Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Είπα και θα επαναλάβω ξανά και ξανά αυτά τα πολύ σημαντικά λόγια: "Όποιος δεν υποδέχεται τη Βασιλεία του Θεού σαν μικρό παιδί, δεν θα μπει ποτέ μέσα."

<<......Ας προσευχηθούμε στον Πατέρα: 
Πατέρα του Ελέους,
είμαι στα Πόδια Σου λατρευτικά,
σε Σένα Ελπίζω και Πιστεύω,
Σε Αγαπώ απέραντα. Αμήν.

Εγώ, ο Ιησούς, σε αγαπώ, ψυχή.
Όλα θα γίνουν από Μένα. 
Είμαι η Μία και Μοναδική, Αγία, Αγνή Εκκλησία. 
Προσευχηθείτε γι' αυτή την Ενότητα, προσευχηθείτε γι' αυτές τις ψυχές που σάς απορρίπτουν, αγαπημένοι Μου.
Σας αγαπώ, είμαι μαζί σας συνεχώς.
Ελάτε σε Μένα, όταν η καρδιά σας βασανίζεται από τους πεινασμένους λύκους. 
Ακούστε Με: η Βασιλεία Μου είναι ανάμεσά σας.
Θα συγκεντρώσω τα σκορπισμένα Μου πρόβατα  και όταν θα το κάνω, θα περιβάλω αυτό το Μαντρί με τα Χέρια Μου και κανείς! κανείς! -ούτε ο πονηρός ακόμη- δεν θα μπορέσει να κλέψει έστω κι ένα πρόβατο από αυτό το Μαντρί. 
Θ' απλώσω τη Σκέπη Μου επάνω τους και θα τους προσφέρω καταφύγιο στη ζεστασιά Μου, προστατεύοντάς τα.  
Απεχθάνομαι την αναρχία και την ανταρσία εναντίον Μου. 
Αδερφοί! 
Κάθε βήμα που κάνετε, Εγώ, ο Κύριος, το ευλογώ. 
Εγώ, ο Κύριος, τον οποίο αναζητάτε, θα μπω αιφνίδια μέσα στο Ναό Μου. 
Είμαι στην πόρτα σας και χτυπώ, θα Με αφήσετε να μπω; 
Mαζί Μου έχω το Σχέδιο Σωτηρίας Μου, η Περγαμηνή Μου έχει γραφεί και είναι έτοιμη για ν' αναλωθεί. 
Στηρίξου πλήρως σε Μένα, είμαι η Ειρήνη σου. 
Έλα, μην υποκύπτεις στον πειρασμό, μάθε από Μένα, θυμήσου τους δρόμους Μου. Προσευχήσου, προσευχήσου, προσευχήσου. 
Κάθε λέξη που προφέρουν τα χείλη σου να είναι μια προσευχή, που υψώνεται σαν θυμίαμα και φτάνει τον ουρανό. 
Να είσαι σε συνεχή επικοινωνία μαζί Μου. 
Ανύψωσε το πνεύμα σου σ' Εμένα, συλλογίσου μόνο Εμένα. 
Ό,τι έχεις και είναι καλό, προέρχεται από Μένα, Εγώ σε αναζωογόνησα. 
Θα σας περιβάλω όλους με τα Χέρια Μου. 
Η στάση σου, οι σκέψεις σου, οι επιθυμίες σου, οι στοχασμοί σου, οι συλλογισμοί σου, οι υπηρεσίες σου, οι ανάγκες σου, το καθετί να είναι μια προσευχή! 
Η Εικόνα Μου. 
Κάθε ευκαιρία, που σου δίνεται, θα πρέπει να ζωντανεύει μέσα σου μιαν αγιότητα, αυτή η αγιότητα που σου δόθηκε από Μένα, αλλά που οι ψυχές έχουν ξεχάσει πώς να τη χρησιμοποιούν. 
Έχω δώσει σε όλες τις ψυχές αυτό το δώρο. 
Θα ξαναζωντανέψω αυτό το δώρο, που τώρα κοιμάται μέσα σε όλους σας. 
Αγαπώ την αγιότητα. 
Αυτός είναι ο πόθος Μου για κάθε ψυχή. 
Ψυχη,εγώ, ο Κύριος, διάλεξα για σένα αυτόν το δρόμο, θα λατρεύεις Εμένα, το Θεό σου, μέσα στη σιωπή. 
Εγώ κι εσύ, απομονωμένη - ζώντας για Μένα. 
Να χαίρεσαι τη Δημιουργία Μου, να Με αγαπάς, να Με βλέπεις μέσα στη Δημιουργία Μου, ν' αγαπάς τη Δημιουργία Μου. 
Δώσε Μου την καρδιά σου και θα τη βάλω στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς, μπες στην Ιερή Μου Καρδιά... 
Μακάριοι εκείνοι που ζουν μέσα στον Oίκο Μου και είναι ικανοί ν' αναγνωρίζουν την Αγία σας Μητέρα ως "Θεοτόκο" και "Βασίλισσα των Oυρανών".
Έχε πάντα στο νου σου τις Διδασκαλίες Μου. 
Είμαι ο Θείος σου Διδάσκαλος.  
Πολλές ψυχές δεν ανταποκρίνονται στα Έργα Μου, γιατί αυτές οι ψυχές σπάνια θέλουν ν' αλλάξουν.
Αυτές οι ψυχές είναι προσκολλημένες στον κόσμο και σ' ό,τι είναι υλικό, αν και αυτοαποκαλούνται πνευματικές 
Όμως δεν είναι, αφού προσκολλώνται σ' ό,τι βλέπουν με τα σωματικά τους μάτια και σ' ό,τι αγγίζουν με το σώμα τους. 
Είναι πείσμονες, ζουν άψυχα, η καρδιά τους δεν θ' ανοίξει για να επιτρέψει στη Θεότητά Μου να τις κατακλύσει. 
Ναι, είναι πολλοί οι παράγοντες, που τους εμποδίζουν να κατοικήσουν στο Φως Μου. Είπα και θα επαναλάβω ξανά και ξανά αυτά τα πολύ σημαντικά λόγια:
"Όποιος δεν υποδέχεται
τη Βασιλεία του Θεού σαν μικρό παιδί,
δεν θα μπει ποτέ μέσα." 
Nα είστε αθώοι, να πιστεύετε με μια πίστη παιδική,τότε το Θείο Μου Φως θα σας περιβάλει και εσείς, όπως τα λουλούδια, θ' αντικρύσετε τον ήλιο και θ' ανοίξετε, επιτρέποντας στο Φως Μου να σας κατακλύσει. 
Καταλάβετε, αγαπημένα Μου παιδιά, ότι είμαι πάντα μαζί σας  
Η αγάπη Μου για σας είναι ανεξάντλητη. 
Ό,τι έχω να πω, θα γραφεί. 
Είμαι πάντα κοντά σας, αγαπώντας σας και διδάσκοντάς σας. 
Όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν, ότι είμαι Εγώ, ο Ιησούς, ο Κύριός σας, που φανερώνομαι μέσ' από αυτό το όργανο. 
Δεν σας εγκατέλειψα ποτέ.....>>




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου