Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Μην έχετε άλλο ενδιαφέρον παρά μόνο τη δόξα Μου, ποτέ μην αμφιβάλλετε για τα έργα Μου, η Αγάπη σας φωτίζει, αγαπημένοι Μου.

<<.......Ψυχη, μόνο όταν αντιληφθείς την αναξιότητά σου θα αρχίσεις να πορεύεσαι προς την τελειότητα.
Ψυχη, γέμισε το λυχνάρι σου από Μένα, μην περιμένεις. 
Αναπτύξου μέσα στο φως Μου . 
Όποιος πιστέψει σε αυτό το Μήνυμα,  θα πιστέψει σε Μένα. 
Εγώ, το Φως, κατεβαίνω στον κόσμο , ώστε όποιος πιστεύει στο Μήνυμά Μου, να μη μένει πια στο σκοτάδι. 
Οτι είναι γραμμένο προέρχεται από Μένα, τον Κύριο. 
Έλα, θα σου διδάξω τους δρόμους Μου. 
Εγώ είμαι η μοναδική σου Αγάπη. 
Ψυχη,επίτρεψέ Μου να είμαι το γλυκό μαρτύριο του νου και της ψυχής σου. 
Αφησέ Με να σε αγαπώ ελεύθερα, άφησέ Με να σε εξουσιάζω. 
Δεν σε αγαπώ γι' αυτό που είσαι, αλλά γι' αυτό που δεν είσαι.
Έλα, η μηδαμινότητά σου με γοητεύει, η ανικανότητά σου Με αφήνει άφωνο.
Παιδι Μου, ποτέ μη γυρεύεις να είσαι κάτι, μείνε ένα μηδενικό.
O Σταυρός Μου είναι η θύρα για την αληθινή ζωή. 
Αγκάλιασέ Τον πρόθυμα. 
Ψυχη, η αυταπάρνηση και ο πόνος οδηγούν σε ένα δρόμο θεϊκό, το δρόμο της αγιοσύνης και των αρετών.
Παιδι Μου, θυμήσου, δεν είσαι απ’ αυτόν εδώ τον κόσμο, ανήκεις σε Μένα.....>>

<<......Ήρθε ο καιρός να σκορπίσετε τους σπόρους Μου σε όλη την οικουμένη. Προωθήστε το μήνυμά Μου, θα σας βοηθήσω σε όλες σας τις ενέργειες, να γίνουν γνωστά τα λόγια Μου, να μάθει η δημιουργία Μου για τη μεγάλη Μου Αγάπη, για το άπειρο Έλεός Μου. 
Η βασιλεία Μου θα είναι βασιλεία Ειρήνης, Αγάπης και Ενότητας. 
Θέλετε να προωθήσετε το Μήνυμά Μου; 
Θα το κάνετε αυτό για Μένα; 
Να το θυμάστε, είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Αγαπημένος Υιός του Θεού, ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας, ο Λόγος, που σας ευλογώ. 
Ευλογώ τις ενέργειές σας. 
Είτε συναντήσετε χαρές είτε λύπες, έχετε θάρρος. 
Θα σας παρέχω την υποστήριξή Μου. 
Είμαι πάντα μπροστά σας και σας οδηγώ. 
Το να ενώσετε την Εκκλησία Μου θα με Δοξάσει! 
Θα σας οδηγήσω στα έγκατα του αιμορραγούντος Σώματός Μου. 
Θα σας δείξω τα αγκάθια Μου, θα τα αναγνωρίσετε.
Μην έχετε άλλο ενδιαφέρον παρά μόνο τη δόξα Μου, ποτέ μην αμφιβάλλετε για τα έργα Μου, η Αγάπη σας φωτίζει, αγαπημένοι Μου. 
Πασχίστε να Με ευχαριστήσετε. 
Ελάτε, στο πλευρό σας Είμαι. 
Έχε την Ειρήνη Μου,ας προσευχηθούμε στον Πατέρα:
"Πατέρα Δίκαιε, Αγαπημένε,
ευλογημένο να είναι το Όνομά Σου,
συγκέντρωσε όλους τους πιστούς Σου,
οι Ουρανοί να διακηρύξουν τη δικαιοσύνη Σου,
όλα τα χείλη αδιάκοπα να υμνούν το Άγιο Όνομά Σου, να πάψουν οι πλάνοι να εξαπατούν,
βοήθησε εκείνους που το πνεύμα τους συνθλίβεται,
ζωογόνησέ τους σύμφωνα με το Λόγο Σου.
Τον όρκο που έδωσα θα τον τηρήσω
και θα τον εκπληρώσω.
Προσεύχομαι για τις Εκκλησίες Σου,
να είναι όλες ένα, Πατέρα,
να είναι ένα στο Όνομά Σου.
Αμήν".......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου