Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Είμαι ο Κύριος των Κυρίων, ο Ζωντανός Θεός. Γιατί Με θέλετε σιωπηλό; Γιατί Με θέλετε νεκρό;

<<......Είμαι η Αγία Τριάς "εν Μονάδι". 
Σε αγαπώ. 
Κράτα το Χέρι Μου, είμαι Εκείνος που σε δημιούργησε.
Είμαι κοντά σου, έλα, σ' ευλογώ.  
Τα Μάτια Μου δεν σε αφήνουν ποτέ, ιδίως σ' αυτές τις στιγμές αδυναμίας, σφίγγω πράγματι τα δεσμά μας. 
Αναζήτησε τα συμφέροντά Μου και θα καταλάβεις.
Ψυχη δεν είσαι μόνη, είμαι κοντά σου και εντός Μου θα βρεις την ανάπαυσή σου. Θάρρος,  στηρίξου επάνω Μου όταν αποθαρρύνεσαι και Εγώ θα σ' αναπαύσω και θα σε παρηγορήσω.
Μην αμφιβάλλεις ποτέ για την Παρουσία Μου. 
Ειρήνη σε σένα, ψυχή. 
Δρέψε ό,τι σου έχω δώσει. 
Δίδαξε τα παιδιά Μου. 
Δίδαξέ τα να πάψουν να επαναστατούν εναντίον Μου. 
Δίδαξέ τα ν' αγαπούν ο ένας τον άλλον. 
Προσευχήσου για τη λύτρωση των ψυχών. 
Προσευχήσου για το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών. 
Προσευχήσου για τη Μεγάλη Επιστροφή. 
Η εποχή σου είναι νεκρή. 
Η Εκκλησία Μου θα είναι Μία, ανακαινισμένη από Εμένα, θα επαναφέρω πολλές ψυχές στην αγκαλιά Μου!
Τα πρόβατα έχουν σκορπίσει όλα. 
O Σατανάς έριξε την οργή του ανάμεσά σας, διαιρώντας σας, χωρίζοντάς σας, σκορπίζοντάς σας, φέρνοντας σύγχυση...
Αναγνώρισε τα Τέλη των Καιρών. 
Πώς συμβαίνει να μην μπορείτε οι πιο πολλοί ν' αναγνωρίσετε τα σημεία των Καιρών, επισκιασμένοι από το Σατανά; 
Έχει απομακρύνει πολλούς από σας από την Αλήθεια!
Πάρε το Χέρι Μου,  και θα σε οδηγήσω. 
Το σχέδιό Μου είναι να ενώσω όλα τα έθνη, από την Ανατολή έως τη Δύση, από το Βορρά έως το Νότο και να τους φέρω όλους μαζί κάτω από το δικό Μου Φως, κάτω απο τη σκέπη Μου. 
Όλους ενωμένους σ' ένα ποίμνιο υπό τη δική Μου Προστασία, με Έναν Άγρυπνο Ποιμένα.
Υποσχέθηκα να μη σας εγκαταλείψω ποτέ και να έρχομαι κοντά σας σε δύσκολους καιρούς. 
Λουλούδι, τηρώ αυτή την υπόσχεση. 
Σας αγαπώ όλους και υπομονετικά περιμένω τις καρδιές σας ν' ανοίξουν και να Με αρπάξουν. 
Μη σκληραίνετε τις καρδιές σας, όπως τον καιρό της Αποστασίας. 
Ανοίξτε τις καρδιές σας: Eίμαι μπροστά στις πόρτες σας! 
H Σοφία θα σας διδάξει. 
Έχετε την Ειρήνη Μου.
Iδού, πόση θα είναι η χαρά Μου, όταν θα συγκεντρωθείτε γύρω από Ένα Θυσιαστήριο και γύρω απ' αυτό το Θυσιαστήριο θα Με υμνήσετε, αναγνωρίζοντας τα λάθη σας, μετανοώντας για την αποστασία σας, ενθυμούμενοι την Αγάπη Μου για σας και αγαπώντας ο ένας τον άλλον, όπως Eγώ σας αγαπώ. 
Παιδιά, να είστε τέλειοι!
Ψυχη , μην αμφιβάλλεις. 
Πίστευε μόνο, να 'σαι απλή, να 'σαι σαν παιδί, σε αγαπώ.
Ψυχη, μπορώ ν' ανθίσω τον Κήπο Μου τελείως Μόνος Μου. 
Nαι, μπορώ ν' ανακαινίσω την Εκκλησία Μου τελείως Μόνος Μου, είμαι Αυτάρκης, είμαι Παντοδύναμος. 
Το μόνο που σου ζητώ είναι αγάπη. 
Αγάπα Με και επίτρεψέ Μου να μοιραστώ όλ' αυτά μαζί σου. 
Λουλούδι, δεν κατάλαβες; 
Δεν παρατήρησες; 
Έλα θα σού εξηγήσω: από καταβολής κόσμου, δεν έπαψα να φανερώνομαι σε διάφορα μέρη, σε διάφορους λαούς, σε διάφορες εποχές. 
Πώς συμβαίνει η εποχή σας να μην μπορεί πια να παρατηρήσει τα Σημεία Μου; 
Είπα ποτέ ότι θα πάψω ν' αποκαλύπτω τον Εαυτό μου, καθώς και τα Σημεία Μου; 
Η εποχή σας είναι νεκρή και έχουν καταστραφεί από το ίδιο τους το χέρι... 
Είμαι ο Κύριος των Κυρίων, ο Ζωντανός Θεός. 
Γιατί Με θέλετε σιωπηλό; 
Γιατί Με θέλετε νεκρό; 
Ψυχη, κατάλαβε ότι, όντας δεμένη με Μένα, παρασύρεσαι μαζί Μου. 
Σε παρασύρω μαζί Μου, διασχίζοντας αυτή την έρημο, δείχνοντάς σου και επισημαίνοντάς σου όλα όσα υπήρξαν και όσα έχουν απομείνει. 
Αραιώνω αυτούς τους βάτους και κόβω αυτά τα αγκάθια, για να μη σε βλάψουν, γιατί αν σε άγγιζαν, θα σε τρυπούσαν, ξεσχίζοντάς σε, παιδί Μου, θα σ' έκαναν κομμάτια. 
Είμαι μαζί σου, σου ανοίγω και σου ελευθερώνω το πέρασμα. 
Σε αγαπώ απέραντα και δεν θέλω αυτά τ' αγκάθια να σε αρπάξουν και να σε τρυπήσουν στο πέρασμά μας, πληγώνοντάς σε θανάσιμα! 
Ξέρω πως αρκεί και μόνο το πλησίασμά τους για να σ' αφήσουν σε πλήρη αγωνία. 
Βλέπω όλ' αυτά, και η Καρδιά Μου πληγώνεται βαθιά. 
Αλλά , όλες αυτές οι θυσίες δεν είναι μάταιες. 
Α! πόσο σ' αγαπώ, ψυχή. 
Όποιος Με ζητήσει, ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ. 
Xτυπήστε και Θ' ΑΝOΙΞΩ.......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου