Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

ΜΗΝ ΓΥΡΕΥΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΣΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

<<......Έχε την ειρήνη Μου, Ψυχη. 
 Θα φροντίσω να μη σου λείψει τίποτε.

Μη γυρεύεις πουθενά αλλού την ανάπαυσή σου παρά μόνο στην Καρδιά Μου.
Ψυχη, το μήνυμά Μου προέρχεται από Μένα. 
Κάθε εξουσία θα προέλθει από Μένα. 
Εσύ ανήκεις σε Μένα. 
Εγώ, ο Κύριος, είμαι το στήριγμά σου, σε Μένα να έρχεσαι για παρηγοριά. 
Άφησε την Ειρήνη Μου να σε περιβάλει, έλα, όλη η εξουσία προέρχεται από Μένα και όχι από τους ανθρώπους. 
Ψυχη να είσαι εύπλαστη για να χαράξω βαθιά μέσα σου τα Λόγια Μου. 
Να θυμάσαι την Παρουσία Μου και την Αγάπη Μου.
Σήμερα είναι όπως χθες. 
Δεν άλλαξαν οι καιροί, σήμερα είναι όπως χθες. 
Όταν ήμουν ενσαρκωμένος στη γη, μερικοί πίστεψαν πως ήμουν άλλος ένας προφήτης, ελάχιστοι πίστεψαν πως ήμουν ο Μεσσίας. 
Όταν οι Φαρισαίοι Με άκουσαν, έσπευσαν να Με λιθοβολήσουν για βλασφημία.
Με το Μήνυμά Μου Ειρήνης και Αγάπης, έρχομαι να ενώσω την Εκκλησία μου, αλλά σήμερα είναι όπως χθες.
Θα σου πω: οι αρχές θα βρεθούν σε αμηχανία και πολλοί θα αρνηθούν να πιστέψουν πλήρως πως αυτό το Μήνυμα έρχεται απευθείας από Μένα. 
Μερικοί θα ειρωνευτούν,  και μερικοί θα παρερμηνεύσουν το Μήνυμά Μου, γιατί αυτό πάλι υπερβαίνει τη σοφία τους.
Ω δημιουργία, δεν ανέδειξα αγίους και προφήτες για να σας προειδοποιήσω για τους έσχατους καιρούς; 
Δεν είπα ότι θα σας στείλω έναν άγγελο από τις Ουράνιες Αυλές Μου να διακηρύξει την κρυφή Μου πρόθεση, για να πραγματοποιηθεί; 
Η πιστότητα των Λόγων Μου θα επιβεβαιωθεί ξανά.
Δεν σας προείπα πως η αποστολή του αγγελιαφόρου Μου θα είναι να μεταδώσει την Αποκάλυψή Μου; 
Η μαρτυρία Μου είναι το πνεύμα της προφητείας. 
Χαρείτε κι αναγαλλιάστε όλοι εσείς που είστε πιστοί σε Μένα! 
Αλλοίμονο στους άπιστους, γιατί ο Λόγος Μου θα πέσει πάνω τους σα ρομφαία και θα τους πατάξει, γκρεμίζοντας όλη τη δήθεν σοφία τους, σοφία η οποία παρακίνησε τη δημιουργία Μου να πέσει στα δίχτυα του Σατανά και μετέτρεψε τα πρόβατά Μου σε λαό Άθεο, άφοβο και ανήθικο!
Ας λάβουν υπ' όψη τους την προειδοποίησή Μου.
Χάρη στο άπειρο Έλεός Μου κατεβαίνω στη γη για να σας προειδοποιήσω. 
Είμαι το Πνεύμα της Αληθείας που μιλάει. 
Ακούστε τι έχω να πω στις Εκκλησίες Μου. 
Δημιουργία, μην παραμένεις αδρανής, προώθησε την προειδοποίησή Μου
Στέκομαι μπροστά στην πόρτα και χτυπώ, αν κάποιος ακούσει τη φωνή Μου και Μου ανοίξει, Εγώ ο Κύριος θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί Μου. Μη φοβάστε, εκπληρώνω το Λόγο Μου. Μπροστά σας στέκομαι.....>>













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου