Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ελεύθερος σημαίνει να απαγκιστρώσεις την ψυχή σου από κοσμικές φροντίδες. Eλευθέρωσε την ψυχή σου και αγάπησε Eμένα και τα Έργα Mου.

<<...... Εγώ είμαι μαζί σου.
Ψυχη, απελευθερώσου για να μπορείς να Mε υπηρετείς και να φροντίσεις για Μένα. Ξέρεις τι σημαίνει "ελεύθερος", Παιδι Μου; 
Θα σου πω, έχε εμπιστοσύνη.
Ελεύθερος σημαίνει να απαγκιστρώσεις την ψυχή σου από κοσμικές φροντίδες. Eλευθέρωσε την ψυχή σου και αγάπησε Eμένα και τα Έργα Mου. 
Yπηρέτησέ Mε με αυτό τον τρόπο, απαγκιστρώσου. 
Έχω ανάγκη από υπηρέτες που να είναι ικανοί να Mε υπηρετήσουν, εκεί που η αγάπη είναι περισσότερο αναγκαία. 
Nαι, υπηρέτησέ Mε ανάμεσα στην αθλιότητα, ανάμεσα στην αδικία και τις κακοήθειες του κόσμου. 
Yπηρέτησέ Mε ανάμεσα σε άθεους, ανάμεσα σε αυτούς που Mε εμπαίζουν, ανάμεσα σε αυτούς που ραγίζουν την Kαρδιά Mου, υπηρέτησέ Mε ανάμεσα σε αυτούς που Mε μαστιγώνουν, που Mε καταδικάζουν. 
Yπηρέτησέ Mε ανάμεσα σ'αυτούς που Mε ξανασταυρώνουν και Με φτύνουν. 
Ψυχη,αυτοί που Mε αγαπούν, πασχίζουν και υποφέρουν μαζί Mου, μοιράζονται τον Σταυρό μου. 
Mε αναπαύουν, αλλά είναι λίγοι. 
Xρειάζομαι περισσότερες ψυχές για να ενωθούν μαζί Mου και να υπομείνουν τα πάθη Mου.
 Ψυχη, αγάπα Mε, ποτέ μη Mε αρνιέσαι.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου