Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Έλα σε Μένα ελεύθερα, άνοιξέ Μου την καρδιά σου και μεταχειρίσου Με σαν φίλο, σαν Πατέρα σου. Ωστόσο μην ξεχνάς ποτέ ότι είμαι Άγιος και ο Θεός σου.

<<......Παιδι Μου,ζήσε για Μένα, έχε Με πρώτο. 
Η Αγάπη ποθεί την αγάπη. 
Έλα σε Μένα ελεύθερα, άνοιξέ Μου την καρδιά σου και μεταχειρίσου Με σαν φίλο, σαν Πατέρα σου. 
Ωστόσο μην ξεχνάς ποτέ ότι είμαι Άγιος και ο Θεός σου. 
Πες τους ότι τ' απλά λόγια που βγαίνουν μέσ' από την καρδιά τους είναι πιο γλυκά από τα εξεζητημένα λόγια που βγαίνουν από τα χείλη τους. 
Μη Μου φέρεστε σαν να είμαι ξένος. 
Ψυχη, μείνε κάτω από τη Σκέπη Μου, κοντά Μου είσαι ασφαλής από τις επιθέσεις του Σατανά. 
Ναι, διπλασιάζει τις προσπάθειές του, στήνοντας κάθε είδους παγίδες, σε κυνηγάει, παιδί μου, με μηχανορραφίες, είναι έξαλλος για ό,τι πρόκειται να συμβεί. 
Σου το λέω αυτό, παιδί Μου, για να διπλασιάσεις τις προσευχές σου.
Θέλεις να νηστέψεις;
Το επιθυμώ.
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο Με έλκει η απλότητα. 
Λουλούδι, έχε πίστη σε Μένα. 
Προσευχήσου. 
Προσευχήσου, για τον κόσμο ν' ανοίξει τα μάτια του και ν' ακούσει με τ' αυτιά του. 
Η Δικαιοσύνη θα επικρατήσει. 
Διεστραμμένη Δημιουργία! 
Ακόμη και οι αμαρτίες των Σοδόμων θα φανούν λιγότερο διεστραμμένες σε σύγκριση με τις δικές σας. 
Oι αμαρτίες τους είναι μεγάλες, αλλά οι δικές σας έχουν διαπεράσει την αιωνιότητα! 
Το Garabandal δεν θα ταφεί. 
Oι χάρες του Garabandal θ' αναβιώσουν!
Εγώ, ο Ιησούς δεν σ' εγκατέλειψα ποτέ. 
Δέξου  τις δοκιμασίες, όλες προέρχονται από Μένα. 
Μην επαναπαύεσαι. 
O λήθαργος σε οδηγεί στον πειρασμό - γίνεσαι ευκολότερη λεία στο Σατανά όταν είσαι σε άγνοια, γι' αυτό να είσαι σε εγρήγορση, να είσαι σε επιφυλακή. 
Όταν έχεις συναίσθηση, νιώθεις την Παρουσία Μου - να θυμάσαι την Παρουσία Μου.
Σε αγαπώ απέραντα, Δημιουργία, απομακρύνθηκες όμως από Μένα. 
Η προδοσία εισχώρησε στο Iερό Μου και γέννησε το Διασκορπισμό. 
Ποτέ μην αμφιβάλλεις για την παρουσία μου να επαγρυπνείς.
Δόξα στο Θεό που διδάσκει αυτά τα πράγματα στα παιδιά και τα κρύβει από τους μορφωμένους και τους σοφούς. 
Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, η Αρχή και το Τέλος.
Μην αμφιβάλλεις ποτέ για την Παρουσία Μου. 
Μείνε  κοντά Μου, προσευχήσου,  σε ακούω.
Ψυχη, μη δίνεις λαβή στο Σατανά, προσκολλήσου σε Μένα, σε βοηθώ να ξεπεράσεις κάθε πειρασμό. 
Θυμήσου πόσο πιο εύκολα σε πλησιάζει ο Σατανάς όταν πέφτεις σε λήθαργο, γι' αυτό να επαγρυπνείς, παιδί Μου, να είσαι πάντα σε εγρήγορση, να είσαι σε επιφυλακή.
Ναι, με την προσευχή. 
Προσευχήσου, προσευχήσου, προσευχήσου. 
Ύψωσε το πνεύμα σου σε Μένα. 
Το σπίτι σου είναι μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά, το Άγιο Πνεύμα Μου σε ξύπνησε.
Να προσεύχεσαι με αγάπη.
O Σταυρός Μου στο Medugorje  είναι ζωντανός και πύρινος. 
Έχω ευλογήσει αυτό το μέρος, δίνοντας τις Χάρες Μου μέσω της Μητέρας Μου, η οποία είναι η Κιβωτός των Θείων Μου Έργων.
Άκουσέ Με. 
Πολύ σύντομα θα κάνω τους απίστους να γονατίσουν σ' αυτό ακριβώς το βουνό. 
O Άγιος Σταυρός Μου είναι Ζωντανός, με μια Φλόγα ζωντανή.
Παιδι Μου, ο Καιρός πλησιάζει, περισσότερο από κάθε άλλη φορά πλησιάζει.  
Ω, ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΑΓΑΠΗΜΕΝOΙ! 
Ελάτε σε Μένα! 
Είμαι η Oδός, η Αλήθεια και η Ζωή! 
Ελάτε σε Μένα τώρα, που είναι ακόμη καιρός, που το χορτάρι είναι ακόμη πράσινο και τα λουλούδια ανθίζουν ακόμη πάνω στα δέντρα. 
Ελάτε! 
 Σας αγαπώ σε υπέρτατο βαθμό!
Πάντα σας αγαπούσα, παρά την κακία σας και τα πονηρά σας έργα. 
Δημιουργία, γιατί ρίχνεσαι με τόση προθυμία στα πόδια του Σατανά; 
Δημιουργία, γύρισε σε Μένα, όσο πνέει ακόμη η αύρα της Άνοιξης και είναι ακόμη καιρός για τη μεταστροφή σου!
Ο καιρός έχει σχεδόν τελειώσει. 
Ό,τι είναι να γίνει, είναι τόσο πολύ κοντά σας!
Αυτός ο Λόγος που είναι Ζωντανός - πώς μπορούν οι άνθρωποι να νομίζουν, ότι μπορούν να θάψουν το Λόγο Μου.  
Η ΠΙΣΤΗ έχει διαστρεβλωθεί σε τέτοιο σημείο, ώστε να φαίνεται σαν ένα άσχημο, παραμορφωμένο, δαιμονικό κτήνος. 
Να, πώς Την κάνουν μερικοί να φαίνεται. 
Ό,τι είναι Θείο και Ζωντανό σήμερα έχει τόσο διαστρεβλωθεί, ώστε να σας κάνει να το φοβάστε και να φεύγετε μακριά Του.
Γιατί θέλετε το Θεό σας σιωπηλό και νεκρό; 
Είμαι Ζωντανός και ζωντανός θα δράσω. 
Εγώ ο ίδιος είχα απορριφθεί από τους Φαρισαίους, γιατί πίστευαν ότι κατείχαν όλη τη δύναμη και την εξουσία. 
Είχαν ξεχάσει ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν τίποτε, αν δεν τους είχε δοθεί δύναμη και εξουσία εκ των άνω. 
Και τώρα αυτοί οι γιοι του Κάιν συνεχίζουν να ξεχνούν, ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτε, αν δεν τους δώσω Εγώ τη δύναμη και την εξουσία. 
Εγώ είμαι η Εξουσία, ήμουν και πάντα θα είμαι για όλη την Αιωνιότητα. 
Σήμερα, όπως έχουν τα πράγματα, όσοι απορρίπτουν τα Προνοητικά Έργα Μου  είναι τυφλωμένοι από τη ματαιοδοξία τους, που τους συσκοτίζει. 
Είναι οι ίδιοι τυφλοί οδηγοί που επαναλαμβάνουν το Σφάλμα: καθαροί και γυαλισμένοι απ' έξω, αλλά από μέσα κόκαλα νεκρών και κάθε λογής ακαθαρσία! 
Ποτέ μην αμφιβάλλεις για την Αγάπη Μου. 
Να θυμάσαι την Παρουσία Μου.
Εγώ, ο Κύριος, σας ευλογώ. .....>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου