Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Σήμερα ρωτώ αυτούς που αρνούνται αυτήν την αποκάλυψη: Είναι αντίθετο στο Νόμο Μου, στην εποχή σας, να σώσω τη Δημιουργία Μου από την πτώση με τα σημερινά Μου Έργα Πρόνοιας; Είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας.

<<.......Παιδι Μου, το να πιστέψει κανείς σε Μένα είναι χάρη, που δίνεται από Μένα. 
Αυτή η αποκάλυψη είναι η Φωνή Μου. 
Αναγνωρίστε τα Σημεία των Καιρών, δεχθείτε το μήνυμά Μου, γευθείτε το μήνυμά Μου, φάγετε το μήνυμά Μου. 
Αλλοίμονο στον άπιστο. 
Nιώσε απέχθεια για ολ' αυτά τα πράγματα από τα βάθη της καρδιάς σου. 
Nιώσε απέχθεια για την ηθική ακαθαρσία, γιατί αυτό ήταν το παράπτωμα των Σοδόμων. 
Παιδι Μου, βλέποντας τη Δημιουργία Μου έτοιμη να πέσει στην παγίδα του εχθρού Μου θα παραμείνω αδρανής και παρατηρητής της πτώσης, χωρίς να θέλω να σπεύσω σε βοήθειά της; 
Θυμάσαι όταν θεράπευσα έναν υδρωπικό, την ημέρα του Σαββάτου; 
Τι είχα ρωτήσει τους Φαρισαίους;
Ρώτησα: Είναι ή όχι αντίθετο στο Νόμο να θεραπεύεται ένας άνθρωπος την ημέρα του Σαββάτου; 
Δεν απάντησαν. 
Είπα: ποιος από σας εδώ, αν πέσει ο γιος του ή το βόδι του σ' ένα πηγάδι το Σάββατο, δεν θα το ανασύρει χωρίς δισταγμό; (Λουκ. 14,1-6) 
Και μέχρι σήμερα δεν μπόρεσαν να δώσουν απάντηση.   
Σήμερα ρωτώ αυτούς που αρνούνται αυτήν την αποκάλυψη: Είναι αντίθετο στο Νόμο Μου, στην εποχή σας, να σώσω τη Δημιουργία Μου από την πτώση με τα σημερινά Μου Έργα Πρόνοιας; 
Είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου