Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Κάθε προφητεία θα πραγματοποιηθεί, κάθε λόγος γραμμένος μέσα στις Γραφές θα εκπληρωθεί.

<<.......Παιδι Μου, είμαι Παντοδύναμος και Παντογνώστης. 
Θέλησα να σε αναστήσω από τους νεκρούς και να σε φωτίσω. 
Εγώ, ο Θεός σου, σε αγαπώ, ποτέ μη Με φοβάσαι, γιατί είμαι η Αγάπη. 
Είμαι ένας Πατέρας τόσο Τρυφερός. 
Να Με φοβάσαι, μόνο αν επαναστατήσεις εναντίον Μου. 
Ψυχη, τα μυστήριά Μου είναι πολυάριθμα, τα περισσότερα είναι κρυμμένα από σας. 
Άκουσέ Με καλά τώρα. 
Κάθε προφητεία θα πραγματοποιηθεί, κάθε λόγος γραμμένος μέσα στις Γραφές θα εκπληρωθεί. 
Η Άμωμη Καρδιά της Μητέρας Μου είναι ενωμένη με τη δική Μου. 
Επιθυμώ από τον καθένα σας την αφοσίωση που αξίζει η Άμωμη Καρδιά Της. 
Παιδι Μου, Εγώ που είμαι ο Λόγος, Την αγαπώ και Τη σέβομαι. 
Επιθυμώ να πλησιάσετε τη Μητέρα Μου και να Την τιμήσετε, όπως Εγώ Την τιμώ. Επιθυμώ κάθε γόνατο να λυγίσει, τιμώντας την. 
Επιθυμώ να προσεύχεστε το ροδάριο και ν' απευθύνετε το "Xαίρε" στην Αγία Μητέρα σας. 
Θέλω να επανορθώνετε για τις αμαρτίες σας, ζητώντας Της να σας διδάξει. 
Ψυχη θέλεις να προσευχηθείς μαζί Μου;

"Πατέρα, ω Αββα!
Σου προσφέρω τη θέλησή Μου,
Σου προσφέρω τη ζωή μου, παραδίνομαι.
Δίκαιε Πατέρα,
αν είναι αυτό το θέλημά Σου, κάνε με άξια,
για να μπορέσεις να με χρησιμοποιήσεις πλήρως.
Κάνε με το θύμα των πύρινων πόθων Σου,
κάνε ό,τι επιθυμεί η Καρδιά Σου. Αμήν."
Ψυχη, ευλόγησε τους διώκτες σου, προσευχήσου γι' αυτούς. 
Έλα, προσευχήσου στην Αγία σου Μητέρα. 
Προσευχήσου μαζί Μου.
"Ω, Αγία Μητέρα, θα επανορθώσω
για τις προσβολές που λέγονται
κατά της Άμωμης Καρδιάς Σου
και θα γίνω θύμα της αγάπης
για την Αγάπη. Αμήν."
Ψυχη, προσευχήσου στον Πατέρα μαζί Μου. Έλα, μαζί:
"Πατέρα Αγαπημένε,
Σε χρειάζομαι για ν' αυξήσω
την πίστη μου, την αγάπη μου, την ελπίδα μου,
ώστε να δοξάσω πάλι το Άγιο Όνομά Σου. Αμήν."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου