Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Σώζω όλους αυτούς που στηρίζονται σε Μένα και τα Χέρια Μου είναι το λίκνο σας, η Ιερή Μου Καρδιά το Καταφύγιό σας. Είμαι ο Θεός σας, κι εσείς ο λαός Μου.

<<.......Είμαι ο Κύριος που σε αγαπά. 
Μπροστά στα μάτια των διωκτών σου θα σε θρέψω. 
Ευλογημένοι όλοι εσείς που ακούσατε και αναγνωρίσατε το Κάλεσμα του Ποιμένα. 
Ευλογημένοι όλοι εσείς που Μου προσφέρατε θυσίες. 
Σώζω όλους αυτούς που στηρίζονται σε Μένα και τα Χέρια Μου είναι το λίκνο σας, η Ιερή Μου Καρδιά το Καταφύγιό σας. 
Είμαι ο Θεός σας, κι εσείς ο λαός Μου. 
Χαρείτε! Χαρείτε, αγαπημένοι. 
Μη γυρεύετε να καταλάβετε γιατί η Φωνή Μου μεταφέρεται μέσα απ' αυτό το αδύνατο όργανο. 
Πιστεύετε με απλότητα καρδιάς, αποφεύγετε να Με δοκιμάζετε, γίνετε ευχάριστοι στα Μάτια Μου σαν αθώα, αγνά παιδιά. 
Δείτε την Ιερή Μου Καρδιά, είμαι μπροστά σας και εκθέτω σε όλους σας την Καρδιά Μου. 
Νιώστε τη φλογερή Μου Αγάπη για σας, μη Μου αντιστέκεστε, μην αντιστέκεστε στις εκκλήσεις Μου. 
Ελάτε σε Μένα κι επιτρέψτε Μου να σας σπρώξω στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς. 
Η Καρδιά Μου ας γίνει το Καταφύγιό σας. 
Πώς να μη σπεύσω σε βοήθειά σας, αγαπημένοι Μου; 
Εγώ, που είμαι η Υπέρτατη Πηγή της Αγάπης, θα σας εγκαταλείψω ποτέ;
Η κραυγή της αγωνίας σας αντήχησε σε ολόκληρο τον Oυρανό, άκουσα την παράκλησή σας από τη γη. 
Όχι, αγαπημένοι Μου, μη φοβάστε, τα Μάτια Μου βλέπουν τα πάντα, ακούω τα πάντα και, αληθινά σας λέγω, θα οδηγήσω κάθε βήμα που κάνετε και θα το ευλογήσω. 
Είμαι ο Αφοσιωμένος σας Φύλακας και το Αμπέλι Μου θα ποτισθεί και θα φυλαχθεί από το ίδιο Μου το Χέρι. 
Θα Το προστατεύσω, να μην εισχωρήσουν παρείσακτοι στο Αμπέλι Μου τη νύχτα. 
Όλοι όσοι θέλουν να έρθουν και να δουν το Αμπέλι Μου, ας πλησιάσουν στο φως της ημέρας-μόνο οι αλεπούδες έρχονται τη νύχτα. 
Σηκωθείτε, λοιπόν, την αυγή, σαν άνθρωποι συνετοί, κι επισκεφθείτε το Αμπέλι Μου.
Εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Φύλακάς Του κι από την Άπειρη Αγάπη Μου κι από Μεγάλη Συμπόνια έρχομαι ν' αποκαταστήσω το Αμπέλι Μου. 
Χαρείτε κι οι Oυρανοί ας αντηχήσουν από τις δοξολογίες σας!
Χαρείτε και διακηρύξτε τη Δόξα του Κυρίου. 
Γίνετε τα μικρά φερέφωνα, που θα μεταφέρουν το Λόγο Μου. 
Όσοι κοιμούνται, ας ξυπνήσουν στη φωνή σας. 
Διακηρύξτε την Αγάπη Μου σε όλα τα έθνη. 
Αυτοί που περιπλανήθηκαν μακριά Μου, ας επιστρέψουν, δε θα τους αρνηθώ, παρόλο που οι καρδιές τους είναι ξηρές και οι αμαρτίες τους κόκκινες σαν την πορφύρα. 
Θα τους δείξω τα Πλούτη της Σπλαχνικής Καρδιάς Μου.
Τραγουδήστε και πανηγυρίστε, γιατί θα παραμείνω μαζί σας έως το τέλος......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου