πόρτα;

<<......Εγώ είμαι ο Δημιουργός σου και ο Άγιος Πατέρας σου.
Υπάγεσαι στη δική Μου Εξουσία.
Εγώ ποτέ δεν ήθελα να μοιραστεί το Σώμα Μου, εσείς Με διαμελίσατε! 
Εσείς αποφασίσατε για το Σώμα Μου! 
Με ακρωτηριάσατε.
Ορθόδοξοι! καθολικοί! προτεστάντες! 
Όλοι ανήκετε σε Μένα! 
Είστε όλοι Ένα στα μάτια Μου! 
Εγώ δεν κάνω καμιά διάκριση. 
Εγώ, ο Κύριος στέκομαι στην πόρτα σου και χτυπώ, θα Με ακούσεις που φωνάζω. Θα ανοίξεις την πόρτα; 
Αν την ανοίξεις, θα μπω στο σπίτι σου και θα δειπνήσω μαζί σου κι εσύ μαζί Μου. 
Εγώ είμαι ο Ποιμένας σου,
μαζί Μου δεν θα στερηθείς,
σε τόπους χλοερούς σε αναπαύω, αγαπημένη ψυχή,
σε νερά δροσιστικά σε οδηγώ,
όπου ανανεώνω την ζωή σου,
στον ενάρετο δρόμο σε οδηγώ
για τη δόξα του Σώματός Μου
κι αν πορευτείς σε κοιλάδα σκοτεινή, μη φοβηθείς,
δίπλα σου είμαι Εγώ και σε εμψυχώνω.
Εγώ θα σε θρέψω απένταντι στους διώκτες σου,
σε έχω μυρώσει και πάντα θα σε χορταίνω.
Αφού είμαι μια άβυσσος Αγάπης με άπειρη ευσπλαχνία,
έλα να ζήσεις στο μέσο της Καρδιάς Μου 
Έχω δώσει αμέτρητα σημάδια στη Δημιουργία Μου για να τους προειδοποιήσω. 
Έχω αναδείξει αγίους για να αναγγείλουν τις επιθυμίες Μου.
Υπήρξε κάποια αλλαγή;
Πολλοί θα προτιμήσουν την τιμή των ανθρώπων από την τιμή που προέρχεται από Μένα. 
Τίμησέ Με και διάδωσε το μήνυμά Μου.
Δεν σας  έδωσα παράδειγμα για να αντιγράψετε ό,τι έκανα; 
Λυγίστε! Λυγίστε, για να μπορείτε να ενωθείτε!
Ψυχή.
Άκουσέ Με: σε λίγο θα υπάρχει ένα ποίμνιο και ένας ποιμένας. 
Εγώ θα οδηγήσω όλα Μου τα πρόβατά, κι αυτά ακόμη που δεν ανήκουν σε αυτό το μαντρί. 
Η Αγάπη θα σας ενώσει, αλλά πριν απ’ αυτό θα συμβούν μεγάλα δεινά, θα σειστούν όλοι οι ουρανοί! 
Έλα, η Αγάπη θα σε μορφώσει. 
Ας μάθουν ότι Με ευχαριστεί να ακούω αυτά τα λόγια, "επίτρεψέ μου, Πατέρα" και "αν είναι θέλημά Σου". 
Αυτά τα λόγια όταν τα λέτε στις προσευχές σας, Με γοητεύουν. 
Ζητήστε και θα σας δοθεί, αλλά ποτέ μην ξεχνάτε αυτά τα λόγια. 
Εμπιστεύσου Με, άφησέ Με να σε οδηγήσω εκεί που θέλω Εγώ, κράτα το χέρι σου μέσα στο χέρι Μου, μην έχεις φόβο.
Η Αγάπη θα σε βοηθήσει. 
Ψυχη, αγάπα Με, πόθησέ Με. 
Ευχαρίστησε τούτη την Καρδιά που σε αναζήτησε. 
Θα έρθω σύντομα κοντά σου, αλλά, όσο είσαι ακόμη μέσα στον κόσμο, μείνε κοντά Μου πίνοντάς Με και τρώγοντάς Με, ύμνησε Με και τίμησέ Με, κάνε Με πλήρως να χαρώ.
Μην αποθαρρύνεσαι όταν ο κόσμος σε απορρίπτει, αφού δεν ανήκεις στον κόσμο, όπως κι Εγώ δεν ανήκα στον κόσμο όταν ήμουν στη γη. 
Έρχεσαι από Μένα. 
Εγώ είμαι ο Πατέρας σου και μέσα σου ζω όπως κι εσύ ζεις μέσα Μου. 
Τίμησε το Όνομά Μου, δόξασε το Σώμα Μου, μείνε μέσα στην Αγάπη Μου, ακολούθησε τις οδηγίες Μου και μείνε μέσα στην Αγάπη Μου. 
Δεν θα σε αφήσω, κι ούτε θα σε εγκαταλείψω. 
Γι' αυτό μη φοβάσαι κανένα, ψυχη. 
Σπείρε τους σπόρους Μου, που θα καρποφορήσουν αγιότητα. 
Να είσαι άγια, αφού Εγώ είμαι Άγιος......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου