Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ψυχη, κοίτα Με στα Μάτια, μην κοιτάς ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, κοίταζε Εμένα, τον Κύριό σου.

<<........Ψυχη, κοίτα Με στα Μάτια, μην κοιτάς ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, κοίταζε Εμένα, τον Κύριό σου. 
Είμαι η Oδός, η Αλήθεια και η Αιώνια Ζωή. 
Να θυμάσαι με πόση αγάπη σού δίδαξα το Λόγο Μου και πως όλα όσα γνωρίζεις τα γνωρίζεις από Εμένα. 
Όλη η Βασιλεία Μου είναι γεμάτη από θαύματα. 
Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα. 
Αγάπα Με... Nα Μου φέρεσαι σαν σε Βασιλιά, προσφέροντάς Μου κάθε σταγόνα αγάπης που έχεις. 
Σε δημιούργησα για να Με αγαπάς, όλη η αγάπη που έχεις ας είναι μόνο για Μένα.
Γνωρίζω πόσο αδύναμη και άθλια είσαι χωρίς Εμένα, αλλά γνωρίζω επίσης ότι έχω στα Χέρια Μου ένα παιδί και ένα τίποτα, όπου το Πνεύμα Μου μπορεί, σ' αυτόν το χώρο που Μου δίνεις, ν' αναπνεύσει ελεύθερα. 
Επίτρεψε στο Πνεύμα Μου να σε πλάσει και να σε διαμορφώσει, όλα όσα μαθαίνεις προέρχονται από τη Σοφία και Εγώ είμαι η Σοφία. 

 Αν δεν ξαναγίνετε σαν τα παιδιά, δεν θα μπορέσετε να εισέλθετε στη Βασιλεία Μου.

Παιδί Μου, θα έρθει η ώρα που κάθε όραμα θ' αναγνωριστεί ως γνήσιο. 

Έχω πει ότι δεν θα υπάρξει όραμα κενό, ούτε απατηλή προφητεία μέσα στην Εκκλησία Μου. 

Ό,τι είπα, σύντομα θα επαληθευθεί, αφού ό,τι δηλώνω, θα το εκπληρώσω κατά τη διάρκεια της ζωής σου.

Έχε Μου εμπιστοσύνη! 

 Πρέπει να τρως το Σώμα Μου. 

 Θέλω να πίνεις και το Αίμα Μου.

Ψυχη, θέλεις να μάθεις γιατί αμφιβάλλεις μερικές φορές; 

Είναι γιατί ζεις εσύ, σαν το ρόδο Μου, μέσα σε μια έρημο. 

Ένα ρόδο δεν επιβιώνει ποτέ σε μια έρημο, αν δεν του δοθεί υπερβολική προσοχή και φροντίδα. 

Όλο το περιβάλλον του το επηρεάζει. 

Είμαι ο Φύλακάς σου, που δεν απομακρύνει τα Μάτια Του από πάνω σου, από φόβο μήπως σε κάψουν οι καυτοί άνεμοι.

 Σε προσέχω συνεχώς, σε παρακολουθώ από κοντά. 

Καταδιώκω τους εχθρούς σου, για να μη σε ποδοπατήσουν. 

Φροντίζω να μη σου λείψει τίποτα. 

Σε κλαδεύω όταν πρέπει και λιπαίνω το έδαφός σου. 

Ψυχή, θέλω μόνο να σου υπενθυμίσω να μην απελπίζεσαι, γιατί Εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Φύλακάς σου και δεν θα σ' εγκαταλείψω ποτέ σ' αυτή την έρημο. 

Έχε Μου, λοιπόν, εμπιστοσύνη και μην αφήσεις αυτή την έρημο να σε τρομάξει. 

Έχε την Ειρήνη Μου, θα σε βοηθήσω ν' αυξήσεις την πίστη σου σε Μένα, αφού το θέλεις. 

Θρέψου από Μένα......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου