Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Όλες οι αρετές ανθίζουν από την Αγάπη, η Αγάπη είναι η ρίζα όλων των αρετών. Η Αγάπη μοιάζει με καρποφόρο δένδρο που ανθίζει πρώτα και ύστερα καρποφορεί - κάθε καρπός είναι και μια αρετή.

<<.......Μη Με αφήσεις ποτέ, ούτε για μια στιγμή. 
Εγώ είμαι τα Πάντα και το καθετί. 
Όταν κρατάς τον Σταυρό Μου Με δοξάζεις και Με τιμάς. 
Εγώ, ο Θεός σου, σε εξαγνίζω και σε παρηγορώ, παιδί Μου. 
Τίμησε λοιπόν τον Πατέρα σου που σε γύρεψε τόσο πολύ όταν απομακρύνθηκες από κοντά Μου, ξεστρατίζοντας από τον θεϊκό Μου δρόμο. 
Βλέπεις, παιδί Μου, πάντα ανήκες σε Μένα, τώρα που σε βρήκα, κάτω από τον μανδύα Μου σε προστατεύω και σε φυλάω. 
Αισθάνομαι δοξασμένος όταν Με χρειάζεσαι για το καθετί. 
Η αδυναμία σου προσελκύει τη Δύναμή Μου, η αθλιότητά σου κεντρίζει τη συμπόνια Μου. Αγάπα Με, Παιδι Μου, μοιράσου τα αγκάθια και τα καρφιά Μου, μοιράσου τον Σταυρό Μου, στεφάνωσέ Με με την αγάπη σου, τίμησέ Με με την πίστη σου, επίτρεψέ Μου να σε οδηγήσω τυφλά μέχρι τέλους. 
Ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψω! 
Πίστεψε σε όλα τα λόγια που λένε οι Γραφές.
Παιδι Μου, το μόνο που ζητώ από σένα είναι αγάπη. 
Όλες οι αρετές ανθίζουν από την Αγάπη, η Αγάπη είναι η ρίζα όλων των αρετών. 
Η Αγάπη μοιάζει με καρποφόρο δένδρο που ανθίζει πρώτα και ύστερα καρποφορεί - κάθε καρπός είναι και μια αρετή.
Έλα να κάνουμε πρώτα μαζί, μια σιωπηλή προσευχή, Εγώ κι εσύ στον Πατέρα, να προσευχηθούμε τελείως σιωπηλά. 
Εγώ θα υπαγορεύω:
"Πατέρα, Δίκαιε, Καταφυγή μου,
στείλε το Φως Σου και την Αλήθεια Σου,
αυτά ας γίνουν οδηγοί μου, για να με
οδηγήσουν στον Άγιο Τόπο Σου που κατοικείς,
Εγώ, Σε αγαπώ ολοκληρωτικά.
Θα τηρήσω τον όρκο μου,
να εκπληρώσω το λόγο Σου,
Πατέρα Άγιε, γνωρίζω καλά τα κρίματά μου,
τις αμαρτίες μου,
ελέησέ με μέσα στην Καλοσύνη Σου
και τη μεγάλη Σου Ευσπλαχνία,
συγχώρεσε τις αμαρτίες μου, καθάρισέ με, Κύριε,
γίνε ο Σωτήρας μου, ανανέωσε με,
φύλαξε το πνεύμα μου πιστό σε Σένα και πρόθυμο.
Σου προσφέρω τη θέλησή μου, παραδίνομαι,
δέχομαι να είμαι η πινακίδα Σου,
υμνώ Όνομά Σου το Άγιο και Σε ευχαριστώ
για όλες τις ευλογίες
και την Ειρήνη που μου έδωσες.
Αμήν"
Ψυχη, πάντα να Με επιθυμείς. 
Αγάπα Με και τίμησέ Με. 
Μείνε πιστή σε Μένα.
Μη λησμονείς την Παρουσία Μου.....>>

<<.......Πίστευε στα θαύματά Μου, πίστευε σε Μένα.
Το Μήνυμά Μου εκπληρώνει το Λόγο Μου.
Ζητάτε, αγαπημένοι, κι Εγώ θα σας δώσω, πιστεύετε σε αυτό που ζητάτε, νιώστε σιγουριά και στηρίξτε τις ελπίδες σας σε Μένα, μην είστε σαν τον Πέτρο που έχασε την εμπιστοσύνη του, καθώς βάδιζε πάνω στο νερό, έχετε πίστη σε Μένα! 
Έχετε θάρρος! 
Πιστεύετε!
Παιδι Μου, ο άνεμος φυσά και γίνεται όλο και πιο δυνατός μέρα με τη μέρα. 
Φυσά πάνω σε τούτη την έρημο που κατήντησε η δημιουργία Μου, σαρώνοντας την άμμο και φέρνοντάς την όλο και πιο κοντά στη μικρή εύφορη γη που έχει απομείνει. Έχει ήδη καλύψει ένα μέρος της που απλώνεται σαν πέπλο πάνω της. 
Τόσο δόλιος και πλάνος είναι ο Σατανάς. 
Το έργο του σήμερα είναι να πείσει τη δημιουργία Μου ότι δεν υπάρχει. 
Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται χωρίς να εμπνέει φόβο και σαν τα πρόβατα, η δημιουργία Μου, παγιδεύεται και κατασπαράζεται από τον λύκο. 
Αυτό είναι το σημερινό του σχέδιο.
Η Αγάπη δεν έχει όρια. 
Σκοπός Μου είναι να διευρύνω την αγάπη σου. 
Παραδώσου δίχως περιορισμούς σε Μένα. 
Ψυχη ευχαρίστησέ Με με το να είσαι εύπλαστη, και επιτρέποντάς Μου παιδί να σε χρησιμοποιήσω όπως θέλω. 
Ψυχή, ποτέ μη Με φοβάσαι, είμαι η Αγάπη. 
Ψυχη, να είσαι άγια, να μείνεις άγια και η θεϊκή Αγάπη θα σε ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά.  
Στηρίξου σε Μένα, μείνε πιστή σε Μένα, αγαπώντας Εμένα το Θεό σου με όλη την ψυχή και την καρδιά σου, με όλη το νου και την ισχύ σου. 
Θα επικρατήσω Εγώ παρά τους εχθρούς Μου και όλους αυτούς που προσπαθούν να Μου αντιταχθούν, έχετε λοιπόν θάρρος, αγαπημένοι.
Δώσε Μου όλες τις αδυναμίες σου, αγαπημένη ψυχή. 
Δώστες όλες σε Μένα και η δύναμή Μου θα τις εκμηδενίσει.
Εμπιστεύσου Με και θα σε στηρίξω. 
Ψυχη, φύλαξέ Με στην καρδιά σου όπως κι Εγώ σε φυλάω στη δική Μου. 
Εμπότισε την καρδιά σου από τη δική Μου για να μπορεί να διαποτίσει και άλλες, Εγώ, ο Κύριος, θα σε θρέψω. 
Έχε πίστη σε Μένα, έχε θάρρος. 
Έλα, έλα, αγαπημένη ψυχή να αναπαυθείς σε Μένα. 
Εγώ, ο Κύριος, ευλογώ εσένα και όλες σου τις ενέργειές.
Σας αγαπώ με όλη Μου την Καρδιά. 
Με όλη Μου την Καρδιά, σας αγαπώ όλους......>>




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου