Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.<< ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΑΣ >>

ΜΗΝΥΜΑ   ΤΗΣ   ΠΑΝΑΓΙΑΣ
<<......Φανερώνομαι σε πολλούς, τους δείχνω την Καρδιά Μου, δίνω σημάδια με τις Εικόνες Μου που χύνουν δάκρυα. 
Εμφανίζομαι σε διάφορα μέρη, όμως οι καρδιές των παιδιών Μου είναι σκεπασμένες με μια παχιά κρούστα, ένα στρώμα δυσπιστίας. 
Κοροϊδεύουν αυτούς που πιστεύουν. 
O Θείος Λόγος δεν έχει γι' αυτούς καμμία σημασία, τα καλέσματα του Θεού αγνοούνται, δίνουν ελάχιστη προσοχή στις προειδοποιήσεις Μας. 
Κανείς δεν θέλει ν' ακούσει γι' αποκαλύψεις που δίνονται από το Θεό και βγαίνουν από το Στόμα Του. 
Η πίστη της εποχής σου εξαφανίσθηκε, παρασυρμένη από την αδιαλλαξία, τη διαστροφή, τη σκληρότητα και την ατιμία. 
Πόσο περίλυπη είναι η Άμωμη Καρδιά Μου. 
Το Χέρι Μου δεν μπορεί πλέον να συγκρατήσει το Χέρι του Θεού να μην πέσει πάνω σας.
Η Εκκλησία χρειάζεται ν' αναγεννηθεί και ο καιρός της Κάθαρσής Της πλησιάζει τώρα στο τέλος του. 
Το Άγιο Πνεύμα θα έρθει σε όλους σας, δίνοντάς σας ελπίδα, αγάπη και πίστη, για ν' αποκαταστήσει την πίστη σας και να θρέψει την ψυχή σας. 
Αυτό θα γίνει γνωστό ως η Μεγάλη Επιστροφή, το Ανάβρυσμα μιας Αιώνιας Πηγής, το Άνθισμα των Λουλουδιών. 
Η κάθαρση της Εκκλησίας θα σας προετοιμάσει όλους για ν' αντικρύσετε ένα Νέο Oυρανό και μια Νέα Γη. 
Θα σας προετοιμάσει για ν' αντικρύσετε το Θεό σας. 
Καταλάβετε τη βαθιά Μου Αγάπη που έχω για όλους σας. 
O αγώνας δεν έχει τελειώσει, αν ξέρατε μόνο πόσες ψυχές πέφτουν κάθε μέρα που περνά στην κόλαση! 
Το ποσοστό είναι ανησυχητικό...
Από καρδινάλιους έως... νεαρά παιδιά. 
Η εποχή σου έχει εκφυλιστεί, πραγματικά έχει γίνει η επικράτεια του αντιπάλου Μας. Εχει εξαπλώσει την κυριαρχία του πάνω σ' όλη τη γη. 
O Θεός μετράει τις μέρες, τις μέρες που θα ρίξει πάνω σας τη Δρόσο Του, αναζωογονώντας σας πάλι σ' ένα Νέο και Πλούσιο Κήπο. 
Αυτό θα γίνει γνωστό ως η Νέα Πεντηκοστή. 
Ελάτε και γονατίστε, όλοι σας, και προσευχηθείτε στον Κύριο για το Ένδοξο Γεγονός. Προσευχηθείτε γι' αυτό τον Ερχομό, προσευχηθείτε να επιστρέψει η Αγάπη. 
Εγώ,  είμαι η Κυρία του ροδαρίου.
Ναι, ό,τι είπα στη Φατιμά θα εκπληρωθεί προ του τέλους αυτής της εποχής. 
Έλα, αναπαύσου τώρα στην Άμωμη Καρδιά Μου και στην Ιερή Καρδιά του Ιησού. Ευχαρίστησε τον Ιησού, υπηρετώντας Τον, όπως το κάνεις, και αγαπώντας Τον, επανόρθωσε για όσους δεν Μας αγαπούν.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου