Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<......Όλοι εσείς που υποφέρετε, όλοι εσείς που πονάτε, ελάτε σε Μένα, κι Εγώ, που είμαι η Μητέρα σας, θα σας παρηγορήσω, όπως κάθε Μητέρα παρηγορεί το παιδί της που δυστυχεί. ......>>

ΜΗΝΥΜΑ    ΤΗΣ    ΠΑΝΑΓΙΑΣ:<<.......Eιρήνη σ' εσάς, παιδιά Μου. 
Αγαπημένοι, πλησιάστε το Θεό με απλότητα. 
Γίνετε σαν παιδιά, γιατί ο Θεός βρίσκεται απ' αυτούς που δεν Τον δοκιμάζουν και φανερώνεται στους ταπεινούς και σ' αυτούς που δε δυσπιστούν γι' Αυτόν. 
Βλέπετε, παιδιά Μου, η Παντοδυναμία όταν δοκιμάζεται ντροπιάζει τους άφρονες. 
Όχι, η Σοφία δε θα μπει ποτέ σε μια πονηρή ψυχή. 
Ανοίξτε, λοιπόν, την καρδιά σας στον Κύριο και δεχθείτε Τον με απλότητα καρδιάς. Επιτρέψτε στους εαυτούς σας να στηριχθούν σ' Αυτόν, γιατί θα στηριχθείτε έτσι στη Σοφία. 
Αυξήστε την πίστη σας στον Κύριο με την προσευχή. 
Το να έχετε πίστη είναι κι αυτό μια χάρη δοσμένη από τον Κύριο.
Αγαπημένοι Μου, ελάτε μέσα στην Άμωμη Kαρδιά Μου κι Εγώ θα σας αναπαύσω. 
Όλοι εσείς που υποφέρετε, όλοι εσείς που πονάτε, ελάτε σε Μένα, κι Εγώ, που είμαι η Μητέρα σας, θα σας παρηγορήσω, όπως κάθε Μητέρα παρηγορεί το παιδί της που δυστυχεί. 
Θα κάνω ακόμη περισσότερα, θα μεσιτεύσω για σας στον Πατέρα και δε θα σας εγκαταλείψω ποτέ. 
Ελάτε να βρείτε καταφύγιο μέσα στις Καρδιές Μας. 
Αυτό το ακάνθινο στεφάνι, που πνίγει τώρα τις Kαρδιές Μας, να χάσει τ' αγκάθια του και να βγάλει νέους βλαστούς που θ' ανθοφορήσουν. 
Έχετε πίστη στο Θεό, εμπιστευθείτε Τον.
Σας ευλογώ όλους, εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. 
Αμήν......>>

2 σχόλια:

  1. ΑΜΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΗΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΠΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΣΤΗς ΔΟΚΗΜΑΣΙΕς

    ΑπάντησηΔιαγραφή