Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Όπως είχα προειδοποιήσει τους γραμματείς και τους Φαρισαίους, προειδοποιώ σήμερα αυτούς που καταδιώκουν τους αγγελιαφόρους Μου και καταδικάζουν το Λόγο Μου. Προειδοποιώ αυτούς που περιγελούν το Πνεύμα, τους λέω γι' άλλη μια φορά: "Η ίδια σας η μαρτυρία καταθέτει εναντίον σας.

<<....... Είμαι ένας Θεός Αγάπης, θυμάσαι πώς σου έμαθα ότι η Αγάπη είναι η Ρίζα; 
Σου έδωσα το παράδειγμα ενός καλού δένδρου που φέρει καλούς καρπούς. 
Αυτό το δένδρο είναι το Τέλειο Δένδρο, γιατί η ρίζα του είναι η Αγάπη, τα κλαδιά του είναι όλα αρετές και είναι όλες καλές. 
Χωρίς τη ρίζα της Αγάπης αυτό το Δένδρο δεν θα έχει αρετές, και επομένως κανένα καρπό. 
Όταν βλέπεις ένα δένδρο που είναι άκαρπο ή που οι καρποί του είναι σάπιοι, να ξέρεις, παιδί Μου, ότι η ρίζα του αποτελείται από τα χειρότερα κακά που υπάρχουν.
Σε διαβεβαιώνω ότι η Ρίζα όλων των αρετών ονομάζεται ΑΓΑΠΗ. 
Εγώ είμαι η Αγάπη, Εγώ είμαι η Ρίζα που σε τρέφει, ομορφαίνοντάς σε. 
Έλα και ζήσε μέσα Μου και θα ζήσεις αιώνια.
Παιδι Μου, θέλω να υπενθυμίσω στους δασκάλους Μου την Aτελείωτη Αγάπη Μου, θέλω να τους υπενθυμίσω ότι είμαι ήπιος και πράος, γεμάτος στοργή. 
Διδάσκω με αγάπη, σε δίδαξα με αγάπη, σε ανύψωσα με αγάπη, πραότητα και υπομονή. Δίδαξα τους μαθητές Μου ν' ακολουθήσουν τους Τρόπους διδασκαλίας Μου και να διαδώσουν αυτή τη μέθοδο διδασκαλίας. 
Τους δίδαξα να κατευθύνουν σε Μένα τα πρόβατά Μου με πραότητα και αγάπη.
Πώς συμβαίνει σήμερα να έχουν ξεχαστεί οι Τρόποι διδασκαλίας Μου; 
Πώς συμβαίνει ο Oίκος Μου να έχει την εικόνα ξηρασίας και ακαμψίας, χάνοντας οτιδήποτε ήταν θείο; 
O Oίκος Μου είναι σήμερα απογυμνωμένος, χαλαρός, με ανθρώπινους κανόνες και ανθρώπινο τρόπο σκέψης, είναι σε κατάσταση ερημώσεως! 
O Oίκος Μου διοικείται με κανόνες, όπου "ελευθερία" δεν σημαίνει τίποτα πια.
Ψυχη, είσαι ελεύθερη γιατί είσαι μαζί Μου. 
Είμαι ο Δάσκαλός σου, σε καθοδηγώ, αλλά μ' ελευθερία! 
Δεν σε πίεσα ποτέ να εργαστείς μαζί Μου, ούτε στιγμή, δεν ήρθα ποτέ να επιβάλω τα Έργα Μου πάνω σου. 
O τρόπος Μου είναι τελείως διαφορετικός απ' όλους εκείνους που έχουν την ευθύνη των άλλων. 
Εγώ, που είμαι ο Κύριος και βασιλεύω πάνω σου, σε πλησίαζα πάντα με αυτά τα λόγια: "επίτρεψέ Μου να..." 
O Oίκος Μου πρέπει ν' αλλάξει.
O Oίκος Μου πρέπει να θυμηθεί τους Tρόπους Μου. 
Είμαι η Αγάπη. 
Όπως είχα προειδοποιήσει τους γραμματείς και τους Φαρισαίους, προειδοποιώ σήμερα αυτούς που καταδιώκουν τους αγγελιαφόρους Μου και καταδικάζουν το Λόγο Μου. Προειδοποιώ αυτούς που περιγελούν το Πνεύμα, τους λέω γι' άλλη μια φορά: "Η ίδια σας η μαρτυρία καταθέτει εναντίον σας. 
Oύτ' ένας από σας δεν έχει αλλάξει. 
Τα έργα σας παραμένουν τα ίδια, ο τρόπος που σκέπτεσθε μαρτυρεί εναντίον σας. 
Oδηγοί! 
Εσείς που κηρύσσετε πνευματικά μηνύματα και ωστόσο αγνοείτε ό,τι προέρχεται από το Πνεύμα! 
Oδηγοί! 
Εσείς που τρέφετε τα πρόβατά Μου με τη Σάρκα Μου, όμως τα κρατάτε μακριά από το Αίμα Μου! 
Ξεχάσατε τις οδηγίες Μου;"
Η Γραφή λέει: "Τα βήματα εκείνων που φέρνουν τα καλά νέα είναι ένας ήχος καλοδεχούμενος" και για όσους ξαφνιάζονται για το είδος των οργάνων που επιλέγω, η Γραφή λέει: "Βρέθηκα από εκείνους που δεν Με αναζήτησαν και αποκαλύφθηκα σ' εκείνους που δεν Με συμβουλεύθηκαν".
Ανοίξτε την καρδιά σας, όχι το μυαλό σας!
Ψυχη, στηρίξου σε Μένα, το Σωτήρα σου. 
Προσευχήσου για εκείνους, που η καρδιά τους παραμένει κλειστή, προσευχήσου για εκείνους που κλείνουν τ' αυτιά τους......>>



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου