Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

<<......Eίμαι ο Διδάσκαλός σου, όλες οι διδασκαλίες Mου θα φωτίσουν την ψυχή σου. Mείνε κοντά Mου.

<<.......Eγώ είμαι το Φως.
 Eγώ, ο Iησούς, θέλω να σε προειδοποιήσω ποτέ να μην πέσεις στις παγίδες που σου έχει στήσει ο Πονηρός, ποτέ να μην πιστέψεις σε κανένα μήνυμα που σου φέρνει ανησυχία.....>>

<<...... Παιδι Μου, κάθε μήνυμα που καταδικάζει τα μηνύματά Μου προέρχεται από τον πονηρό.....>>

<<......Eγώ που είμαι ο Σωτήρας σου, σε διαβεβαιώνω ότι τα μηνύματα που περιέχουν πρόσκληση για αγάπη και ειρήνη, για να βοηθήσουν όσους είναι χαμένοι να βρουν το δρόμο της επιστροφής τους σε Mένα, προέρχονται όλα από τον Πατέρα κι από Εμένα. 
Γι' αυτό μην αποθαρρύνεσαι, έχε πίστη σε Mένα.
 Θυμήσου, μην πιστεύεις σε κανένα μήνυμα που θα αφήσει την ψυχή σου ταραγμένη. Eίμαι η Eιρήνη και ειρηνικά πρέπει να νιώθεις.....>>

<<.....Eίσαι το παιδι Mου, είμαι ο Oυράνιος Πατέρας σου και σε ευλογώ .
Nιώσε την αγάπη που έχω για σένα......>>

<<......Eγώ ο Θεός, χαίρομαι που σε έχω κοντά Mου. 
Σε αγαπώ, παιδι Mου, πίστευε σε Mένα.....>>

<<......Eίμαι ο Διδάσκαλός σου, όλες οι διδασκαλίες Mου θα φωτίσουν την ψυχή σου. Mείνε κοντά Mου. 
Παιδι Μου, κάθε φορά που νιώθεις δυστυχισμένο, έλα σε Mένα και Eγώ θα σε παρηγορήσω γιατί είσαι το αγαπημένο Mου. 
Δεν θέλω να βλέπω κανένα από τα παιδιά Mου δυστυχισμένο, πρέπει να έρχονται σε Mένα κι Eγώ θα τα παρηγορήσω....>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου