Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Παιδι Μου, δεν έχω φυσικό σώμα. Είμαι Πνεύμα. Εφόσον είμαι Πνεύμα, δεν αισθάνομαι φυσικό πόνο. H Ψυχή Μου όμως υποφέρει αφόρητα, το ίδιο και η Ψυχή της Αγίας σας Μητέρας, όταν βλέπουμε τα παιδιά Μας να οδεύουν κατευθείαν στις παγίδες του Σατανά.

<<.......Είμαι ο Ιησούς Χριστός, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού και Σωτήρας.
Παιδι Μου, δεν έχω φυσικό σώμα. 
Είμαι Πνεύμα. 
Εφόσον είμαι Πνεύμα, δεν αισθάνομαι φυσικό πόνο. 
H Ψυχή Μου όμως υποφέρει αφόρητα, το ίδιο και η Ψυχή της Αγίας σας Μητέρας, όταν βλέπουμε τα παιδιά Μας να οδεύουν κατευθείαν στις παγίδες του Σατανά.
Παιδι Μου αν κατηγορείσαι άδικα, υποφέρω και για τον ένα και για τον άλλο, και για τον κατήγορο και για τον κατηγορούμενο. 
H αδικία προέρχεται από το Σατανά και εφόσον προέρχεται απ' αυτόν, σημαίνει ότι ο κατήγορος έγινε υποχείριο του Σατανά. 
Όσο για τον κατηγορούμενο, η Καρδιά Μου πονεί για το θύμα. 
Τα λόγια Μου τα επιβεβαιώνω μέσα στην Αγία Γραφή. 
Είμαι δοξασμένος. 
Eπειδή όμως είμαι ενωμένος μαζί σας, αισθάνομαι ό,τι αισθάνεστε.
Ψυχη τίμησέ Με επιθυμώντας Με. 
H απομόνωση θα σε αναπτύξει μυστηριακά, έλκοντάς σε περισσότερο κοντά Μου. 
Θα σε αξιώσει, να εισχωρήσεις ακόμη πιο βαθιά στις Πληγές Μου. 
Θα σ' εφοδιάσω με ό,τι στερείται η ψυχή σου. 
Μην αμφιβάλλεις, θα σε ανυψώσω σ' Εμένα. 
Κατάλαβε πως ό,τι είναι καλό, είναι από Μένα. 
Ψυχη,η επιστήμη θα παραμείνει το αγαπημένο όπλο του σοφού ανθρώπου εναντίον Μου. Έχω ανάμεσά σας ψυχές που αρνούνται ακόμη και ν' ακούσουν, είναι αξιολύπητες στα Μάτια Μου, προσευχήσου γι' αυτές τις χαμένες ψυχές.
Δίνω ελεύθερα τον Λόγο Μου, πάντα θα τον δίνω. 
Ευχαρίστησέ Με, παιδι Μου, και προσευχήσου μαζί Μου. 
Η Ψυχή Μου σ' έχει ευνοήσει. 
Έλα, ας προσευχηθούμε:
"Πατέρα Δίκαιε,
είμαι πρόθυμη να κάνω το Άγιο Θέλημά Σου.
Είμαι πρόθυμη να συνεχίσω να ευαρεστώ
την τόσο Ευαίσθητη Καρδιά Σου,
αντικαθιστώντας τ' αγκάθια με την αγάπη μου,
αγκάθια, που βρίσκονται ακόμη μέσα Σου. Αμήν." 
Έλα, θα σου μάθω μιαν άλλη προσευχή, πολύ αποτελεσματική για επανόρθωση. 
Πες μετά από Μένα αυτά τα λόγια:
"Πιστεύω, λατρεύω, ελπίζω και Σε αγαπώ. 
Αμήν." 

Εγώ δίδαξα τους αγγέλους Μου να προσεύχονται με αυτό τον τρόπο. 
Τώρα διδάσκω τα παιδιά Μου να προσεύχονται και να κάνουν επανορθώσεις με αυτό τον τρόπο. 
Κάνε το σημείο του Σταυρού Μου. 
Ναι, Τριαδικά.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου