Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Το Πνεύμα Μου θα συνεχίσει να εκχέεται πάνω στην ανθρωπότητα και κανένας άνθρωπος, όσο σκληρά κι αν προσπαθήσει να Το καταπνίξει, κανένας άνθρωπος, δε θα καταφέρει να Το συνθλίψει. Αλλοίμονο σ' εκείνους που ποδοπατούν το Πνεύμα Μου! Oι άπιστοι και οι υποκριτές θα σαρωθούν από την Πνοή Μου.

<<.....Παιδι Μου, μην αποθαρρύνεσαι ποτέ, γιατί στέκομαι μπροστά σου και με ποιον μπορείς να Με συγκρίνεις; 
Είμαι η Αρχή και το Τέλος, ο Αιώνιος, γιατί Είμαι, Ήμουν και Θα Είμαι στους αιώνες των αιώνων. 
O Λόγος Μου θα γίνει πασίγνωστος κάτω απ' αυτόν το θόλο. 
Εκείνοι που κλωτσούν το Λόγο Μου θα βρεθούν να κλωτσούν σ' ένα καρφί. 
Σε κάθε γωνιά του κόσμου, θα ξεσηκωθούν ακόμη περισσότεροι διώκτες. 
Σαν πελώριοι όγκοι από γρανίτη, θα σχηματίσουν ένα φράγμα για να φράξουν το Δρόμο Μου προς όλη την ανθρωπότητα. 
Από την αρχή τους ήξερα άκαρδους, γεμάτους έπαρση και προδοσία, μια καταστροφική έρημο. 
Τα στρατεύματά τους θα ξεσηκωθούν αλλά εις μάτην. 
Με ένα μόνο φύσημα της Πνοής Μου θα τους συντρίψω, σκορπίζοντάς τους. 
Είμαι ο Κύριος, ο Άγιός σας, και είναι γνωστό ότι έχω συντρίψει βασιλείς και βασίλεια για να γίνει γνωστός ο Λόγος Μου. 
Με τη Δύναμή Μου, ανέτρεψα θρόνους και ντρόπιασα αυτούς που ονομάζουν τους εαυτούς τους "αυθεντία". 
Έτσι θα γίνει και αυτή τη φορά. Θα τους απογυμνώσω μπροστά στα μάτια όλων. Αρκετά ανέβαλα την οργή Μου.
Σήμερα, Εγώ, ο Κύριος, τους ζητώ σοβαρά να κατέβουν από τους θρόνους τους και να μετανοήσουν! 
Το Πνεύμα Μου θα συνεχίσει να εκχέεται πάνω στην ανθρωπότητα και κανένας άνθρωπος, όσο σκληρά κι αν προσπαθήσει να Το καταπνίξει, κανένας άνθρωπος, δε θα καταφέρει να Το συνθλίψει. 
Αλλοίμονο σ' εκείνους που ποδοπατούν το Πνεύμα Μου! 
Oι άπιστοι και οι υποκριτές θα σαρωθούν από την Πνοή Μου. 
Αν ήξεραν μόνο, πόσο συγκρατώ τη Δικαιοσύνη Μου να μην πέσει επάνω τους, δε θα έπαυαν ποτέ να προσεύχονται και να μετανοούν. 
Αν ήξεραν μόνο τι προσφέρω και Ποιος είναι Αυτός που λέει σε όλους τους: "Eνωθείτε! Ενωθείτε! 
Γίνετε ένα τώρα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα!"
 Αλλά δε θ' ακούσουν, γιατί δεν έχουν καταλάβει. Τους έχω προειδοποιήσει αλλά ούτε άκουσαν, ούτε πίστεψαν. 
Σας διαβεβαιώνω ότι η ώρα πλησιάζει, είναι τόσο κοντινή, η ώρα της μισθαποδοσίας είναι εδώ.
Κανείς τώρα δεν μπορεί να πει ότι δε σας προειδοποίησα γι' αυτή την Ώρα. 
Ακόμη κι οι νεκροί σάλεψαν στο άκουσμα της Κραυγής Μου... ακόμη κι αυτοί...
Εγώ, ο Κύριος, ανασταίνω τους νεκρούς ανάμεσά σας. 
Ναι! 
Θ' αναστήσω καθένα από αυτά τα πτώματα, εφόσον η Κραυγή Μου ακούστηκε από αυτούς. 
Θα μετατρέψω αυτά τα πτώματα σε ζωντανές κολώνες Φωτός. 
Mερικούς θα τους στήσω ως στιβαρούς στύλους της Εκκλησίας Μου και στον καθένα τους θα βάλω στο δεξί του χέρι την Περγαμηνή Μου και στο αριστερό το Λυχνάρι Μου, να είναι οδηγός τους. 
Θα τους δώσω μια γλώσσα και θα τους βάλω να κηρύξουν ενώπιόν σας. 
Η ακεραιότητά τους θα γίνει ορατή απ' όλα τα έθνη και θα διακηρύξουν την Αλήθεια στα πέρατα της γης. 
Και σας υπόσχομαι, όπως η γη κάνει τα νέα βλαστάρια να μεγαλώνουν και όπως ένας κήπος κάνει τους σπόρους να ξεφυτρώνουν, έτσι κι Εγώ, ο Κύριος, θ' αναγεννήσω αυτά τα πτώματα και από το Ίδιο Μου το Στόμα θα τους απονείμω το Νέο Μου Όνομα. 
Έλα, παιδί Μου, μείνε μαζί Μου μέσα στην αγκαλιά του Πατέρα σου. 
Υπόγραψε το Όνομά Μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου