Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΛΥΤΡΩΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΘΑ ΖΗΣΕΙ.

<<...... Έχε την Ειρήνη Μου, Παιδι Μου. 
 Σας αγαπώ όλους. 
Εγώ είμαι ο Κύριος, που γυρεύω ψυχές να τις γιατρέψω. 
Ω, ψυχή!
Ναι, Εγώ είμαι, ο Σωτήρας σου, που ήρθα σε σένα, για να σε γιατρέψω. 
Ψυχή, Εγώ είμαι ο Κύριος, που ήρθα να χτυπήσω την πόρτα σου. 
Ω, ψυχή, τόσο αγαπημένη! 
Έλα! 
Πλησίασέ Με. 
Θα σε ομορφύνω και θα σε εξαγνίσω. 
Θα γιατρέψω όλες σου τις πληγές. 
Θα σε ανανεώσω, παιδί Μου. 
Εγώ ήρθα σε σένα, σε αναζήτησα, ψυχή. 
Έλα και θα σε παρηγορήσω. 
Έλα και αναπαύσου εντός Μου, ψυχή. 
Έλα σε Μένα να Με φάγεις, έλα να Με πιεις. 
Άκουσε το κάλεσμα του Λυτρωτή σου και η ψυχή σου θα ζήσει. 
Σε αγαπώ, αγαπημένη ψυχή. 
Το Αίμα Μου χύθηκε Ποτάμι για σένα, για τη Σωτηρία σου. 
Ψυχή; 
Έλα και μοιράσου το μανδύα Μου, θα σε προστατεύσω, θα είμαι το Καταφύγιό σου. Είμαι ο Ιησούς και Ιησούς σημαίνει Σωτήρας. 
Mεγάλωσε τη Βασιλεία Μου, διαδίδοντας το μήνυμά Μου. 
Εγώ θα εδραιώσω τα Έργα Μου και θα εξαπλώσω τη Βασιλεία Μου. 
Να θυμάσαι, επιτυγχάνω πάντα τους σκοπούς Μου. 
Χαμογέλασε στο Σωτήρα σου.
Το μόνο που ζητώ από σένα είναι αγάπη. 
Αγάπα Με και η δίψα Μου θα σβήσει! 
Αγάπα Με και οι Πληγές Μου θα απαλύνουν! 
Αγάπα Με και το Πνεύμα Μου θ' αγαλλιάσει μέσα σου! 
Αγάπα Με και θα νικήσεις τους εχθρούς Μου! 
Το Πνεύμα Μου είναι πάνω σου, παιδί Μου.
Είμαι το Καταφύγιο της ζωής σου, είμαι η Ανάσταση.
Παιδι Μου, άφησέ Με ελεύθερο να ενεργώ με το δικό Μου τρόπο. 
Κάθε Λόγος θα γραφτεί χιλιάδες φορές ως τη συντέλεια του κόσμου. 
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ όλους και προς χάριν εκείνων που αναζητούν την Αλήθεια έρχομαι να τους δείξω εκ νέου ποια είναι πραγματικά η Αλήθεια και ποιο είναι το νόημά Της, αφού Tο ξέχασαν.
Εγώ είμαι η Αλήθεια και η Αλήθεια είναι η Αγάπη, η Απύθμενη Αγάπη, η Υπέρτατη Αγάπη, η Αιώνια Αγάπη. 
Η Καρδιά Μου σπαράζει και σχίζεται, βλέποντας τόσους πολλούς από τη Δημιουργία Μου να ενδίδουν στο Σατανά! 
Πόσο υποφέρω, βλέποντας τόσες ιερατικές Μου ψυχές στην οδό της απωλείας! 
Είμαι ο Λόγος, ο Άγιος των Αγίων, ο Αιώνιος Θεός, ο Εμμανουήλ και ο Σωτήρας σας, τον Oποίο καρφώσατε πριν από πολλά χρόνια και δεν πάψατε ποτέ να καρφώνετε ξανά και ξανά. 
Γιατί; 
Ποια είναι η διαφορά σήμερα με τον παλιό καιρό, όταν ήμουν ενσαρκωμένος και καρφωμένος πάνω στο Σταυρό; 
Καρφώνομαι επανειλημμένα από την υποκρισία σας, την υπεροψία σας, την αποστασία σας και την αδιαλλαξία σας ν' ακούσετε. 
Παραμένετε αδρανείς στα Σημεία Μου, στα Θαύματά Μου, στα Θεία Μου Έργα.
Σήμερα Με εμπαίζετε όπως και χθες. 
Εμπαίζομαι από εσάς, εσάς στους οποίους εμπιστεύθηκα εκατομμύρια ψυχές. 
Με ξανασταυρώνετε, Με καρφώνετε πάλι πάνω στο ξύλο με την απάθειά σας. 
Ω, όλοι εσείς, που η καρδιά σας είναι ακόμη στείρα, που η καρδιά σας έγινε γρανίτης, θα Μου επιτρέψετε ποτέ ν' αγγίξω τις καρδιές σας, να ανοίξουν και να μαλακώσουν; 
Θα σταματήσετε κάποτε να Με καρφώνετε; 
Το Στόμα Μου είναι ξηρότερο και από περγαμηνή, διψάει γι' αγάπη. 
Τα Μάτια Μου κουράστηκαν να σας παρατηρούν ν' αδειάζετε τα λόγια σας πάνω στο Θυσιαστήριό Μου. 
Μου προσφέρετε τις προσευχές σας, αλλά, προτού φτάσουν σε Μένα, εξατμίζονται στον αέρα σαν πάχνη. 
Αποστρέφω τα Μάτια Μου από σας, γιατί γνωρίζω τι έχετε στα βάθη της καρδιάς σας. Ασφυκτιώ!... 
Πνίγομαι! 
N' αναγκάζομαι να παρατηρώ το σπόρο Μου γεμάτο νεκρά λόγια, να πρέπει να σας βλέπω να έρχεστε σε Μένα άφοβα και να ποδοπατείτε τις Ιερές Μας Καρδιές  τόσο ανοικτά! 
Tόσο φανερά! 
Πώς, λοιπόν, περιμένετε να σας εμπιστευθούν τα πρόβατά Μου; 
Φανέρωσε τα Έργα της Αγάπης Μου, φανέρωσέ Τα σε όλους τους ανθρώπους, ακόμη και σ' αυτούς που θα σε αντιμετωπίσουν σαν φαιδρό υποκείμενο, παιδί Μου. 
Εγώ, ο Θεός σου στο τέλος θα δείξω σε όλους σας τη Δόξα Μου. 
Βρήκα τους τελευταίους απ' όλη τη Δημιουργία Μου. 
Σας διάλεξα για να δει όλος ο κόσμος ότι όλη η Εξουσία θα προέλθει απευθείας από Mένα μόνο... και όχι από σας! 
O Λόγος Μου θα κατέβει πάνω σου, Δημιουργία, σαν Κεραυνός! 
Αλλοίμονο στους άπιστους! 
Παιδι Μου, φύλαξέ Με στην καρδιά σου.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου