Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

H ανθρωπότητα πρέπει να καταλάβει ότι η αγάπη αφομοιώνει τις Δυνάμεις τ' Oυρανού και είναι το Κλειδί για την ελευθερία και τη ζωή.

<<......Ψυχη,αγάπα Με, μη Με φοβάσαι. 
Να Με φοβηθείς μόνο εάν επαναστατήσεις εναντίον Μου.
Κάθε σταγόνα αγάπης χρησιμοποιείται για να ελευθερώσει ψυχές από τον Άδη. 
Με τη θερμή αγάπη σου για Μένα σβήνεις τις φωτιές τους,ελευθερώνοντάς τες από την αγωνία τους. 
Τότε Εγώ, ο Κύριος, μπορώ να τις δεχθώ τελικά. 
Αγάπα Με, λοιπόν, πόθησέ Με, λάτρεψέ Με, ελευθέρωσέ τες τη μία μετά την άλλη.
H ανθρωπότητα πρέπει να καταλάβει ότι η αγάπη αφομοιώνει τις Δυνάμεις τ' Oυρανού και είναι το Κλειδί για την ελευθερία και τη ζωή. 
Να θυμάσαι ότι είμαι Πνεύμα και όλα όσα έχω τα μοιράζομαι με το πνεύμα σου. 
Ψυχη,εσύ κι Εγώ είμαστε ένα, δεμένοι σε μια ένωση Αγάπης, Εγώ ο Θεός σου, κι εσύ η μικρή Μου, Εγώ ο Πλάστης σου κι εσύ το πλάσμα Μου.
Θα υπενθυμίσω σε όσους έγιναν σκληρόκαρδοι ότι η Καρδιά Μου καθαγιάζει. 
Ας μάθουν ότι καλώ ακόμη και ανώνυμους ανθρώπους, ανθρώπους χωρίς αρετές, χωρίς καμμιά αξία. 
Μεταμορφώνω τους σκληρόκαρδους και τους σηκώνω από το μηδέν. 
Έρχομαι απροσδόκητα ανάμεσα στους νεκρούς και μπορώ να τους αναστήσω όλους. Κοίτα τον εαυτό σου, τα προσόντα σου ήταν μηδαμινά, ωστόσο, από μεγάλη ευσπλαχνία, σε ανέστησα. 
Τώρα ξέρεις τι σημαίνει: Aληθινή εν Θεώ Ζωή. 
Εγώ είμαι η Ζωή. 
Δόξασέ Με, παιδί Μου. 
Μην επαναστατήσεις ποτέ εναντίον Μου. 
Να θυμάσαι τις οδηγίες Μου. 
Η Σοφία αγαπάει τα παιδιά. 
Είμαι ο Θεός. 
Είμαι η Αγάπη. 
Όποιος λέει ότι τα μηνύματά Μου είναι επαίσχυντα, το μόνο που κάνει είναι να Με καταδικάζει και, καταδικάζοντάς Με, να καταδικάζει τον ίδιο του τον εαυτό. 
Όποιος στερείται πνευματικότητας δεν έχει την ικανότητα να κατανοήσει το Πνεύμα με το μυαλό του, ούτε να διεισδύσει στη Σοφία για να γίνει ικανός να κατανοήσει το Πνεύμα. 
Πρέπει ν' ανοίξει την καρδιά του και να επιτρέψει την είσοδο στο Πνεύμα κι έτσι να συναντήσει το δικό του πνεύμα. 
Τότε το Πνεύμα Μου θα θρέψει το πνεύμα του, και η Σοφία θα τον φωτίσει να δει τι είναι Πνεύμα, πώς εργάζεται το Πνεύμα, τι αισθάνεται το Πνεύμα. 
Είμαι ο Θεός. 
Είμαι η Πηγή της Αγάπης, που σας δημιούργησε όλους, από την Άπειρή Μου Αγάπη, για να Με αγαπάτε.
Παιδι Μου, να Μου φέρεσαι σαν σε Βασιλιά. 
Oδήγησε όλες τις ψυχές σε Μένα - εκείνους που θέλουν ν' ακούσουν θα τους σηκώσω και θα τους βάλω στην Ιερή Μου Καρδιά.......>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου