Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΨΥΧΗ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ. Φωνάζω μέσα σ' αυτή την ερημιά. Όλους αυτούς που θα Με ακούσουν, θα τους ανυψώσω και οι αμαρτίες τους θα ξεπλυθούν και θα ξεχαστούν σαν τρεχούμενα νερά. Αλλοίμονο σ' αυτούς που θα κλείσουν τ' αυτιά τους!

<<......Ψυχη, ακουσε τη Φωνή Μου. 
Φωνάζω μέσα σ' αυτή την ερημιά. 
Όλους αυτούς που θα Με ακούσουν, θα τους ανυψώσω και οι αμαρτίες τους θα ξεπλυθούν και θα ξεχαστούν σαν τρεχούμενα νερά. 
Αλλοίμονο σ' αυτούς που θα κλείσουν τ' αυτιά τους! 
Και δυστυχώς! 
Θα υπάρξουν πολλοί ανάμεσά σας που πλανήθηκαν αλλά δεν θα ακούσουν Εμένα, που είμαι η Oδός. 
Μ' έχετε εγκαταλείψει, είναι καιρός τώρα που περιπλανιέστε στην Πλάνη, εισπνέοντας μόνο τον καπνό του Σατανά και το Όνομά Μου δεν έχει καμμιά σημασία για σας τώρα. Είστε σαν σκιές πάνω στη γη, ωστόσο μέσα στην κακία σας έχετε αντιστρέψει την Αλήθεια, με τη βοήθεια του Σατανά. 
Μ' επισκιάσατε με την πρόοδο.
Σας έδωσα τόσες προειδοποιήσεις! 
Σας προείπα για αυτές τις μέρες, σας έδωσα από το Άπειρο Έλεός Μου σημάδια, αλλά παρ' όλ' αυτά προτιμήσατε να κλείσετε τα μάτια σας στο Έλεός Μου. 
Oδηγοί! 
Εσείς που γνωρίζετε το Λόγο Μου και Με υπηρετείτε, που αναγνωρίζετε τα Τέλη των Καιρών, αναγνωρίζοντας ότι είναι κοντά, όμως παραμένετε θεατές μπροστά στις Χάρες με τις οποίες σας κατακλύζω, από καθαρή δειλία, προτιμώντας την τιμή των ανθρώπων από την τιμή του Θεού, ζητήστε να καταλάβετε και ρίξτε ακόμη μια ματιά στα κρυμμένα Mυστήρια των παροιμιών Μου. 
Σας ζητώ σοβαρά να ικετεύσετε το Άγιο Πνεύμα της Σύνεσης να έρθει σε σας για μια βαθύτερη αντίληψη της Γνώσης.
Oι μέρες είναι μετρημένες, το ίδιο και οι ψυχές σας. 
Να είστε έτοιμοι. 
Αφαιρέστε αυτό το πέπλο, που έβαλε ο αντίπαλός Μου πάνω στα μάτια σας, γιατί όσο παραμένει η ματαιοδοξία σας, τόσο θα παραμένει και η ενοχή σας. 
Ταπεινωθείτε και δεχθείτε τους Δρόμους Μου, ανταποκριθείτε στη Φωνή μου που αντηχεί γεμάτη αγωνία μέσα σ' αυτή την ερημιά.
Έλα, παιδί Μου, στηρίξου σε Μένα. 
Μαζί... μαζί, θα μοιραστούμε την αγωνία Μου.
Παιδί Μου, φώναξε δυνατά στα έθνη. 
Φώναξε! για ν' ακούσουν όλοι. 
"Eδώ είναι ο Θεός σας! 
O Θεός μας είναι μαζί μας. 
Δεν μας εγκατέλειψε ποτέ, ήρθε σαν Ποιμένας να θρέψει το ποίμνιό Του και να συγκεντρώσει τα πρόβατά Του στην Αγκαλιά Του, γιατί η Βασιλεία Του πλησιάζει..." 
Το μικρό Μου ποίμνιο θα το θρέψω και θα τους συγκεντρώσω όλους με πολλή αγάπη στην Αγκαλιά Μου.
Κανείς δεν χρειάζεται να Με συμβουλέψει. 
Δεν χρειάζομαι κανένα από αυτούς τους συμβούλους, γιατί η σοφία τους είναι ντροπή για Μένα. 
Δεν ξέρω με τι μέτρο να σας μετρήσω και δεν ξέρω πώς να σας θρέψω; 
Δυστυχώς! 
Μόνο ένα υπόλοιπο από σας έχει μείνει για να καλωσορίσει το Πνεύμα Μου. 
Άραγε έχουν καταλάβει, πως Με πρόδωσαν με το ανταγωνιστικό τους πνεύμα; 
Kαι ότι, προδίδοντάς Με, απέτυχαν να δουν την Αλήθεια; 
Λέει ποτέ ο πηλός σ' αυτόν που τον πλάθει: "Τι φτιάχνεις;" 
Δεχθείτε ταπεινά ό,τι σας δίνει το Πνεύμα, αποδεχόμενοι τα Έργα Μου και τα Μυστήριά Του. 
Εγώ θέλησα ν' αυξήσω τα Σημεία Μου στις μέρες σας, γι' αυτό δεχθείτε με χαρά ό,τι σας δίνει το Πνεύμα, χαρείτε και δεχθείτε Με, να είστε ευχαριστημένοι αντί να Μου γυρίζετε την πλάτη, αντικρύστε Με και αναγνωρίστε Με! 
Μην καταπνίγετε το Πνεύμα Μου, αντίθετα καλωσορίστε Με! 
Αλλοίμονο σε σας, οδηγοί τυφλοί, φουσκωμένοι από ματαιοδοξία! 
Έχετε μετατρέψει σε έρημο την Αγία Μου Εκκλησία! 
Αναζητήστε την Αλήθεια, εξετάζοντας τους εαυτούς σας για να βεβαιωθείτε ότι εσείς βρίσκεστε στην Αληθινή Πίστη!
Θυσιαστήριο! 
Εγώ, ο Κύριος, θα διατηρήσω τη φλόγα σου ζωηρή έως το τέλος. 
Τα Έργα Μου δεν έχουν ακόμη τελειώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου