Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Θάρρος, αγαπημένοι. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να ζείτε στην ερημιά, όμως το Τέλος αυτών των Καιρών είναι κοντά σας. Σύντομα θα έρθω να σας εξαγνίσω. Εγώ, ο Κύριος, σας διαβεβαιώνω ότι θα σας αιφνιδιάσω, ρίχνοντας πάνω σας το Φως Μου.

<<......Μην αμφιβάλλεις ποτέ ότι είμαι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός. 
Σε φώναξα από το Σταυρό Μου, σε φώναξα μέσα στην αγωνία Μου, για να σου δείξω σε ποια κατάσταση βρίσκομαι σήμερα Εγώ, που είμαι η Κεφαλή της Εκκλησίας Μου. 
Η Εικόνα του Εαυτού Μου, νεκρού στην αγκαλιά της Μητέρας Μου  είναι ένας συμβολικός τρόπος για να δείξω σε όλους σας, πόσο η αποστασία σας πρόδωσε την Εκκλησία Μου. 
Σε οδήγησα να δεις την αληθινή εικόνα της σημερινής Εκκλησίας. 
Είδες τη θλίψη της Μητέρας Μου και είδες μέσα στην αγκαλιά Της το νεκρό Μου σώμα προδομένο, μωλωπισμένο, μαστιγωμένο, κατατρυπημένο και σταυρωμένο. 
Σ' αυτή ακριβώς την κατάσταση βρίσκεται η Εκκλησία Μου σήμερα. 
Η Μητέρα Μου θρηνεί πάνω Της με δάκρυα αίματος, όπως θρήνησε πάνω στο Σώμα Μου, στο Γολγοθά. 
Όμως, πολύ σύντομα θ' ανακαινισθεί, θα μεταμορφωθεί και θ' αναστηθεί, όπως Εγώ ο Κύριος Αναστήθηκα. 
Δεν θα βρίσκεται πλέον σ' αυτή την αξιοθρήνητη κατάσταση. 
Oι εχθροί Μου κατέστρεψαν το Ναό Μου, αλλά με τη Δύναμή Μου που κατεβαίνει από τον Oυρανό και με τη Χάρη Μου, Εγώ, ο Κύριος, ξανάχτισα το Ναό Μου σε τρεις μέρες μόνο. 
Σου υπόσχομαι ότι η Εκκλησία Μου θ' αναβιώσει. 
Θα Την ανακαινίσω και θα Τη μεταμορφώσω, όπως μεταμορφώθηκα. 
Θα ξαναχτίσω το Ναό Μου και η Δικαιοσύνη θα είναι η ζώνη της μέσης Της, η Πίστη, η ζώνη των πλευρών Της  και η Αγνότητα θα είναι ο Πυρσός Της, για να οδηγήσει όλους αυτούς, που βεβήλωσαν το Όνομά Μου, στο Φως της και να τους εξαγνίσει. 
Γιατί Εγώ, ο Κύριος των Κυρίων, ο Αμνός, θα ζω μέσα Της και θα γίνει δεκτή από τους δικούς Της, όπως έγινα δεκτός από τους δικούς Μου μετά την Ανάστασή Μου. 
Τότε, όπως μια μητέρα που παρηγορεί τα παιδιά της, έτσι κι Εγώ θα σας παρηγορήσω ακόμη περισσότερο. 
Θα τυλίξω γύρω σας τα Χέρια Μου με τόση αγάπη. 
Αχ, αγαπημένα παιδιά, σας ετοιμάζω για να ζήσετε ένα Νέο Oυρανό και μια Νέα Γη, μια Γη γεμάτη καρπούς που βγαίνουν από το Δένδρο της Ζωής. 
Oι καρποί Του θα φέρουν τα ονόματα της Ειρήνης, της Αγιότητας και της Αγάπης, αφού η Ρίζα Του  είναι η Αγάπη.
Τότε, πλήρεις Πνεύματος Αγίου, θ' ατενίσετε Εμένα, το Θεό σας, όπως στην πρώτη Πεντηκοστή. 
Το Πνεύμα Μου θα σας γεμίσει με Αγάπη... 
Τον Κήπο Μου θα τον ομορφύνω, θα ποτίσω τα παρτέρια Μου, η Δρόσος της Δικαιοσύνης Μου θα κατέβει επάνω σας και το Φως Μου θα δυναμώσει τους μίσχους σας, κάνοντας να λάμψει η διδασκαλία Μου. 
Θάρρος, αγαπημένοι. 
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να ζείτε στην ερημιά, όμως το Τέλος αυτών των Καιρών είναι κοντά σας.
Σύντομα θα έρθω να σας εξαγνίσω. 
Εγώ, ο Κύριος, σας διαβεβαιώνω ότι θα σας αιφνιδιάσω, ρίχνοντας πάνω σας το Φως Μου. 
Oι Oυρανοί Μου θα κάνουν τη γη να σαλέψει και όλοι αυτοί που Με αγαπούν θα Με δοξάσουν, κλίνοντας το γόνατο. 
Και πολλοί θα Με θυμηθούν και θα επιστρέψουν σε Μένα - αυτό θα γίνει γνωστό ως η Μεγάλη Μεταστροφή της Εκκλησίας. 
Αλλά, προς μεγάλη Μου θλίψη, θα υπάρξουν αυτές οι πείσμονες ψυχές που βλασφήμησαν το Άγιο Όνομά Μου και μάχονται με το μέρος του αντιπάλου Μου. 
Aυτές οι ψυχές θα Με απορρίψουν ακόμη περισσότερο. 
Όταν γίνει αυτό, ο Σατανάς θα τις σαρώσει και θα τις παρασύρει μαζί του στο Αιώνιο Πυρ.
Παιδι Μου, νιώσε την Ιερή Μου Καρδιά... 
Υποφέρω πέρ' από ανθρώπινα λόγια που πρέπει να σας τα πω αυτά, γιατί είμαι ένας Θεός Αγάπης, ένας Θεός Ελέους, αλλά είμαι επίσης ένας Θεός Δικαιοσύνης και γίνομαι ο Κριτής σας όταν η Δημιουργία Μου επαναστατεί εναντίον Μου. 
Η Ψυχή Μου είναι πληγωμένη και το Αίμα Μου χύνεται ποτάμια. 
Σας αγαπώ όλους! 
Aλλά Μ' έχετε πληγώσει... 
Είμαι ο Άγιός σας, αλλά Μ' έχετε καρφώσει...
Είμαι ο Σωτήρας σας, που σας φωνάζω σήμερα από το Σταυρό: "Επιστρέψτε σε Μένα! Γυρίστε σε Μένα! 
Ελάτε και γίνετε Άγιοι όπως Εγώ είμαι Άγιος!" 
Έλα, παιδί Μου, είμαι μαζί σου, φύλαξέ Με στην καρδιά σου και ανάπαυσέ Με, γίνε ένα με Μένα. ....>>


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου