Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Εγώ, ο Κύριος, αναζητώ τους ταπεινούς και τους μικρούς. 'Oσο πιο μικροί είστε, τόσο περισσότερο η Μεγαλοσύνη Μου τείνει να γύρει προς το μέρος σας και να σας φτάσει για να σας σηκώσει.

<<......Το Έλεός Μου απλώνεται από γενεά σε γενεά πάνω σε όσους με δέος Με υπακούνε, όμως, για τ' αγκάθια που Με τρυπούν, η προφητεία του Ησαΐα επαναλαμβάνεται και πάλι: "Θ' ακούσετε με τ' αυτιά σας και όμως δεν θα εννοήσετε, θα δείτε με τα μάτια σας, αλλά δεν θα διακρίνετε. 
Είναι γιατί το πνεύμα αυτού του λαού έγινε αναίσθητο: και με τ' αυτιά βαριάκουσαν κι έκλεισαν τα μάτια τους, μήπως δούνε με τα μάτια και ακούσουν με τ' αυτιά και καταλάβουν με την καρδιά κι επιστρέψουν σε Μένα και τους γιατρέψω"
Παιδι Μου, πρόβλεψα την ακαμψία τους από καταβολής κόσμου. 
Η απόρριψη από μέρους τους των σημερινών προνοητικών Έργων τούς έκανε να χάσουν τα προνόμιά τους. 
Παιδι Μου, προσευχήσου εκατοντάδες φορές να αποκτήσεις αυτό που πάνω απ' όλα γυρεύω μέσα σου και είναι αγάπη, πίστη και ελπίδα. 
Φωτίζω όσους αποδεικνύονται ειλικρινείς, δεν φωτίζω τους σοφούς, γιατί λείπει μέσα τους η ειλικρίνεια. 
Εγώ, ο Κύριος, αναζητώ τους ταπεινούς και τους μικρούς. 
'Oσο πιο μικροί είστε, τόσο περισσότερο η Μεγαλοσύνη Μου τείνει να γύρει προς το μέρος σας και να σας φτάσει για να σας σηκώσει. 
Όσο πιο μικροί και ασήμαντοι είστε, τόσο πιο εύκολο είναι για σας να εισχωρήσετε στην Ιερή Μου Καρδιά. 
Αυτοί που φράζουν το Δρόμο σε Μένα και ο όγκος τους κρύβει το φως απ' όλους αυτούς που Με γυρεύουν. 
Σ' αυτούς Εγώ, ο Κύριος, λέω: Δεν θα υπομείνω τα μεγαλεία σας, η υπεροψία σας Με κουράζει, το Ποτήρι Μου είναι πλήρες. 
Όταν έρθει η ώρα θα τους καλέσω, τον ένα μετά τον άλλο, να μετανοήσουν. 
Αλλοίμονο στους άπιστους, θα χρειαστεί να Με αντιμετωπίσουν. 
Tο Έλεος, η Αγάπη και η Oρθότητα κατεβαίνουν τώρα ανάμεσά σας. 
Δοξάστε Με. 
Η Αγάπη Μου θα σας σώσει από τη δικαιοσύνη Μου που είναι έτοιμη να πέσει πάνω σας, αν η Δημιουργία Μου αρνηθεί και πάλι ν' ακούσει. 
Έρχομαι απο το Άπειρο Έλεός Μου να σας προειδοποιήσω, επιθυμώ η Δημιουργία Μου να μετανοήσει και να Με αναγνωρίσει. 
O ιερός τόπος της Φατιμά κλαίει δυνατά για τις προσβολές και απορρίψεις απέναντι στο Garabandal. 
Η Ψυχή Μου είναι και πάλι σε βαθιά θλίψη, την ίδια θλίψη που είχα στη Φατιμά. 
Πώς μπορούν ν' αμφιβάλλουν τώρα που το Πνεύμα Μου είναι μέσα τους και αυτοί μέσα Μου; 
Το μήνυμά Μου στη Φατιμά αγνοήθηκε και μόνο όταν ήταν πλέον πολύ αργά το δέχθηκαν. 
Σας αγαπώ όλους. 
Είμαι ο Κύριος που μιλώ, μην αμφιβάλλετε ποτέ. 
Προσευχηθείτε γι' αυτές τις ψυχές, που βαδίζουν στο σκοτάδι.
Είμαι Εγώ, ο Κύριος. 
Ήρθα να ενώσω το Σώμα Μου που αιμορραγεί, ήρθα να συγκεντρώσω τα πρόβατά Μου, ήρθα να ποτίσω τον Κήπο Μου. 
Είμαι ο Ιησούς, ο Σωτήρας σας. 
Αυτή η αποκάλυψη είναι η Φωνή Μου. 
Σας αγαπώ όλους με όλη την Καρδιά Μου, με όλη την Καρδιά Μου σας αγαπώ......>>,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου