Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Oι άνθρωποι ξεχνούν ότι η Εκκλησία Μου θα καθοδηγείται πάντα από τον ουρανό και όχι από τη γη, και ότι όλη η δύναμη δίνεται από τον ουρανό. Γι' αυτό σάς λέγω ότι καμιά γήινη εξουσία, καμιά γήινη βασιλεία που διείσδυσε στην Εκκλησία Μου δε θα διαρκέσει, θα την γκρεμίσω και θα τη ρίξω χάμω σ' ένα σωρό ερειπίων.

<<.......Παιδι Μου! 
Αγαλλίασε! 
Γιατί σε αγάπησα από καταβολής κόσμου, μια αγάπη που δε θα μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις! 
Μια ιδιαίτερη αγάπη. 
Σε δημιούργησα για να τέρψεις την Ψυχή Μου και να γεμίσεις την Καρδιά Μου με την αγάπη σου. 
Σε δημιούργησα για να κατευνάσεις την οργή Μου και ν' απαλύνεις τις Πληγές Μου με τα δάκρυά σου. 
Σε αγαπώ απέραντα! 
Γίνε τέκνο του Φωτός Μου. Είμαι Αυτός που σε αγαπά περισσότερο απ' όλους και είμαι Αυτός που σ' ευλογεί περισσότερο απ' όλους. 
Η ζηλότυπη Αγάπη που έχω για σένα θα φλογίσει τη μικρή σου καρδιά και θα τη μετατρέψει σε μια φωτεινή λαμπάδα, έτσι ώστε με τη σειρά σου να φλογίσεις και άλλες καρδιές για να Με αγαπήσουν. 
Γίνε ο βωμός Μου που καίει με την Αγάπη Μου, εξάπλωσε αυτή τη φλόγα και ζωντάνεψε ακόμη και τις πέτρες σε αφοσιωμένους Μου οπαδούς. 
Μην κάνεις καμιά διάκριση σε χρώμα ή θρησκεία, είστε όλοι πλασμένοι κατ' Εικόνα Μου και η Θυσία Μου επιτελέστηκε για όλα τα Έθνη. 
Γίνετε ένα υπό το Άγιο Όνομά Μου.
Σε αγαπώ, δημιουργία, χωρίς όρια! 
Ξαναζωντάνεψε, δημιουργία! 
Πιστέψτε στην Παρουσία Μου ανάμεσά σας. 
Επιτρέψτε Μου να εισχωρήσω στην καρδιά σας, για να σας θεραπεύσω όλους!
Λουλούδι, πόθησέ Με, σεβάσου το Νόμο Μου και ευχαρίστησέ Με. 
Έχε Με πρώτο και πάνω απ' όλα τα πράγματα, αποστρέψου ό,τι είναι γήινο. 
Τεράστιες επανορθώσεις πρέπει να γίνουν για ν' αντισταθμίσουν όλο το κακό που έχει γίνει σ' αυτόν τον κόσμο. 
Επανόρθωσε για τους άλλους. 
Δείξε στο Θεό σου την παιδική σου πίστη, ευχαρίστησέ Με με αυτό τον τρόπο κι εξαρτήσου εξ ολοκλήρου από Μένα.
Σπόρε Μου, ευχαρίστησέ Με πάντα, γίνε η χαρά Μου, είμαι ο Αββάς σου. 
Σπόρε Μου, βλάστησε, ομόρφηνε και οι καρποί σου ας θρέψουν πολλούς. 
Τα Σχέδιά Μου τα έχω σχεδιάσει πολύ πριν γεννηθείς, γιατί Είμαι η Εξουσία. 
Oι άνθρωποι ξεχνούν ότι η Εκκλησία Μου θα καθοδηγείται πάντα από τον ουρανό και όχι από τη γη, και ότι όλη η δύναμη δίνεται από τον ουρανό.
Γι' αυτό σάς λέγω ότι καμιά γήινη εξουσία, καμιά γήινη βασιλεία που διείσδυσε στην Εκκλησία Μου δε θα διαρκέσει, θα την γκρεμίσω και θα τη ρίξω χάμω σ' ένα σωρό ερειπίων. 
Τα γνωρίζατε όλ' αυτά εκ των προτέρων και όμως ούτε Με ακούσατε, ούτε Με υπακούσατε. 
Με κλείσατε έξω, αλλά θ' ανοίξω όλες τις πόρτες σας και τα παράθυρα ακόμη, ώστε το Πνεύμα Μου να πνεύσει ελεύθερα μέσα στην Κυριαρχία Μου. 
Κανείς δε θα έχει τη δύναμη να φράξει τους δρόμους που θ' ανοίξω. Θα τους υπενθυμίσω γι' άλλη μια φορά ότι είμαι το Άλφα και το Ωμέγα.
Εγώ, ο Άγιος των Αγίων, η Αγία Τριάς η εν Μονάδι, η Εξουσία, θα είμαι σύντομα μαζί σας.
Θα βάλω όλους εκείνους που Με αγαπούν μέσα στην Καρδιά Μου, η Καρδιά Μου θα είναι η Νέα τους Κατοικία.
Έρχομαι από τον ουρανό και από τον ουρανό θα έρθει η Νέα σας Κατοικία. 
Αυτό θα είναι το Δώρο Μου και το Νέο Άγιο Όνομά Μου θα σας επιστραφεί πάλι, αγαπημένοι Μου. 
Ελάτε, λοιπόν, και υμνήστε Με, ελάτε και δοξάστε Με, ελάτε και κάνετε ειρήνη μαζί Μου κι Εγώ θα σας ανοίξω τον Oίκο Μου και θα σας καλωσορίσω σαν δικούς Μου. 
Ελάτε σε Μένα.
Ναι, αλλά τώρα Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ. 
Έχε την ευλογία Μου, παιδί Μου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου