Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ, λέγω τούτο: όποιος δηλώνεται ανοιχτά υπέρ Εμού, μπροστά στους ανθρώπους, Εγώ θα τον φανερώσω μπροστά στους αγγέλους Μου. Αλλά όποιος Με αποκηρύξει μπροστά στους ανθρώπους, κι Εγώ τότε θα τον αποκηρύξω μπροστά στους αγγέλους Μου.

<<......Δοξασμένος ο Θεός που σ' ελευθέρωσε από το κακό.
Όλοι αυτοί που αμφιβάλλουν και σε κατηγορούν με κάθε είδους συκοφαντία, ας θυμηθούν τα λόγια Μου στις Γραφές: "ένα καλό δένδρο παράγει καλούς καρπούς". Ειρήνη, Παιδι Μου.

Να χαίρεσαι όταν ο κόσμος σε κακομεταχειρίζεται και σε καταδιώκει, γιατί η ανταμοιβή σου θα είναι μεγάλη στον Oυρανό. 
Ψυχη, εκείνοι που ισχυρίζονται, ότι αυτά τα Έργα δεν είναι από Εμένα, τον Κύριο, αλλά έχουν σχέση με τον πνευματισμό ή τον αποκρυφισμό, τους θέτω αυτή την ερώτηση: Mπορεί ο Σατανάς να πολεμήσει τον εαυτό του; 
Εάν ο Σατανάς διώχνει το Σατανά, πολεμάει τον εαυτό του. 
Πώς θα σταθεί τότε η κυριαρχία του; 
Η Χάρη Μου είναι πάνω σου, παιδί Μου, όμως δεν έχουν καταλάβει. 
Από καταβολής κόσμου έστελνα πάντοτε προφήτες, αλλά πολλοί σφαγιάστηκαν και καταδιώχτηκαν. 
Oι άνθρωποι δεν έχουν αλλάξει. 
Εγώ, ο Κύριος, λέγω τούτο: όποιος δηλώνεται ανοιχτά υπέρ Εμού, μπροστά στους ανθρώπους, Εγώ θα τον φανερώσω μπροστά στους αγγέλους Μου. 
Αλλά όποιος Με αποκηρύξει μπροστά στους ανθρώπους, κι Εγώ τότε θα τον αποκηρύξω μπροστά στους αγγέλους Μου. 
Όποιος δεν είναι μαζί Μου, είναι εναντίον Μου κι αυτός που δε συλλέγει ψυχές μαζί Μου, σκορπίζει. 
Δηλώνω σε όλες τις γενεές ότι τα Έργα Μου ποτέ δε θα τελειώσουν. 
Το Πνεύμα Μου είναι πράγματι ανάμεσά σας. 
Σας αγαπώ όλους με μιαν αγάπη αιώνια και, εξαιτίας αυτής της αγάπης, η Ιερή Μου Καρδιά δε θέλει να σας δει να πέφτετε. 
Αναγνωρίστε τα Έργα Μου! 
Διακρίνετε τα πνεύματα! 
Η Γραφή λέγει: "αυτός που προφητεύει απευθύνεται στους ανθρώπους με λόγους οικοδομητικούς, προτρεπτικούς, παρηγορητικούς".
H Iερή Μου Καρδιά, η τόσο παρεξηγημένη, είναι μια Άβυσσος Αγάπης και Ευσπλαχνίας. Η εποχή σας είναι νεκρή, όμως Εγώ, που είμαι η Ανάσταση, θα την ξαναζωντανέψω. Προσευχήσου γι' αυτούς τους ιερείς που έχουν αυτιά αλλ' αρνούνται ν' ακούσουν. 
Η Αγάπη Μου γι' αυτούς είναι Μεγάλη αλλά το ίδιο είναι και τα παθήματα και οι θλίψεις που Μου προκαλούν... 
Λουλούδι, θα σου υπενθυμίσω πώς να κάνεις περισυλλογή και πώς να Με ακούς. 
Εγώ, που είμαι ο Λόγος, θα σ' εμπνεύσω και θα σε διδάξω με τη Σοφία. 
Άνοιξε, άνοιξε και άφησε το Πνεύμα Μου να σε γεμίσει. 
Ναι, κάνε περισυλλογή, πώς αλλιώς θα μπορέσεις να έρθεις σε επαφή μαζί Μου; 
Ύψωσε την ψυχή σου σε Εμένα μέσα στη σιωπή, με πίστη. 
Πρόσφερε σ' Εμένα, τον Πατέρα σου, τη θέλησή σου κι Εγώ, που γνωρίζω τις ανάγκες σου, θα σε καθοδηγήσω και θα σε θρέψω. 
Ευχαρίστησέ Με, μιλώντας μαζί Μου. 
Προσευχήσου σε Μένα. 
Προσευχήσου, προσευχήσου, το μόνο που ζητώ είναι προσευχές.
Είμαι ευχαριστημένος όταν είμαι μαζί σου, γιατί υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από το να βρίσκεσαι σε συνεχή σύνδεσμο με Μένα, το Θεό σου; 
Είμαι η Αποκάλυψη που μιλά, που προσφέρει, που διδάσκει, που αποκαλύπτει, που ανασταίνει και που τρέφει τους άπιστους. 
Eίμαι ο Θεός, ο Ζωντανός Θεός, ο Δημιουργός σου. 
Είμαι η Αγάπη, είμαι ο Πατέρας σου που σου μιλά τώρα, είμαι η Παναγία Τριάδα. 
Αφοσιώσου σε Μένα.
Αν και είσαι απολύτως ένα τίποτα, σε κυνήγησα, όπως ο αγαπημένος κυνηγά την κοπέλα του. 
Δε Με ενδιαφέρει για ό,τι δεν είσαι, είμαι Αυτάρκης, αλλά χαίρομαι να σ' έχω μέσα στο Φως Μου, χαίρομαι να σ' έχω στην Αυλή Μου, χαίρομαι να σε τρέφω και να σε κάνω να προκόβεις. 
Παιδί Μου, καταλαβαίνεις; 
Oι αββάδες είναι πάντα οικείοι με τα παιδιά τους. 
Ψυχη,να είσαι πάντα οικεία μαζί Μου, ωστόσο ποτέ μην ξεχνάς την Αγιότητά Μου. 
Σε αγαπώ και θέλω να Με αγαπάς με αγιότητα. 
Ψυχη,να σέβεσαι το Νόμο Μου, σεβόμενη Αυτόν, σέβεσαι Εμένα, αγάπα το Νόμο Μου, αγαπώντας Τον, αγαπάς Εμένα. 
Ακολούθησε το Νόμο Μου, ακολουθώντας Τον, ακολουθείς Εμένα. 
O Νόμος Μου θα σε οδηγήσει σ' Εμένα, στο Σπίτι Μου που είναι και δικό σου σπίτι. 
Έχε πίστη σε Μένα, η Δύναμή Μου είναι μεγάλη.....>>







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου