Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Τα Μάτια Μου πλημμυρίζουν από δάκρυα Αίματος, ναι, πώς αλλιώς θα μπορούσα να νιώθω σήμερα, όταν βλέπω τους περισσότερους από σας να γλιστρούν μέσα στα δίχτυα του Σατανά;

<<........Εγώ είμαι. 
 Άκουσέ Με και γράφε, : οι μέρες είναι τώρα μετρημένες , οι μέρες της κάθαρσής σας. Εκείνους που Μου απηύθυναν προσευχές για την ανανέωση της Εκκλησίας Μου τους άκουσα, άκουσα όλες τις προσευχές τους σε Μένα. 
Σας υπόσχομαι ότι Εγώ, ο Κύριος, θ' ανανεώσω την Εκκλησία Μου. 
Θα αφαιρέσω τις κηλίδες που Την κηλίδωσαν από το μολυσμένο τρόπο ζωής στο εσωτερικό Της και θα Την ανοικοδομήσω πάλι. 
Δεν τολμώ, ωστόσο, να σας πω, αγαπημένοι, πόσο περισσότερο θα υποφέρει ακόμη πριν απ' αυτή την Ημέρα. 
Oι Μεγάλες Ταλαιπωρίες της Καρδιάς Της θα αρχίσουν πριν έρθω να Την ανακαινίσω εξ ολοκλήρου. 
Αυτή η μέρα πρέπει να έρθει για να εκπληρωθούν οι Γραφές. 
Αλλά θα παρηγορήσω όλους εκείνους που Με αγαπούν σ' αυτές τις μέρες της θλίψης, θα βρίσκομαι πολύ κοντά στις καρδιές σας, θα σας κάνω να Με νιώσετε. 
Θα σας στείλω μια λεγεώνα Αγγέλων και Αγίων να σας παρηγορήσουν όλους, κουράγιο, λοιπόν, αγαπημένοι, κουράγιο. 
Τώρα υποφέρω κι εσείς που Με αγαπάτε Με νιώθετε, νιώθετε τις Πληγές Μου, νιώθετε την Ιερή Μου Καρδιά φορτωμένη με θλίψη. 
Νιώθετε το Βλέμμα Μου πάνω σας, δημιουργία, εσείς που βρίσκεστε στο σκοτάδι.
Τα Μάτια Μου πλημμυρίζουν από δάκρυα Αίματος, ναι, πώς αλλιώς θα μπορούσα να νιώθω σήμερα, όταν βλέπω τους περισσότερους από σας να γλιστρούν μέσα στα δίχτυα του Σατανά; 
Όσοι όμως δε θέλουν ν' ακούσουν, ας συνεχίσουν την ανομία τους. 
Tους προειδοποιώ αρκετά χρόνια τώρα, τους καλώ σε μετάνοια αλλά δε δίνουν καμιά προσοχή στις προειδοποιήσεις Μου. 
Είμαι κουρασμένος, τόσο κουρασμένος με την τύφλωσή τους και την επιμονή τους. 
Η αποστασία έχει απλωθεί σαν ομίχλη, διεισδύοντας ακόμη και στον Oίκο Μου, για να υπαγορεύσει στον Πέτρο τι να κάνει, τον Πέτρο που είναι ο ηγέτης τους! 
O Oίκος Μου έχει γίνει ένας Oίκος Αποστατών. 
Έχουν μείνει πολύ λίγοι που Με αναγνωρίζουν και Με τιμούν. 
Εγώ, ο Κύριος, θα έρθω την Ημέρα της Κάθαρσης, μαζί με όλους τους Αγίους και τους Αγγέλους Μου και θα καθαρίσω όλο το κακό. 
Από το Βορρά ως το Νότο, από την Ανατολή ως τη Δύση, θα κατέβει το Πυρ Μου! Περίμενε και θα δεις...
Oι ψυχές δεν Με ακούνε... 
Πέφτουν κατά εκατοντάδες στα δίχτυα του Σατανά.
Άκουσε και γράφε: Mετά τη Μεγάλη Δοκιμασία που θα υποστεί η Εκκλησία Μου, θα δείτε ένα μεγάλο Σημείο στον ουρανό και όλοι όσοι Με αγαπούν θα χαρούν και θα Με υμνήσουν, όλοι εκείνοι όμως που βεβήλωσαν το Άγιο Όνομά Μου θ' αποσυρθούν σε βαθύτερο σκοτάδι και θα πέσουν σε πλήρη άγνοια. 
Το Σημείο Μου θα είναι μια ευλογία γι' αυτούς που τήρησαν τις Εντολές Μου, γιατί τήρησαν το Λόγο Μου, τιμώντας Με, δοξάζοντάς Με. 
Ήταν και είναι οι χρυσοί στύλοι της Εκκλησίας Μου, τα στέρεα θεμέλια και η στιβαρή κατασκευή του Σώματός Της, είναι το εξαγνιστικό θυμίαμα στο εσωτερικό Της. 
Αυτές τις ψυχές, Εγώ, ο Κύριος, θα τις εξυψώσω και θα τις βάλω για πάντα στη Νέα Μου Ιερουσαλήμ. 
Η Νέα τους Κατοικία θα τους δοθεί από τον ουρανό, γιατί από τον ουρανό θα σας δοθεί πάλι το Νέο Μου Όνομα, εκείνοι κι Εγώ θα είμαστε ένα. 
Εσείς, ο λαός Μου, με το Νέο Μου Όνομα, δε θα ονομάζεστε άθεοι, αλλά θα σας δώσω σε αντάλλαγμα το Όνομά Μου. 
Όταν έρθει η Ημέρα Μου, θ' αποσύρω όλο το κακό και θα το κλειδώσω. 
Εγώ, ο Κύριος της Αγάπης, θα κάνω να βλαστήσει αυτή η Νέα Γη με σπόρους Αγάπης, θα την ανοίξω κι από τους βράχους ακόμη θα κάνω ν' αναβλύσουν νέες πηγές, θα κάνω πράγματι να βλαστήσει ο Κήπος Μου. 
Για χάρη σας, θα επιτρέψω στους αγίους αγγέλους Μου να κατέβουν να σας θρέψουν. Θα επιτρέψω στους Αγίους Μου να γίνουν οι διδάσκαλοί σας, που θα σας διδάξουν τον Άγιο Λόγο Μου, που θα σας οδηγήσουν, σαν φίλοι σας. 
Και η Αγάπη θα βασιλέψει σε όλες τις καρδιές και η Αρετή θα φορεθεί σαν στέμμα απ' όλο Μου το λαό της Νέας Γης.
Είναι πολύς καιρός τώρα που σας υποσχέθηκα αυτή τη Νέα Γη και τηρώ την Υπόσχεσή Μου, που σύντομα θα εκπληρωθεί. 
Θα έρθω ωστόσο προηγουμένως για να σας καθαρίσω, θα σας καθαρίσω όπως καθαρίζεται ο χρυσός στη φωτιά. 
Όλες οι ακαθαρσίες θα εξαγνισθούν μέσα σ' αυτή τη Φωτιά. 
Πρέπει να τα κάνω όλ' αυτά για να ξεπλύνω όλη την ακαθαρσία που καλύπτει αυτή τη γη σαν κατάρα. 
Σας διαβεβαιώνω πως ό,τι έχει συμβεί και πρόκειται να συμβεί σας έχει ήδη αναγγελθεί, κάθε λέξη έχει γραφεί στην Περγαμηνή Μου. 
Αυτή η Περγαμηνή θ' ανοιχτεί, θα διαβαστεί, ύστερα θα αναλωθεί. 
Εγώ, ο Κύριος, έχω εξαγνίσει την Περγαμηνή Μου με το ίδιο Μου το Αίμα, γι' αυτό φάγετέ Την. 
Διαβάστε Με. 
Προσευχηθείτε, δημιουργία, να κατέβει η Σοφία για να σας θρέψει και να σας αξιώσει να ξεσκεπάσετε τις αλήθειες και τα μυστήρια που είναι ακόμη κρυμμένα στα Βιβλία της Σοφίας Μου. 
Προσευχηθείτε για φώτιση, μετανοείτε συχνά και Εγώ πάντα θα σας συγχωρώ. 
Θα τελειώσω το σημερινό Μου Μήνυμα με αυτή τη φράση: "Όσοι έχουν αυτιά, ας ακούσουν." .......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου