Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ( Αποκάλυψη Κεφ. 12 ) Εμφανίζομαι σε πολλούς και σε διάφορα μέρη, για να καλέσω τα παιδιά Μου.Προσεύχομαι για να επιστρέψουν οι ψυχές στον Ιησού. Τις συγκεντρώνω και τις ευλογώ. Είναι αλήθεια, δεν Με βλέπουν, πολλές όμως Με νιώθουν

ΜΗΝΥΜΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ 

<<.......Όταν έχασε ο Σατανάς, ορκίστηκε να καταδιώξει τα υπόλοιπα παιδιά Μου και να κάνει πόλεμο εναντίον τους. 
Μέσα στην ξέφρενη λύσσα του, ορκίστηκε να τα κατασπαράξει, γιατί ξέρει ότι οι μέρες του είναι μετρημένες. 
Γι' αυτό θέλει να παρασύρει μαζί του όσο το δυνατόν περισσότερες ψυχές. 
Ναι, είναι ο δράκοντας και με την ουρά του προσπαθεί να παρασύρει τη Δημιουργία του Θεού και να την οδηγήσει στην καταστροφή  
Παιδί Μου, καθώς είναι (ο Σατανάς) η ίδια η Ματαιοδοξία, κατηγορεί τα έργα του Παντοδύναμου θέλοντας ν' αποδείξει στο Θεό, ότι απέτυχε στη Δημιουργία Του και ότι τα παιδιά Μας είναι φτιαγμένα για ν' ακολουθούν τους πονηρούς του δρόμους. 
 Η Άμωμη Καρδιά Μου θα θριαμβεύσει  
Θα ελκύσω πολλές ψυχές πίσω στον Ιησού. 
Όπως εμφανίστηκα στη Λούρδη και στη Φατιμά, κατά τον ίδιο τρόπο εμφανίστηκα και στο Garabandal και έδωσα ένα παρόμοιο μήνυμα. 
Το Garabandal είναι η συνέχεια του μηνύματος της Φατιμά. 
O Σατανάς, όμως, γι' άλλη μια φορά έριξε σκόνη στα μάτια των Εκκλησιαστικών αρχών, για να τους μπερδέψει. 
Έσπειρε στις καρδιές τους  κακούς σπόρους για ν' αρνηθούν τις εμφανίσεις Μου και να εμποδίσει έτσι το μήνυμά Μου να γίνει παγκόσμιο. 
Οι καρδιές Μας ματώνουν, πληγωμένες από τ' αγκάθια που βυθίστηκαν μέσα τους. 
Πόσο θρηνώ για σας, παιδιά, σας αγαπώ. 
Η πληγωμένη Μου Καρδιά σχίζεται να σας βλέπει να παρασύρεστε από την ουρά του δράκοντα!
Εμφανίζομαι σε πολλούς και σε διάφορα μέρη, για να καλέσω τα παιδιά Μου. 
Αν ξέρατε μόνο πόσο σάς αγαπώ όλους, θέλω να σας αγκαλιάσω και να σας ελκύσω όλους κοντά στην Καρδιά Μου. 
Παιδί Μου, γιατί ξεχνάς τι υπέφερε ο Ιησούς όταν ήταν ενσαρκωμένος στη γη; Καταδιώχθηκε, εμπαίχθηκε και δεν έγινε πιστευτός από τους Φαρισαίους. 
Σήμερα, δεν πιστεύουν σε πολλά Θεία Έργα. 
Παιδι Μου, η εποχή σου έπεσε τόσο χαμηλά όσο και τα Σόδομα. 
Καλούμε τα παιδιά Μας. 
O Θεός θα συγχωρέσει τις αμαρτίες τους, θα τους μάθει να μετανοούν και να επανορθώνουν.
Θα τους διδάξει τους Δρόμους Του. 
Θα τα θρέψει με Ακεραιότητα και θα μεταστραφούν. 
Έλα, τίμησέ Με,  έχε Με σαν την Αγία Μητέρα σου, είσαι παιδί Μου.
 Είμαι η Μητέρα όλων.
Ναι , αγάπα το Θεό με όλη την ψυχή σου, με όλη τη διάνοιά σου και τη δύναμή σου. 
Σε αγαπάει απέραντα. 
Ναι, παιδί Μου, μην ξεχνάς πως σ' ελευθέρωσε από το κακό. 
Ποτέ δεν αναπαύεται. 
Πηγαίνει με την καρδιά Του στο χέρι, από πόρτα σε πόρτα, ελπίζοντας, λαχταρώντας εκείνη η ψυχή να τον ακούσει. 
Δυστυχώς, τόσοι λίγοι Τον ακούνε...
Προσεύχομαι. 
Προσεύχομαι για τη σωτηρία των ψυχών. 
Σας προστατεύω από το κακό. 
Είμαι η Ασπίδα σας. 
Όπως κάθε μητέρα προστατεύει το παιδί της από το κακό, έτσι κι Εγώ σάς προστατεύω από το Σατανά και από τ' ανόσια δίχτυα του. 
Προσεύχομαι για να επιστρέψουν οι ψυχές στον Ιησού. 
Τις συγκεντρώνω και τις ευλογώ. 
Είναι αλήθεια, δεν Με βλέπουν, πολλές όμως Με νιώθουν.....>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου