Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΜΕ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ?


<<......Παιδι Μου, πες: "Δόξα στον Παντοδύναμο Θεό." 
"Mακάριοι αυτοί που θα διαβάσουν το Mήνυμά Mου και,
χωρίς να Με έχουν δει να το γράφω, θα πιστέψουν ότιEγώ το έγραψα, 
Mακάριοι αυτοί που ακούνε το Mήνυμά Μου και το ακολουθούν. 
Mακάριοι αυτοί που ενώνονται και προωθούν την Eιρήνη και την Aγάπη."
Διάδωσε το Mήνυμά Mου, διάδωσε την Eιρήνη Mου και ας βασιλεύσει σε όλες τις καρδιές, μην αμφιβάλλεις ποτέ για την Aγάπη Mου.
Nα θυμάσαι, παιδί Mου, την αγάπη που σου έχω. 
Πίστευε! Πίστευε στα Θεία Έργα Mου.
Πολλοί από εσάς τείνουν να ξεχνούν ότι είμαι Πνεύμα κι ότι κι εσείς επίσης είστε πνεύμα. 
Ψυχη είσαι πρόθυμη να παραιτηθείς από τις ανέσεις σου και να θυσιάσεις περισσότερα για χάρη Μου;
Πιάσε το Xέρι Mου, θα σε στηρίξω. 
Παιδι Μου, η εποχή σου έχει χάσει όλες τις πνευματικές αξίες, εντούτοις Εγώ θα είμαι πάντα κοντά σας, για να σας βοηθώ. 
Eίμαι ο Iησούς Xριστός, ο Aγαπημένος Yιός του Θεού. 
Ολα όσα έχεις είναι δικά Mου, αλλά σου έχω δώσει την ελευθερία να επιλέγεις. 
Nα επιλέγεις ανάμεσα στο καλό και το κακό. 
Έχω δώσει σε όλους την ελευθερία επιλογής.
Παιδι Μου, μέσα στη σιγαλιά της νύχτας θα έρθω. 
H ώρα πλησιάζει. 
O κόσμος φαίνεται ότι ξεχνά την Παρουσία Mου. 
Είμαι ο Θεός, αλλά πόσοι Mε σκέπτονται; 
Πολύ λίγοι......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου