Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς δεν παύουν ποτέ να σκέπτονται ότι επαναλαμβάνομαι, αυτό όμως συμβαίνει γιατί τα Λόγια Μου δε φαίνονται να διεισδύουν καθόλου μέσα σας! Αν επαναλαμβάνομαι, είναι εξαιτίας του λήθαργού σας, εξαιτίας της κώφωσής σας και γιατί πολλοί από εσάς δε θέτουν σ' εφαρμογή τα Λόγια Μου...

<<.......Ειρήνη σε όλους σας. 
Είμαι ο Κύριος, ο Σωτήρας σας κι Αυτός που γυρεύει την καρδιά σας. 
Είμαι Αυτός που στέκει ακούραστος πίσω από κάθε πόρτα και χτυπά. 
Είμαι Αυτός που τρέχει πίσω από τους αμαρτωλούς κι Αυτός που αποστομώνει τους σοφούς. 
Είμαι Αυτός που πληθαίνει τις ευλογίες Του και σας προετοιμάζει με απαλό τρόπο για την είσοδό σας στη Νέα Του Ιερουσαλήμ.
Είμαι η Αγία Τριάς η Oμοούσιος, που σας προετοιμάζω με το Σωτήριο Σχέδιό Μου για να ενωθείτε όλοι σε ένα άγιο ποίμνιο. 
Είμαι Αυτός που εμποδίζει τα ψηλά δένδρα ν' αναπτυχθούν κι επιτρέπει στα χαμηλά να ψηλώσουν. 
Μη φοβάστε, αγαπημένοι, γιατί μέσα σ' αυτή την έρημο θα σπείρω νέους σπόρους Αγάπης και Ειρήνης. 
Θα ξαναζωντανέψω τον κήπο Μου, έτσι ώστε αυτοί που είναι άθεοι και πονηροί, να δουν και να μάθουν πως το Θείο Μου Χέρι βρίσκεται πάνω σε όλους σας. 
Oι πέτρινες καρδιές θα καταλάβουν το Άπειρο Έλεός Μου και ότι Εγώ, ο Άγιος, είμαι ανάμεσά σας. 
Σας κρατώ από το δεξί σας χέρι, νιώστε την Παρουσία Μου, δε θα σας εγκαταλείψω, γι' αυτό μην έχετε φόβο. 
Ναι, θα πάρω τον καθένα σας από το χέρι και θα σας διαπλάσω για να ονομασθείτε παιδιά του Φωτός και να υπηρετήσετε την υπόθεση του δικαίου. 
Εγώ, ο Κύριος, είπα ευθύς εξαρχής ότι θέλω να είστε άγιοι, όπως Εγώ είμαι Άγιος. 
Αφού είμαι ο Θεός σας κι εσείς ο λαός Μου, θα πρέπει ν' ακολουθείτε το Νόμο Μου. 
O Νόμος Μου είναι ένας Νόμος Αγάπης, μάθετε πώς να Με αγαπάτε, μάθετε πώς να Με λατρεύετε. 
Eίμαι σε αναζήτηση της καρδιάς σας. 
Μην ακούτε τον κόσμο, ακούστε την κραυγή της Αγάπης Μου, ακούστε τους χτύπους της Καρδιάς Μου, κάθε χτύπος είναι κι ένα κάλεσμα για μια ψυχή. 
Ελάτε σ' Εμένα, στ' ανοιχτά Μου Χέρια, ριχθείτε στην Αγκαλιά Μου κι αισθανθείτε την Αγάπη αυτή, που έχω για σας, αισθανθείτε αυτή την Ευσπλαχνία, που έχω για όλους σας!
Επιστρέψτε σε Μένα και θα σας γιατρέψω. 
Φυλάξτε σαν θησαυρό και χαράξτε τα Λόγια Μου μέσα στην καρδιά σας, μην αφήσετε τα Λόγια Μου να σκορπίσουν στους τέσσερις ανέμους. 
Ελάτε και καρφώστε τα μάτια σας επάνω Μου και μην αφήσετε κανένα να αποστρέψει το βλέμμα σας από Εμένα. 
Συνειδητοποιήστε τις Χάρες που σας προσφέρω, όταν Εγώ, ο Κύριος.
Ζητώ σοβαρά απ' όλους σας να εξομολογηθείτε την ενοχή σας και να Μ' επιθυμήσετε διακαώς. 
Το Πνεύμα της Χάριτός Μου εκχέεται πάνω σε όλους σας για να σας απομακρύνει απ' το λήθαργο, που βαραίνει πάνω σας και να σας αναζωογονήσει, προτού αρχίσει η αποσύνθεση. 
Ανοίξτε, λοιπόν, τ' αυτιά σας κι ακούστε Με. 
Γνωρίζω πως οι περισσότεροι από εσάς είστε τώρα νεκροί, αν και πιστεύετε ότι είστε ζωντανοί και η αιτία είναι η αντίστασή σας να εγκαταλειφθείτε πλήρως σ' Εμένα. Εμπιστευθείτε Με και μη Μου αντιστέκεστε, εγκαταλειφθείτε σ' Εμένα, παραδοθείτε, παραδοθείτε. 
Επιτρέψτε σ' Εμένα, το Στοργικό Θεό σας, να κατακτήσω τη μικρή σας καρδιά. 
Μη φοβάστε, είμαι η Αγάπη και η Αγάπη επιθυμεί να ομορφήνει την καρδιά σας. Προσέχετε, λοιπόν, τα Λόγια Μου, μπορεί να σας φαίνονται απλά, αλλά είμαι ένας Θεός Απλότητας, είμαι Πράος και Ταπεινός. 
Γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς δεν παύουν ποτέ να σκέπτονται ότι επαναλαμβάνομαι, αυτό όμως συμβαίνει γιατί τα Λόγια Μου δε φαίνονται να διεισδύουν καθόλου μέσα σας! Αν επαναλαμβάνομαι, είναι εξαιτίας του λήθαργού σας, εξαιτίας της κώφωσής σας και γιατί πολλοί από εσάς δε θέτουν σ' εφαρμογή τα Λόγια Μου...
Έρχομαι με την Καρδιά Μου στο Χέρι να σας Την προσφέρω, έρχομαι να σας προσφέρω την Ειρήνη Μου και την Αγάπη Μου, έρχομαι να σας ενώσω και πάλι σ' ένα και μοναδικό ποίμνιο, έρχομαι ν' αναστήσω αυτήν τη νεκρή εποχή σε μια ζωντανή εποχή. 
Ελάτε και υμνήστε Με, τον Κύριό σας, Εμένα που σκύβω σε σας από τον Oυράνιο Θρόνο Μου για να σας ελκύσω προς σ' Εμένα και να σας αναζωογονήσω. 
Υμνήστε Με, όλοι εσείς που περιμένατε το Πνεύμα Μου της Χάριτος να έρθει επάνω σας. 
Πηγαίνετε να διακηρύξετε την Oρθότητά Μου σε όλα τα έθνη και το Μήνυμά Μου ας φτάσει στα πέρατα της γης, ν' ακούσουν τη Φωνή της Αγάπης Μου.
Χαρείτε τώρα κι αγαλλιάστε όλοι εσείς που διψάτε για Μένα, γιατί θα σας κατακλύσω. Στεγνώστε τα δάκρυά σας όλοι εσείς που καταδυναστεύεστε νύχτα-μέρα, είμαι εδώ για να σας παρηγορήσω και να σας διαφυλάξω. 
Η Ιερή Μου Καρδιά καλεί όλους σας να έρθετε σ' Εμένα με αγιότητα. 
Στηριχθείτε σ' Εμένα κι Εγώ θα σας οδηγήσω στην Αγία Μου Τράπεζα, όπου σας περιμένω μέρα-νύχτα. 
Σας προσφέρω τον Εαυτό Μου καθημερινά. 
Ελάτε, ελάτε να Με λάβετε με αγιότητα και αγνότητα, μη Με προσβάλλετε. 
Να είστε αγνοί και άγιοι, όταν Με λαμβάνετε. 
Ν' αυτοσυγκεντρώνεστε και ν' αναγνωρίζετε τη Ζωντανή Μου Παρουσία μέσα στη Θεία Κοινωνία, να νιώθω την αγιότητα και αγνότητά σας. 
Ω, αν γνωρίζατε μόνο ποια Χάρη σάς προσφέρω! 
Ελάτε, ευχαριστήστε Με, μελετώντας το Μήνυμά Μου, ευχαριστήστε Με βιώνοντας το Μήνυμά Μου, ευχαριστήστε Με, αλλάζοντας ζωή. 
Μακάριος αυτός που στοχάζεται πάνω σ' αυτά που του προσφέρω σήμερα και μελετά την καρδιά του και εξετάζει την ψυχή του, γιατί θα τον ανυψώσω. 
Μακάριοι οι ιερείς, επίσκοποι και καρδινάλιοί Μου, που έρχονται σ' Εμένα, όπως ο τελώνης,ομολογώντας την ενοχή τους, γιατί σ' αυτές τις καρδιές θα ριζώσει ο Λόγος Μου και θα ευδοκιμήσει. 
Θα αφαιρέσω τότε το κάλυμμα από τα μάτια τους, για να δουν και να καταλάβουν με την καρδιά τους ότι το μόνο που χρειάζομαι είναι Αγάπη, Αγάπη και Λατρεία. 
Δυστυχώς όμως! 
Πολλοί απ' αυτούς τους λειτουργούς έχουν υποκύψει στα θέλγητρα του Σατανά! 
Πώς είναι δυνατόν να υπομένω την ψευδοταπείνωσή τους, όταν λείπει από μέσα τους η αγάπη; 
Ποιος έχει μείνει εκεί να Με λατρεύει; 
Ποιος ανάμεσα σε όλους αυτούς θα είναι ο πρώτος που θα δώσει το παράδειγμα στα παιδιά Μου και θα έρθει με την καρδιά του γεμάτη αγάπη, θα πέσει γονατιστός μπροστά στην Αγία Μου Παρουσία και θα Με λατρέψει σιωπηλά; 
Το μόνο που ζητώ, αγαπημένοι, είναι αγάπη με αγιότητα. 
Είμαι σε αναζήτηση της καρδιάς σας. 
Ελάτε να Μου προσφέρετε την καρδιά σας κι Εγώ θα την εμποτίσω με την Αγάπη Μου, έτσι ώστε κι εσείς με τη σειρά σας να γεμίσετε τις καρδιές των παιδιών Μου. 
Είμαι ο Άγιός σας και σας ερωτώ αυτή την απλή ερώτηση:
Πού είναι το ποίμνιο που σας εμπιστεύθηκα κάποτε, το ποίμνιο που ήταν το καμάρι σας;
Εξαγνισθείτε, μετανοήστε. 
Προδομένος είμαι, και μάλιστα από τους δικούς Μου... 
Για πόσο καιρό ακόμη θα είστε σαν μια όαση απατηλή για το ποίμνιό Μου; 
Mια οφθαλμαπάτη απέραντης ερημιάς; 
Αδερφοί, το μόνο που ζητώ από εσάς είναι Αγάπη. 
Ελάτε να Με λατρέψετε, μη σπαταλάτε άλλο το χρόνο σας, αναζητώντας Με εκεί που δεν υπάρχω. 
Γίνετε παράδειγμα στο ποίμνιό Μου. 
Η Αγάπη περιμένει. 
Ελάτε να Με λατρέψετε, ελάτε να Με λατρέψετε, το Θεό σας και το Βασιλιά σας. Επιστρέψτε σ' Εμένα, δικοί Μου αδερφοί, κι Εγώ, ο Χριστός σας, με την Ιερή Μου Καρδιά πάλλουσα από μιαν αγάπη αιώνια, θα σας σπλαχνισθώ και θ' αφήσω τις αμαρτίες σας να λησμονηθούν από Εμένα, χωρίς να σας υπενθυμίσω ποτέ καμία.
Αναζητήστε Με, όσο ακόμη μπορείτε να Με βρείτε μέσα στο Έλεός Μου και θα έρθω ν' ανοίξω τα μάτια των τυφλών και θα αποσφραγίσω τ' αυτιά εκείνων που τους έκανα κουφούς. 
Θα σας επιτρέψω να δείτε το Φως Μου, ν' ακούσετε και να καταλάβετε το Λόγο Μου, για να μεταστραφείτε και ν' αξιωθείτε να Με αινέσετε, να Μ' εξυμνήσετε και να Με δοξάσετε, το Θεό σας, μέσ' από τα βάθη της καρδιάς σας. 
Εγώ, ο Κύριος, ακουμπώ το Χέρι Μου στο κεφάλι σας και σας ευλογώ. 
Να είστε ένα.

Εδάφια που πρέπει να διαβαστούν είναι: Α' Τιμόθ. 4:1-16, Α' Τιμόθ. 6:20-21, Β' Τιμόθ. 2:14-26 και Β' Τιμόθ. 3:1-17.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου