Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Θέλω να μετανοήσουν, αψήφησαν το μήνυμα της Μητέρας Μου στο Γκαραμπαντάλ, δεν το διέδωσαν ποτέ όπως έπρεπε, αγνοώντας το κατεπείγον του!

<<......Ψυχη, ευχαρίστησέ Με με το να είσαι υπάκουη σε Μένα, η υπακοή αποδυναμώνει το διάβολο και τον κατατροπώνει.
Εγώ, ο Ιησούς, σας εγγυώμαι όλους ότι η Εκκλησία Μου θα είναι μία, ενωμένη. Αγαπημένοι μείνετε πιστοί σε Μένα. 
Εμπιστευθείτε Με και έχετε θάρρος.
Έρχομαι από το Άπειρο Έλεός Μου να σας προειδοποιήσω, να σας φέρω επίσης κοντά Μου και να σας θυμίσω τα θεμέλιά σας.
Ψυχη,  η δημιουργία Μου πρέπει να προειδοποιηθεί. 
Να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη.
Όταν  έδωσα το μεγάλο Μου Θαύμα στη Φατιμά, προειδοποίησα τότε τη δημιουργία Μου, αλλά έδωσαν ελάχιστη προσοχή στην προειδοποίησή Μου, ανάλωσαν αντίθετα, το χρόνο τους αμφιβάλλοντας, επιχειρηματολογώντας χωρίς ποτέ να μεταδώσουν σωστά τα λόγια της Μητέρας Μου, κι έτσι ελάχιστοι ενημερώθηκαν για το κατεπείγον του Μηνύματος. 
Αιματόβαψαν τα χέρια τους με το κρίμα τους, και παρασύροντας πολλές ψυχές μαζί τους.
Θα τους θυμίσω το κατεπείγον του Μηνύματος του Garabandal.
Γιατί αμφιβάλλετε για τα Έργα Μου; 
Μεταβιβάστε την προειδοποίησή Μου στη δημιουργία Μου. 
Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν. 
Να ειδοποιηθεί η δημιουργία Μου και να πιστέψει σε Μένα. 
Θυμίστε τους την Αγάπη Μου, διαδώστε τον Λόγο Μου, προωθήστε Με... προωθήστε Με, μη Με απωθείτε! 
Με απωθείτε τώρα, δεν Με υπερασπίζεστε! 
Διακηρύξτε ανοιχτά τα Έργα Μου, τα παλιά και τα τωρινά, είμαι Παντοδύναμος.
Τα αγκάθια στο Κεφάλι Μου είναι όλες αυτές οι ιερατικές ψυχές που κρατούν το κλειδί της γνώσης - ούτε μπαίνουν οι ίδιες, ούτε αφήνουν να μπουν εκείνους που το θέλουν! Αυτοί είναι τα αγκάθια Μου. 
Αυτά τ' αγκάθια πρέπει τώρα να Με βρουν και να μετανοήσουν, τα χέρια τους κηλιδωμένα ακόμη με νωπό αίμα από το παρελθόν, υπεύθυνοι για όλα τα εγκλήματα και τις φρικαλεότητες. 
Θέλω να μετανοήσουν, αψήφησαν το μήνυμα της Μητέρας Μου στο Γκαραμπαντάλ, δεν το διέδωσαν ποτέ όπως έπρεπε, αγνοώντας το κατεπείγον του! 
Πέτρες, οι καρδιές τους πέτρωσαν. 
Δεχθείτε την Αλήθεια, ανοίξτε τις καρδιές σας. 
ΤοΓκαραμπαντάλ είναι η συνέχεια της Φατιμά
Μην επαναλαμβάνετε τα λάθη σας!… 
Οι πληγές Μου θα γιατρευτούν μόνο όταν η δημιουργία Μου επιστρέψει στην Αγάπη. Δεχθείτε Με ως Παντοδύναμο και ενωθείτε. 
Έλα, να μοιραστούμε τη θλίψη Μου.
Το μήνυμα του Γκαραμπαντάλ είναι αυθεντικό και πρέπει να διαδοθεί και να τιμηθεί. Καθαγιάστε το Γκαραμπαντάλ. 
Δεν μπορείτε να δείτε ή να αντιληφθείτε ότι επαναλαμβάνετε τα λάθη σας; Επαναλαμβάνετε τα λάθη σας στη Φατιμά. 
Ω, δημιουργία, πότε θα πιστέψεις σε Μένα; 
"Oι εμφανίσεις ήταν αληθινές". 
Θέλω να είναι ξεκάθαρα τα λόγια Μου. 
Δεν κατηγορώ όσους κυνήγησαν τις εμφανίσεις, θέλω μόνο να αντιληφθούν και να αποδεχτούν τα λάθη τους και να παρουσιαστούν μπροστά Μου μετανοημένοι. 
Εγώ θα τους συγχωρήσω, συγχωρώντας τις αμαρτίες τους. 
Ψυχη, πολλοί θα καταδιώξουν πάλι το Μήνυμά Μου μη θέλοντας να δεχθούν πως είμαι Εγώ, ο Ιησούς, από φόβο μήπως παραδεχτούν το σφάλμα τους, γιατί κι αυτό επίσης υπερβαίνει τη σοφία τους. 
Παιδι Μου, η δημιουργία Μου έχει εκφυλιστεί. 
Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν. 
Θέλω η δημιουργία Μου να αντιληφθεί πού κατευθύνεται. 
Θέλω οι ιερατικές Μου ψυχές να αντλήσουν από Μένα και να ποτίσουν τα πρόβατά Μου με αγάπη και γνώση, τούτη τη στιγμή  ζούνε μέσα σε απόλυτο σκοτάδι.
Θα δώσω τη σοφία στα «νήπια» μόνο και όχι στους σοφούς.
Έλα, μην ξεχνάς την Παρουσία Μου. 
Οι ώρες φεύγουν, ο καιρός πλησιάζει. 
Σας αγαπώ όλους παρά την κακία σας, παρά τις αποτυχίες σας, παρά τις αμφιβολίες σας, παρά την ανομία σας, παρά τις απορρίψεις σας, παρά τον σκεπτικισμό σας και παρά την ανειλικρίνειά σας απέναντι στο Σώμα Μου. 
Δεν καταλαβαίνετε ακόμη; 
Γιατί Μου κλείσατε για πάντα τις καρδιές σας; 
Γιατί Με εγκαταλείψανε οι περισσότεροι, γιατί οι οπαδοί Μου λοξοδρόμησαν, γιατί παραμέλησαν τον κήπο Μου, γιατί δεν πότισαν τα λουλούδια Μου, γιατί;
Πού είναι τα πρόβατά Μου; 
Εγώ, ο Κύριος, θα πάρω από τα δικά Μου αποθέματα τον Άρτο Μου και θα γεμίσω τα κελάρια σας με τον καρπό Μου. 
Θα βοσκήσω τα πρόβατά Μου. 
Θα ποτίσω τούτη την έρημο. 
Εμπιστευθείτε Με, αγαπημένοι, εμπιστευθείτε Με και θα σας ενώσω όλους ξανά. 
Ψυχη, θυσίασε όλα  όσα έχεις τώρα και προσευχήσου μαζί Μου.

"Πατέρα,
η ειρήνη ας είναι το θέμα των συνομιλιών τους.
Συγχώρεσε την ανειλικρίνειά τους.
Πατέρα, μην παραμείνεις αδρανής,
αν με κυνηγήσουν.
Έλα, έλα να με υπερασπιστείς,

μείνε στο πλευρό μου.
Διαφώτισέ τους και δίδαξέ τους,
για να μπορέσουν να δουν τα λάθη τους.
Δίκαιος είσαι, λάμψε, ωστόσο, πάνω τους
για να Σε υμνήσουν και να πουν:
"Μέγας είναι ο Ύψιστος Θεός μας,
που θέλει να δει τα παιδιά του εν Ειρήνη.
Υμνήστε τον Κύριο, που έρχεται να μας ενώσει.
Υμνήστε τον Κύριο, που έρχεται ν' αναγγείλει τα σημερινά Του Έργα." Αμήν".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου