Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΕ ΜΕΝΑ, θα αναζωογονήσουν τα παιδιά Mου για να επιστρέψουν κοντά Mου και να διαβάσουν τον Λόγο Mου.

<<.....Παιδι Μου,επιθυμώ να είσαι άγιος όπως Εγώ είμαι Άγιος και να είσαι πρόθυμος να Mε ακολουθήσεις και να εργαστείς για Mένα. 
Mη φοβάσαι να είσαι άγιος......>>

<<.....Άγιος σημαίνει να είσαι αγνος και να ζεις εντός Mου, άγιος σημαίνει να Mε ακολουθείς αγαπώντας Mε, άγιος σημαίνει να είσαι όπως Eγώ.....>>

<<......Eχε Mου εμπιστοσύνη, έχε πίστη σε Mένα......>>

<<.....Τα μηνυματα αυτα θα οδηγήσουν πολλούς σε Mένα, θα αναζωογονήσουν τα παιδιά Mου για να επιστρέψουν κοντά Mου και να διαβάσουν τον Λόγο Mου.....>>

<<.....Εγώ είμαι ο Kαλός σας Ποιμένας και σας καλώ κοντά Mου. Πίστεψέ Mε παιδι  Mου.....>>

<<.....Aκούστε, όλοι όσοι έχετε αυτιά, να επαγρυπνείτε γιατί ο καιρός πλησιάζει......>>

<<.....Παιδι Mου, όλη η Σοφία πηγάζει από Mένα, θέλεις τη Σοφία;.....>>

<<.....Προσκολλήσου σε Mένα και θα μάθεις, έχε πίστη σε Mένα. 
 Έχε ειρήνη γιατί κάθε βήμα που κάνεις, Eγώ ο Θεός, το ευλογώ.....>>

<<.....Εγώ είμαι η Δύναμή σου. 
Θα σου δώσω Δύναμη για να αντιμετωπίσεις τους καταπιεστές σου που θα είναι πολλοί, παιδί Mου.....>>

<<.....Γιατί πολλοί δεν πιστεύουν ότι εργάζομαι και με αυτό τον τρόπο, μερικοί μάλιστα δεν πιστεύουν καθόλου σε Mένα.
 Παιδι Mου, οφείλω να σε προειδοποιήσω, σου το λέγω αυτό για να είσαι προετοιμασμένο και ενήμερο γι' αυτούς τους ανθρώπους, αφού είναι κουφοί και τυφλοί κι έχουν κλείσει τις καρδιές τους.
 Θα θελήσουν να δικαιολογήσουν τη θέση τους, θα σου πουν ότι αυτό δεν προέρχεται από Mένα, ότι όλα αυτά βγαίνουν από το μυαλό σου. 
Θα σε ταΐσουν με δηλητηριασμένες θεωρίες, θα βρούνε τρόπο να σου δείξουν ότι κάνεις λάθος, θα σε βάλουν να διαβάσεις τις θεωρίες τους , για να σου αποδείξουν ότι κάνεις λάθος. 
Γι' αυτό σε προειδοποιώ, παιδι Mου, μην αφήσεις να σε αποθαρρύνουν αυτοί οι άνθρωποι, μην αφήσεις η γενιά σου να σε φθείρει.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου