Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<....O Ιησούς κι Εγώ σάς καλούμε νύχτα-μέρα σε μεταστροφή. Τα Καλέσματά Μας για τη μεταστροφή σας απλώνονται τώρα σε ολόκληρο τον κόσμο και θα πληθύνουν ακόμη περισσότερο. O καιρός επείγει, παιδιά Μου....>>

ΜΗΝΥΜΑ   ΤΗΣ   ΠΑΝΑΓΙΑΣ:
<<.....Ειρήνη σε όλους σας. 
Σας αγαπώ όλους και σας ευλογώ. 
Ακούστε και δώστε προσοχή στα σημερινά Μας Καλέσματα, αντιληφθείτε πόσο ο καιρός επείγει.
 O Ιησούς κι Εγώ σάς καλούμε νύχτα-μέρα σε μεταστροφή. 
Τα Καλέσματά Μας για τη μεταστροφή σας απλώνονται τώρα σε ολόκληρο τον κόσμο και θα πληθύνουν ακόμη περισσότερο.
 O καιρός επείγει, παιδιά Μου.
Σήμερα η Καρδιά Μου υποφέρει, γιατί πολλοί από εσάς δε φαίνονται ν' αντιλαμβάνονται την κατεπείγουσα ανάγκη των Κλήσεών Μας. 
Σας ζητώ να στοχασθείτε και να κάνετε μιαν αυτοεξέταση. 
Δοκιμάστε τους εαυτούς σας για να δείτε, αν έχετε μεταστραφεί και αν βρίσκεστε στο Δρόμο του Θεού. 
Αγαπημένα Μου παιδιά, δεν αρκεί μόνο να πιστεύετε στο Θεό και να προσεύχεστε. Μεταστροφή σημαίνει ν' αρέσετε στο Θεό και να βρίσκεστε σε πλήρη κοινωνία μαζί Του. Μεταστροφή σημαίνει να είστε άγιοι και να ζείτε με αγιότητα. 
Μεταστροφή σημαίνει να κάνετε ειρήνη με το Θεό και να Τον αγαπάτε με όλη σας την ψυχή. 
Συλλογισθείτε την αγάπη που σας χαρίζει ο Ιησούς πλουσιοπάροχα. 
Η ζωή σας να είναι σύμφωνη με το Χριστό, εξαγνισθείτε και ανοίξτε διάπλατα την καρδιά σας, για να σας γιατρέψει ο Ιησούς. 
Μεταστροφή σημαίνει να ποθείτε να είστε μαζί με το Θεό, να Τον αποζητάτε με όλη σας την καρδιά. 
Πολλοί ξεχνούν πως το μεγαλύτερο πνευματικό χάρισμα είναι η αγάπη. 
Σας υπενθυμίζω πάλι την εντολή του Ιησού: "αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως Εγώ σας αγαπώ". 
Ευχαριστήστε Με, βιώνοντας τα Mηνύματά Μας. 
Γίνετε τα μικρά Μας φερέφωνα και σκορπίστε παντού τους Σπόρους Μας. 
Όσοι έχουν αυτιά, ας ακούσουν. 
Συνειδητοποιήστε την κατεπείγουσα ανάγκη των Μηνυμάτων Μας.
 Απόψε ας είναι μια ιδιαίτερη βραδιά για περισυλλογή και βαθιά εξέταση της ψυχής σας. O Ιησούς κι Εγώ είμαστε πάντα παρόντες για να σας συνδράμουμε. 
Γι' αυτό μιλήστε Μας με την καρδιά σας και θα σας ακούσουμε. 
Σας ευλογώ όλους στο Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. 
Αμήν......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου