Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ω, καταλάβετε επιτέλους ότι αυτές οι καταστροφές και οι συμφορές επισύρονται επάνω σας από τις κακές σας πράξεις, από την αποστασία σας και από την ανταρσία σας εναντίον Μου.

<<...... Παιδι Μου προσευχήσου για την ανανέωση της Εκκλησίας Μου. 
Προσευχήσου για εκείνες τις ψυχές που αντιτίθενται στον Πέτρο. 
Προσευχήσου για εκείνους που προσπαθούν να αναγκάσουν τον Πέτρο να σωπάσει. 
Oι μέρες τώρα είναι μετρημένες και η Ψυχή Μου κατακλύζεται από θλίψη, η Ιερή Μου Καρδιά ποτίζεται με πίκρα, η Ψυχή Μου επιθυμεί διακαώς να αντιληφθούν την πλάνη τους. 
Όσοι αντιτίθενται στον Πέτρο αντιτίθενται στην Εκκλησία Μου, αντιτίθενται στο Νόμο Μου. 
Αντιτίθενται σε Μένα, τον Κύριο και Θεό τους. 
Καταδικάζουν τον Πέτρο-των-Αμνών-Μου και έτσι καταδικάζουν το Νόμο Μου. Τυφλωμένοι από την ίδια τους τη Ματαιοδοξία δεν βλέπουν πλέον καθαρά ότι με το να καταδικάζουν τον Πέτρο, δεν ακολουθούν το Νόμο αλλά αντ' αυτού γίνονται κριτές του δικού Μου Νόμου! 
Ω, ακούστε τι λέει το Πνεύμα στην Εκκλησία!
Ω Δημιουργία! 
Δεν έχει μείνει καθόλου σοφία μέσα σας; 
Δημιουργία! 
Δεν εκτιμάτε την απύθμενη αγάπη που έχω για σας και όμως ανταποκρίνομαι σε όλους όσους με επικαλούνται. 
Είμαι μαζί σας σε κάθε σας δοκιμασία, είμαι το καταφύγιό σας. 
Σήμερα Εγώ, ο Κύριος, θα προσθέσω άλλη μία εντολή. 
Γράψε: "Λυγίστε! Λυγίστε για να μπορέσετε να συμφιλιωθείτε και ενωθείτε. Ταπεινωθείτε για να ενωθείτε". 
Λουλούδι, αυτή η Αγάπη, που έχω για όλη την ανθρωπότητα δεν έγινε ποτέ κατά το σωστό τρόπο αντιληπτή. 
Υποφέρω! 
Υποφέρω βαθιά, πολυαγαπημένη ψυχή, ανάπαυσέ Με, ανάπαυσέ Με, αγαπώντας Με.
Ειρήνη σε σένα, παιδί Μου. 
Η Εκκλησία Μου θ' αναγεννηθεί, αλλά πριν απ' αυτή την αναγέννηση, θα υποφέρει ακόμη περισσότερο
Βρίσκεται στην αρχή των Δοκιμασιών της. 
Προσέχετε! 
Γιατί μόλις ξεχειλίσει η Δικαιοσύνη Μου, θα χυθεί επάνω σας, Δημιουργία, φανερώνοντας το ανάθεμα που προφητεύθηκε από παλιά. 
Θα βυθισθείτε στο σκοτάδι. 
Θα έρθω σε σας σαν κλέφτης, απρόσμενος. 
Σας έχω δώσει προειδοποιήσεις, σας έχω δώσει σημάδια για να μείνετε άγρυπνοι, αλλά τ' απορρίπτετε. 
Είστε απρόθυμοι ν' αναγνωρίσετε τα Τέλη των Καιρών όσο κι αν προσπαθώ να σας προειδοποιήσω. 
Η δυσπιστία σας απέναντί Μου είναι πλήρης. 
Η προειδοποίησή Μου θα είναι σαν μία Κάθαρση για να σας μεταστρέψει, κι αυτό θα γίνει από μεγάλη ευσπλαχνία.
Αλλοίμονο σε σένα, Δημιουργία! 
Αλλοίμονο σε σας, δύσπιστοι, που θα εντείνετε τη δυσπιστία σας και θα στραφείτε ακόμη περισσότερο εναντίον Μου. 
Το πνεύμα σας, τυλιγμένο από το σκοτάδι, θα παρασυρθεί, σαν από ρεύμα, από το ίδιο το Σκοτάδι 
Δημιουργία! 
Πόσο σε λυπάμαι! 
Πόσο υποφέρω να σε βλέπω να χάνεσαι για πάντα! 
Παιδιά Μου, που μέσα σας εμφύσησα πνοή, δίνοντάς σας ζωή και σας καθαγίασα προτού γεννηθείτε, γυρίστε σε Μένα! 
Η Καρδιά Μου σχίζεται όταν βλέπω πόσοι πολλοί θα παρασυρθούν απ' αυτό το ρεύμα στο απόλυτο σκοτάδι και στην αιώνια καταδίκη! 
Δημιουργία, αν και οι αμαρτίες σας είναι κατακόκκινες, είμαι τόσο πολύ πρόθυμος να σας συγχωρήσω.
Ελάτε, ελάτε σε Μένα, επιστρέψτε σε Μένα, τον Πατέρα σας. 
Θα σας καλωσορίσω και θα σας φερθώ χίλιες φορές πιο στοργικά απ' ό,τι ο "Πατέρας του άσωτου υιού". 
Επιστρέψτε σε Μένα προτού ξεχειλίσει το Ποτήρι Μου. 
Επιστρέψτε προτού ξεσπάσει επάνω σας η Δικαιοσύνη Μου, προκαλώντας σας άπειρες φλύκταινες και κατακαίοντας εσάς καθώς και κάθε άλλο ζωντανό πλάσμα γύρω σας. 
Θα θέλετε ν' αναπνεύσετε, αλλά δεν θα εισπνέετε παρά έναν άνεμο καυτό που θα σας καίει τα σωθικά και θα σας αφήσει σαν πύρινη δάδα! 
Δημιουργία, κατάλαβε πόσο κοντινή είναι αυτή η Ώρα, γιατί σήμερα βλέπετε ακόμη τα δένδρα ν' ανθίζουν, αύριο όμως δεν θα έχει απομείνει κανένα. 
Θα σκεπασθείτε από τον καπνό του Σατανά - ένα θανάσιμο πέπλο. 
Ω, καταλάβετε επιτέλους ότι αυτές οι καταστροφές και οι συμφορές επισύρονται επάνω σας από τις κακές σας πράξεις, από την αποστασία σας και από την ανταρσία σας εναντίον Μου. 
Μετανοήστε τώρα, που είναι ακόμη καιρός, μεταστραφείτε τώρα! 
Είμαι έτοιμος να σας συγχωρήσω. 
Ψυχη, επίτρεψέ Μου να σε χρησιμοποιήσω.
Ευχαρίστησέ Με. 
Υπάκουσε σε Μένα τον Κύριό σου. 
Δεν θα σε εγκαταλείψω ποτέ. 
Η Ιερή Μου Καρδιά σού δίνει την Ειρήνη μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου