Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Το Ευαγγέλιό Μου πρέπει να κηρύσσεται χωρίς λάθη και τα Μυστήριά Μου πρέπει να παραμένουν Μυστήρια.

<<.......Είμαι πολύ κοντά σου παιδί Μου, άκουσε τους χτύπους της Καρδιάς Μου... 
Θα τραβήξω όλους τους Aγγέλους Μου  μέσα στην Καρδιά Μου για να δουν και να αισθανθούν τις πληγές Μου, και όταν το κάνουν, η φωνή τους θα υψωθεί τόσο δυνατή που ο εχθρός Μου θα τρέμει και τα ίδια τα θεμέλια της γης θα σειστούν όταν δουν σε ποια κατάσταση βρίσκεται η πληγωμένη Μου Καρδιά. 

Θα νιώσουν στη δική τους καρδιά μια φλόγα αγάπης για Μένα, το Θεό τους. 
Αυτοί οι Άγγελοι, εκπαιδευμένοι από την Αγία σας Μητέρα, ετοιμασμένοι με Αγάπη, είναι η λεγεώνα που η Αγία σας Μητέρα ετοίμασε για να υπερασπιστεί την Εκκλησία Μας  
Αυτοί οι Άγγελοι είναι για να ανταποδώσουν το κακό με την αγάπη. 
Ατενισέ Με. 
Θυμήσου, έρχομαι τώρα με την Καρδιά Μου στο χέρι, να Την προσφέρω σε όλη την ανθρωπότητα. 
Πόσο σας αγαπώ όλους!
Παιδι Μου, μην παραμελείς να προσεύχεσαι το ροδάριο.
Θα σε κάνω να καταλάβεις τι εννοούσα με την έκφραση που σου ανέφερα πριν λίγες μέρες σ' ένα από τα μηνύματά Μου, όταν είπα ότι θα πρέπει να φοράτε τα Παλαιά Μου Ενδύματα. 
Ήταν για να σου πω, ότι το Ευαγγέλιό Μου δεν πρέπει ν' αλλάξει αλλά να κηρύσσεται, όπως το κήρυξα Εγώ. 
Προσθέτοντας ότι "τα Ενδύματά Μου είναι απλά", εννοούσα ότι πρέπει να προσεγγίζετε και να καταλαβαίνετε το Ευαγγέλιο, σαν παιδιά, με παιδική πίστη. 
Σήμερα,  πολλοί ιερείς δεν πιστεύουν πλέον στα Μυστήριά Μου, γι' αυτό δεν κηρύσσουν το Ευαγγέλιο, όπως θα έπρεπε να κηρυχθεί. 
Tο μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να ευχαριστήσουν τη γενεά σας και να ικανοποιήσουν την κουλτούρα σας. 
Αυτοί οι ιερείς φορούν "νέα ενδύματα", διαφορετικά από τα δικά Μου. 
Θα πρέπει να μάθουν πόσο Με θλίβει αυτό. 
Το Ευαγγέλιό Μου πρέπει να κηρύσσεται χωρίς λάθη και τα Μυστήριά Μου πρέπει να παραμένουν Μυστήρια. 
Ψυχη, Εγώ, ο Κύριος, σε αγαπώ παρά την αθλιότητά σου. 
Είσαι φτωχή στο πνεύμα, αλλά έχω πει: "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, η Βασιλεία των Oυρανών τούς ανήκει".  
Αυτό ακριβώς κάνουμε Εγώ και η Αγία σου Μητέρα. 
Oι Καρδιές Μας έχουν επιλέξει άθλιες ψυχές, φτωχές στο πνεύμα και τις τελευταίες της Δημιουργίας Μου για να φανερώσω τα Έργα Μου της Θείας Πρόνοιας και να φέρω σε αμηχανία εκείνους, που αποκαλούν τους εαυτούς τους σοφούς. 
Το Πνεύμα Μου θα επιλέγει πάντα αυτούς που ονομάζετε "ασήμαντους" και "ανάξιους", για να ντροπιάζει τους σοφούς. 
Παιδι Μου, θα λυτρώσω ακόμη περισσότερες ψυχές με το μήνυμά Μου. 
Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ ανείπωτα.  
Λουλούδι, ήρθε η ώρα που θα επέμβω αποκαλύπτοντας τον εαυτό Μου με αυτό το μήνυμα Ειρήνης και Αγάπης προς τους επίλεκτους ιερείς Μου. 
Η Ιερή Μου Καρδιά έχει τόσο άγρια τρυπηθεί που δεν είναι παρά μια μεγάλη Πληγή τώρα, και μάλιστα από τους δικούς Μου, τους πιο στενούς Μου φίλους... 
Με ξανασταυρώνουν. 
Oι ίδιοι Μου οι αδερφοί Με έχουν προδώσει. 
Εγώ ο Κύριος επιθυμώ ν' αναπτύξω τους στοχασμούς Μου περισσότερο. 
Θα επιτρέψεις σε Μένα, το Θεό σου, να σε χρησιμοποιήσω;.
Διακήρυξε τη μεγαλοσύνη του Oνόματός μου. 
Διακήρυξε πόσο θαυμάσια μπορούν να είναι τα Προνοητικά Μου Έργα. 
Σας λέγω, λοιπόν, τώρα να χαίρεστε και να ευλογείτε Εμένα, το Θεό σας. 
Σας αγαπώ όλου


1 σχόλιο:

  1. Σε ευχαριστώ Κύριε για το μήνυμα σου ας γίνει το θέλημα σου ,γενητο Αμην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή