Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Εγώ, ο Άγιός σας, υποφέρω και το Σώμα Μου είναι ακρωτηριασμένο από την ανυπακοή, την ανηθικότητα και την κακία αυτού του σκοτεινού κόσμου!

<<.......Ειρήνη σ' εσάς. 
Είμαι ο Κύριος, νιώστε την Παρουσία Μου, διακρίνετε την Παρουσία Μου. 
Είμαι πάντα μαζί σας, σε κάθε λεπτό της ζωής σας.
Η Ιερή Μου Καρδιά χαίρεται να νιώθει την αγάπη σας για Μένα. 
Πρόβατά Μου, πόσο ήθελα πάντα να σας συγκεντρώσω όλους μέσα στην Αγκαλιά Μου και να σας κρύψω από τον πονηρό! 
Σας αγαπώ. 
Σας αγαπώ με μιαν αγάπη αιώνια, μια ζηλότυπη αγάπη που θα μπορέσετε να καταλάβετε μόνο όταν θα είστε στον Oυρανό.
Ωστόσο, παρά την απύθμενη Αγάπη Μου, τα περισσότερα παιδιά Μου Μού γύρισαν την πλάτη... 
Λησμόνησαν τα Πάθη Μου και με την πρόοδο το Όνομά Μου είναι τώρα γι' αυτούς ασήμαντο. 
Δώστε τους είδωλα και θα είναι οι πρώτοι που θα τα λατρέψουν, δώστε τους ό,τι είναι Άγιο και θα Το περιγελάσουν. 
Εγώ, ο Άγιός σας, υποφέρω και το Σώμα Μου είναι ακρωτηριασμένο από την ανυπακοή, την ανηθικότητα και την κακία αυτού του σκοτεινού κόσμου! 
Αχ, δημιουργία! 
Η Κραυγή του πόνου Μου σείει ολόκληρο τον Oυρανό, κάνοντας τους αγγέλους Μου να τρέμουν και να πέφτουν χάμω. 
Δε Με ακούσατε ακόμη, κόρες και γιοι Μου; 
Oι Κραυγές Μου από τον ουρανό αφήνουν ακόμη και τους δαίμονες κατάπληκτους μπροστά στην κώφωσή σας... 
Δάκρυα Αίματος πλημμυρίζουν τα Μάτια Μου. 
Νύχτα-μέρα, ώρα με την ώρα, σας περιμένω αδιάκοπα. 
Μήπως έχετε απορρίψει για πάντα το Πνεύμα Μου; 
Η Φωνή Μου αντηχεί σ' αυτή τη ρημαγμένη ερημιά, χωρίς ούτ' ένα λιβάδι γι' ανάπαυση, ούτε μια πηγή να ρέει για να σας δροσίσει.
Κατεβαίνω από το Θρόνο Μου ψηλά στα Λιβάδια Μου του παλιού καιρού και τα βρίσκω παραμελημένα κι απογυμνωμένα. 
Τα λουλούδια Μου που φύτεψα με τόση αγάπη με το Ίδιο Μου το Χέρι μαραίνονται το ένα μετά το άλλο. 
Τα παρτέρια Μου έχουν παραμεληθεί και ξεραθεί. 
Oι πηγές Μου δεν είναι τώρα παρά μια άδεια, σκονισμένη, μαύρη τρύπα, όπου φωλιάζουν έχιδνες. 
Πού πήγαν οι φύλακές Μου; 
Γιατί παραμέλησαν τον κήπο Μου; 
Στην επιστροφή Μου θα βρω άραγε κανένα λουλούδι; 
To Πνεύμα Μου συνθλίβεται από έλλειψη αγάπης, έλλειψη πίστης, έλλειψη ειρήνης.
Παιδιά της Ιερής Μου Καρδιάς, ακούστε την Κραυγή Μου μέσα σ' αυτή την ερημιά, αναγνωρίστε τη Φωνή Μου, αναγνωρίστε τουλάχιστον τους Καιρούς! 
Ελάτε όλοι εσείς που δεν έχετε συμφιλιωθεί μαζί Μου, ελάτε τώρα και συμφιλιωθείτε. 
Oι ανομίες σας έχουν διαπεράσει ολόκληρη την αιωνιότητα, απομακρύνοντάς σας από Μένα. 
Μην κάνετε το κακό και το κακό δε θα πέσει επάνω σας. 
Να είστε καλοί ο ένας για τον άλλο, αγαπάτε ο ένας τον άλλο, συγχωρείτε τους εχθρούς σας. 
Επαναλαμβάνω τα Λόγια Μου που όλοι γνωρίζετε, αλλά πόσοι από σας τα θέτουν σ' εφαρμογή;
Προσευχηθείτε με την καρδιά σας. 
Έχω ανάγκη από αγάπη. 
Ελάτε να Με στολίσετε με προσευχές που βγαίνουν από την καρδιά σας. 
Ελάτε ν' αντλήσετε από την Καρδιά Μου, που είναι μια Άβυσσος Αγάπης και να γεμίσετε τις δικές σας καρδιές.
Σας λέγω σοβαρά ότι οι ώρες κυλούν, πολυαγαπημένες ψυχές, επιστρέψτε σε Μένα. Ειρήνη! Ειρήνη! Ειρήνη! 
Φωνάξτε στα έθνη για ειρήνη. 
Ειρήνη για να ενωθείτε! 
Ειρήνη για ν' αγαπηθείτε! 
Ειρήνη για να Με δοξάσετε!
Πλησιάζει η μέρα που κάθε όραμα, που είδαν οι προφήτες Μου, θα επαληθευτεί, εφόσον ό,τι δηλώνω πάντα το εκπληρώνω. 
Προσευχηθείτε, αγαπημένοι Μου, για τον Πέτρο, προσευχηθείτε για τον Πατριάρχη, προσευχηθείτε για όλους τους ιερείς Μου...
Προσευχηθείτε να γίνει μία Ποίμνη, όπως Εγώ και ο Πατέρας είμαστε Ένα. Προσευχηθείτε τα πρόβατά Μου να επιστρέψουν σε μία Ποίμνη υπό την καθοδήγηση του Πέτρου ως την Επιστροφή Μου. 
Ω! Αν μονάχα ακούγατε και πειθαρχούσατε!
Θέλετε τώρα να προσευχηθείτε το Πάτερ ημών; 
Ακούω και σας υπόσχομαι ότι η Βασιλεία Μου θα έρθει και το Θέλημά Μου θα γίνει στη γη όπως στον Oυρανό. 
Παιδιά Μου, καρποφορήστε εν Ειρήνη.
 Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ όλους και σας ευλογώ......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου