Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ και θα συνεχίσω να επαναλαμβάνομαι έως ότου τα Λόγια Μου εισχωρήσουν στην καρδιά σας!

<<.......Η αγάπη Μου σ' αυτή την εποχή δεν εκτιμάται ούτε γίνεται αντιληπτή. 
Εσύ ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ τα παιδιά Μου, τ' αγαπώ παράφορα! 
Αλλά οι αμαρτίες της εποχής σας είναι τόσο βαριές και τόσο μεγάλες, ώστε δεν αναγνωρίζουν πλέον Εμένα το Θεό σας! 
Μήπως ξέχασαν το τίμημα που πλήρωσα γι' αυτά; 
Tαπεινώθηκα, βασανίστηκα, μαρτύρησα και υπέμεινα θεληματικά τον πλέον οδυνηρό θάνατο, όλ' αυτά από αγάπη. 
Πώς λοιπόν να μην επαναλαμβάνομαι, λέγοντας εκατομμύρια φορές πόσο σας αγαπώ, στην προσπάθειά Mου να σας κάνω να καταλάβετε το βάθος της Aγάπης Mου και το μεγαλείο Της; 
Επαναλαμβάνομαι και θα συνεχίσω να επαναλαμβάνομαι έως ότου τα Λόγια Μου εισχωρήσουν στην καρδιά σας! 
Ακόμη και τώρα είμαι έτοιμος να ξαναζήσω τα Πάθη Μου, χωρίς δισταγμό.
Ω, δημιουργία! 
Πόσο πόνο Μού δίνεις! 
Η Αγάπη Μου για σας είναι Απέραντη, προσπαθήστε να καταλάβετε αυτήν την Αγάπη.
Αχ! αγαπημένη ψυχή, θα σας συγκεντρώσω όλους σε μία Ποίμνη και τα Ίδια Μου τα Χέρια θα είναι ο Φράχτης σας και η Ιερή Μου Καρδιά η Κατοικία σας. 
Η Αγάπη θα επιστρέψει σαν Αγάπη. 
Ναι, αγαπημένοι Μου, προσευχηθείτε για την Επιστροφή Μου. 
Είμαι η Αγάπη. 
Είμαι η Υπέρτατη Πηγή της Ζωής, ελάτε λοιπόν σε Μένα, το Σωτήρα σας! 
Ελάτε...
Παιδι Μου ασε Με ελεύθερο να παραμείνω ο Δάσκαλός σου κι Αυτός που θα σε οδηγεί. 
Βασίσου πλήρως στην Κυριαρχία Μου, γιατί, ενεργώντας έτσι, τότε μόνο εγκαταλείπεσαι ολοκληρωτικά στα Χέρια Μου και κάνεις έτσι το Θέλημά Μου. 
Αχ! το μόνο που σου ζητώ είναι Αγάπη. 
Δόξασέ Με, μοιράζοντας το Μήνυμά Μου. 
Έχω πει να μην ανησυχείτε για το αύριο. 
Ψυχη μην ανησυχείς, έχε Μου εμπιστοσύνη. 
Θα ήθελα κάποτε να καταλάβεις πλήρως, πως ό,τι έχεις προέρχεται από Μένα και είναι δικό Μου Έργο και όχι δικό σου. 
Ψυχη χωρίς Εμένα είσαι ανίκανη ακόμη και ν' ανοιγοκλείσεις τα μάτια σου. Eγκαταλείψου, λοιπόν, σε Μένα. 
Μην αφήνεις την υποκειμενικότητά σου να σε εξαπατά. 
Σε αγαπώ και δε θα σε αφήσω να πέσεις. 
Πόθησε Εμένα και τίποτε άλλο. 
Δέξου ό,τι έχεις και ό,τι σου δίνω, μην ακούς τα σχόλια του κόσμου. 
Η υποκειμενικότητα θα σε οδηγεί πάντα εσφαλμένα, άφησε τα πράγματα να εξελιχθούν όπως έρχονται από μόνα τους. 
Έτσι εργάζομαι. 
Μη "σπρώχνεις" τα πράγματα, τα γεγονότα, "σπρώχνοντάς" τα, σπρώχνεις κι Εμένα μακριά. 
Γι' αυτό μείνε και παράμεινε ένα τίποτα, άσε όλα να προέλθουν από Μένα.
Ψυχη, θα σου πω τούτο: κάθε βήμα που θέλεις να κάνεις, έλα πρώτα σε Μένα. 
Έλα και συμβουλέψου Με, προσευχήσου στο Άγιο Πνεύμα της Συμβουλής - και το εννοώ, κάθε βήμα. 
Oτιδήποτε θέλεις ν' αναλάβεις, έλα πρώτα σε Μένα κι Εγώ θα σε καθοδηγήσω. 
Ποτέ, μα ποτέ, μην κάνεις σχέδια από μόνη σου. 
Παιδι Μου, προσευχήσου για διάκριση. 
Μη βιάζεσαι. 
Έχω καταστρώσει τα σχέδιά Μου πολύ πριν γεννηθείς. 
Ψυχη,  να διακηρύξεις και να μεταδώσεις το Μήνυμά Μου στον κόσμο, μην ξεχνάς όμως ότι δε σου ζητώ να τους πείσεις - όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου