Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Πλησίασα πολλούς, που είναι έξω από την Eκκλησία Μου, ναι.... άθλιες ψυχές... και τις μετέστρεψα σε αφοσιωμένους Μου ακολούθους, τους έκανα πιστούς Μου, τους έκανα αγίους.

<<....... Ψυχή! 
Απόρριψε για πάντα τη θεωρία ενός Θεού που πλησιάζει και εξυψώνει μόνο ψυχές που Του είναι αφιερωμένες. 
Δεν πλησιάζω μόνο αφιερωμένες ψυχές. 
Δεν κάνω καμμία διάκριση. 
Γιατί, μήπως είμαι ένας Θεός που κάνει διακρίσεις; 
H Καρδιά Μου υποφέρει, βλέποντας πόσοι από σας πιστεύουν ακόμη ότι οι Χάρες Μου δίνονται μόνο σε αφοσιωμένους αδερφούς ή αδερφές που Mου έχουν αφιερωθεί.
Βλέπεις, παιδί Μου, πόσο λίγο Με καταλαβαίνουν οι δικοί Μου; 
Πλησίασα πολλούς, που είναι έξω από την Eκκλησία Μου, ναι.... άθλιες ψυχές... και τις μετέστρεψα σε αφοσιωμένους Μου ακολούθους, τους έκανα πιστούς Μου, τους έκανα αγίους. 
Ωστόσο, πολλοί από το ιερατείο παραβλέπουν αυτά τα Έργα Μου και τ' αγνοούν. 
Δεν αναγνώρισαν ποτέ αυτές τις ψυχές, δεν γνωρίζουν γι' αυτές. 
Πολλές απορρίφθηκαν εξαιτίας των δικών τους διακρίσεων. 
Η θεωρία σύμφωνα με την οποία "ο Θεός δεν προσεγγίζει παρά μόνο ευσεβείς ψυχές, που φορούν το ράσο" είναι εσφαλμένη. 
Ω, πόσο κάνετε λάθος! 
Αν ξέρατε μονάχα τον αριθμό των ψυχών που πλησίασα, χωρίς να φορούν απαραιτήτως το ράσο, ή να είναι αφοσιωμένες σε Mένα, και τις έκανα άγιες!
Έχω μεταστρέψει πολλές ψυχές με το μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης. 
Πρόβατα χαμένα επέστρεψαν σε Μένα και ρίχτηκαν στην αγκαλιά Μου. 
Χαίρε, ψυχή! 
Τι μεγαλύτερο θαύμα από ένα χαμένο πρόβατο, που βρήκε τον Κύριό του! 
Tι μεγαλύτερη χαρά για το βοσκό να ξαναβρίσκει το χαμένο του πρόβατο! 
Δόξασέ Mε, Ψυχη... 
Δόξασε τα Έργα Μου,... 
Σκόρπισε τους σπόρους Μου. 
Δόξασέ Με και σήκωσε το Σταυρό Μου της Ειρήνης και της Αγάπης, αναγνώρισε το κάλεσμα του Bοσκού, ανάγγειλε τα Σωτήρια Θαύματά Μου στους αδερφούς σου! 
Στους γείτονές σου! 
Ανάγγειλε τα καλά νέα, αποκάλυψε τα Έργα Μου!
Τα Έργα Μου ας γίνουν γνωστά, το Θαύμα Μου ας γίνει γνωστό. 
Ήρθα σε σένα και γέμισα το λυχνάρι σου, σου έδωσα το Φως Μου. 
Μην κρύβεις αυτό το λυχνάρι κάτω από το κρεβάτι σου, γιατί τότε θα είναι άχρηστο. Έλα, αγαλλίασε, Ψυχη, γιατί γέμισα το λυχνάρι σου για να φωτίσει πάνω σ' ένα λυχνοστάτη. 
Ας δουν όλοι το Φως και ας μάθουν ότι έρχεται από Μένα. 
Ήρθα σε σένα, ψυχή. 
Με αναγνώρισες, ψυχή. 
Με άφησες να μπω και μοιραστήκαμε το γεύμα σου. 
Χαίρε και αγαλλίασε! 
Aποκάλυψε τα Άγια Έργα Μου. 
Τίμησέ Με, Ψυχη, εκθέτοντας το Φως Μου πάνω στη στέγη του σπιτιού σου, ώστε όλος ο κόσμος να το δεί. 
Να γίνει ορατό απ' όλους. 
Όταν θα διακρίνουν αυτό το Φως, θα συγκεντρωθούν απ' όλα τα μέρη. 
Ας μάθουν ότι ήρθα σε σένα και σου έδωσα αυτό το Φως. 
Έχε την Ειρήνη Μου......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου