Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ. Εγώ, η Μητέρα όλης της ανθρωπότητας, η Μητέρα του Σωτήρα σας, είμαι κοντά σας, παιδιά, και πάντα έτοιμη να σας βοηθήσω.

ΜΗΝΥΜΑ    ΤΗΣ      ΠΑΝΑΓΙΑΣ:




<<.....Το άρωμά Μου, το σκορπίζω ανάμεσά σας.Πολλοί απ' εκείνους που διαβάζουν αυτά τα μηνύματα, έχουν αισθανθεί ευωδία από θυμίαμα ή τριαντάφυλλα.)
Συνειδητοποιήστε ότι η Παρουσία Μας είναι ανάμεσά σας, ακούμε τις καρδιές σας. 
Πόσο σας αγαπούμε! 
Παιδιά, είμαι η Μητέρα σας. 
Επιτρέψτε στον Υιό Μου να σας οδηγήσει και να σας θεραπεύσει, εξαγνίζοντάς σας. Αφεθείτε να θεραπευθείτε από τον Ιησού. 
Δεχθείτε αυτή τη χάρη, που σας προσφέρει ο Υιός Μου. 
Καταλάβετε γιατί αναζητεί κάθε ψυχή - ο Ιησούς σάς αγαπάει απεριόριστα!
Εγώ, η Μητέρα όλης της ανθρωπότητας, η Μητέρα του Σωτήρα σας, είμαι κοντά σας, παιδιά, και πάντα έτοιμη να σας βοηθήσω. 
Ελάτε! 
Ανοίξτε Μας τις καρδιές σας. 
Είμαστε η Αγία σας Oικογένεια. 
Δεχθείτε την Ειρήνη Μας. 
O Ιησούς κι Εγώ σας ευλογούμε όλους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου