Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Μη διστάζετε, ακόμη κι αν είστε ατελείς, θα σας ανοίξω την αγκαλιά Μου. Ακόμη κι αν η αγάπη σας είναι χλιαρή, ριχθείτε στην αγκαλιά Μου, κι Εγώ, που είμαι ο Κύριος της Αγάπης, θα σας μάθω να Με αγαπάτε και θα σας δείξω πώς ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Ελάτε σε Μένα, ακόμη κι εσείς που δε Με αγαπάτε, σας έχω συγχωρήσει. Ελάτε και θα σας γιατρέψω.

<<.......O Λόγος Μου είναι Φως. O Λόγος Μου είναι Ειρήνη κι Αγάπη. 
O Λόγος Μου είναι Ενότητα κι Ελπίδα. 
Ελάτε σε Μένα και διαβάζετε το Λόγο Μου πιο συχνά. 
Αγαπημένοι, είμαι Εγώ, ο Ιησούς ο Φιλεύσπλαχνος, ο Ιησούς ο Σωτήρας σας που κατεβαίνω μεσ' απ' αυτό το αδύνατο όργανο για να χαράξω πάνω της τα Λόγια Μου. 
Από την Άπειρη Αγάπη Μου και το Έλεός Μου κατεβαίνω σ' αυτό το σκοτάδι. 
Κατεβαίνω σ' αυτή την ερημιά και την ξηρασία για να σας χαρίσω πλουσιοπάροχα το Πνεύμα Μου. 
Δημιουργία! 
Κατεβαίνω να ποτίσω αυτή τη γη την τόσο ξερή και να κάνω να αναβλύσουν ποτάμια απ' αυτό το διψασμένο χώμα. 
Κατεβαίνω για να σας ράνω με τις Ευλογίες Μου, σαν πρωινή δροσιά. 
Έρχομαι για να σκορπίσω κάθε Κακό και να ξεριζώσω κάθε ανομία, αντικαθιστώντας τα με την Ειρήνη και την Αγάπη. 
Σήμερα τα Χείλη Μου είναι ξερά από δίψα γι' αγάπη. 
Έχω ανάγκη από την αγάπη τους, διψώ γι' αγάπη... 
Πόσο ποθεί η Ιερή Μου Καρδιά να μάθετε να Με αγαπάτε! 
Πόσο επιθυμώ να φθάσετε στο αποκορύφωμα της Αγάπης και να σας ακούσω να φωνάζετε την κραυγή της αγάπης: "Αββά"! 
Τότε..., μόνο τότε θ' αρχίσουν οι Πληγές Μου να γιατρεύονται... 
Πόσο επιθυμώ οι ιερείς Μου ν' αντλήσουν από την Άπειρη Αγάπη Μου και να γεμίσουν τις καρδιές τους! 
Η Αγάπη Μου γι' αυτούς είναι Μεγάλη, τόσο μεγάλη που μόνο στον Oυρανό θα καταλάβουν την πληρότητά Της.
Η Αφοσίωση πρέπει να είναι το Λάβαρό τους, η Πιστότητα ο Πυρσός Τους, η Καθαρότητα η Στολή τους και η Αγάπη το Έμβλημά τους, ώστε οι αμνοί Μου να Με αναγνωρίσουν σε αυτούς και να δουν καθαρά την Εικόνα Μου. 
Τους ποιμένες Μου τους θέλω αγνούς, ώστε μέσα στην αγνότητά τους ο καρπός τους να είναι πλήρης. 
Χαροποιήστε την Ιερή Μου Καρδιά και υπακούστε πλήρως στις Εντολές Μου. 
Όταν αγαπάτε, ακολουθείτε τις Εντολές Μου: Αγαπάτε ο ένας τον άλλο. 
Ω, τέκνα του Φωτός Μου, ακούστε τα Λόγια Μου και βιώστε Τα, βιώστε Τα... 
Αν Με ακούσετε, θα σας προσφέρω την Ειρήνη για λάβαρό σας και η Αγάπη θα είναι το στέμμα σας. 
Θα σας ανακαινίσω, αν ανοιχθείτε ολοκληρωτικά σε Μένα. 
Εμπιστευθείτε Με, θα σας ανακαινίσω, θα σας κάνω ένα νέο έθνος, ένα έθνος αγνό. 
Βιώστε το Μήνυμά Μου, στοχασθείτε το Μήνυμά Μου. 
Ελάτε σε Μένα με αγάπη, ακολουθήστε τα ίχνη Μου που θα σας οδηγήσουν σε Μένα, στο Σπίτι Μου που είναι και δικό σας Σπίτι. 
Μη διστάζετε, ακόμη κι αν είστε ατελείς, θα σας ανοίξω την αγκαλιά Μου. 
Ακόμη κι αν η αγάπη σας είναι χλιαρή, ριχθείτε στην αγκαλιά Μου, κι Εγώ, που είμαι ο Κύριος της Αγάπης, θα σας μάθω να Με αγαπάτε και θα σας δείξω πώς ν' αγαπάτε ο ένας τον άλλο. 
Ελάτε σε Μένα, ακόμη κι εσείς που δε Με αγαπάτε, σας έχω συγχωρήσει. 
Ελάτε και θα σας γιατρέψω. 
Ευλογημένοι όλοι εσείς που πιστεύετε χωρίς να έχετε δει. 
Ευλογημένες οι μικρές Μου ψυχές, γι' αυτές έχω μια ιδιαίτερη αγάπη. 
Μείνετε μικροί και απλοί, μην προσπαθήσετε ποτέ να είστε κάτι, μείνετε μικροί για να μπορέσετε να εισχωρήσετε στα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς. 
Να είστε σαν παιδιά με μια πίστη παιδική, γιατί αυτό ακριβώς αρέσει στον Πατέρα Μου. 
Μη σταματάτε ποτέ να προσεύχεσθε. 
Ευχαριστήστε Με, προσευχόμενοι με την καρδιά σας.
Επιθυμώ να προσευχηθείτε για την Ενότητα του Σώματός Μου. 
Επιθυμώ να προσευχηθείτε για τον Πάπα και τον Πατριάρχη. 
Επιθυμώ να προσευχηθείτε για όλους τους ιερείς. 
Προσευχηθείτε για τα πρόβατα που δεν είναι υπό την καθοδήγηση του Πέτρου, να επιστρέψουν στον Πέτρο και να συμφιλιωθούν. 
Προσευχηθείτε να υπάρξει ένα Ποίμνιο και ένας Ποιμένας. 
Προσευχηθείτε για την Ειρήνη, την Ενότητα και μια μεγαλύτερη αγάπη ανάμεσά σας. 
Προσευχηθείτε να μπορέσετε να Με υμνήσετε όλοι γύρω από Μία Τράπεζα. 
Ενωθείτε, αγαπημένοι Μου, και γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας Μου κι Εγώ είμαστε Ένα. 
Σας ευλογώ όλους από τα μύχια της Καρδιάς Μου......>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου