Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΑΣΟΥΛΑ:<<.....Βασούλα, παιδί Μου, μακάρια είσαι όταν ο κόσμος σε κακολογεί, σε καταδιώκει και λέει εναντίον σου κάθε είδους συκοφαντίες για χάρη του Ιησού......>>

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ   ΠΑΝΑΓΙΑΣ   ΠΡΟΣ  ΤΗΝ   ΒΑΣΟΥΛΑ

<<.......Βασούλα Μου, έχε την Ειρήνη Μου. 
Αγαπημένα Μου παιδιά, σας ευλογώ. 
Είμαι η Αγία Μητέρα σας που υποφέρει το ίδιο με σας γι' αυτή την ξηρασία που εξαπλώνεται. 
Μην αποθαρρύνεστε, βρίσκομαι στο πλευρό σας. 
Θα σας ενθαρρύνω να διαδώσετε το Mήνυμα του Ιησού. 
Κοιτάξτε, ο Ιησούς φανερώνει το Μήνυμά Του μέσ' από αυτό το αδύνατο όργανο, ένα λουλούδι εύθραυστο που Εκείνος διέπλασε. 
Πολλοί όμως ιερωμένοι θ' αρνηθούν να πιστέψουν, φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνουν τον Άπειρο Πλούτο του Θεού! 
Πολλοί απ' αυτούς δε θα πιστέψουν, ακόμη κι όταν δουν αμαρτωλούς να πιστεύουν και να μετανοούν! 
Αυτοί οι αμαρτωλοί θα μπουν στη Βασιλεία των Oυρανών πριν απ' αυτούς τους ιερωμένους. 
Mη φοβάστε, αγαπημένοι Μου. 
Εγώ, η Αγία Μητέρα σας, βλέπω όλα όσα συμβαίνουν. 
Πάντα θα σας ενθαρρύνω, πάντα θα σας παρηγορώ. 
Να έχετε πίστη και να στηρίζεστε πάντα στον Ιησού.
Βασούλα, παιδί Μου, μακάρια είσαι όταν ο κόσμος σε κακολογεί, σε καταδιώκει και λέει εναντίον σου κάθε είδους συκοφαντίες για χάρη του Ιησού. 
Χαίρε κι αγαλλίασε, γιατί η ανταμοιβή σου θα είναι μεγάλη στον Oυρανό. 
Έτσι καταδίωξαν τους προφήτες πριν από σένα παιδί Μου ( Ματθ. 5:11-12
Πολλοί ιερωμένοι πιστεύουν στα σημερινά Θεία Σημεία και αποκαλύψεις, αλλ' από φόβο μη διωχθούν κρύβουν τα συναισθήματά τους. 
Αυτοί οι ιερωμένοι θα πρέπει να προσευχηθούν, να προσευχηθούν, να προσευχηθούν, ζητώντας κουράγιο από την Ιερή Καρδιά του Ιησού. 
O Ιησούς θα τους δώσει το κουράγιο. 
Θα τελειώσω το Μήνυμά Μου ευλογώντας σας, στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος......>>






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου